Stranica 4 od 8

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 18 Feb 2017, 22:32
od NexT
Ceo spisak problema na Mercedesima, pogotovo 651 motor je odavno poznat.

Sad se dodaje i opoziv za Vito i V klasu sa elektricnim kliznim vratima, menjaju preventivno el motor...

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 08 Mar 2017, 18:38
od TheWickerMan

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 02:03
od trojanac
Američka NHTSA je naložila tri opoziva koja se tiču skoro kompletne Porscheove game modela pa krenimo redom...
Modeli 911 Carrera Cabriolet, 911 Carrera 4 Cabriolet, 911 Carrera 4S Cabriolet, 911 Carrera S Cabriolet, 911 Targa S, 911 Targa 4S, 911 Turbo Cabriolet, 718 Boxter i 718 Boxter S uključujući i modelsku 2017. godinu su opozvani zbog problema sa prednjim vetrobranskim staklom i njenim ugrađivanjem. Naime, ista može veoma lako da se odvoji od karoserije prilikom sudara što može naneti ozbiljne povrede.

Sledeći opoziv tiče se modela Macan S, Macan Turbo i Macan GTS (2015-2016) koji imaju problem sa senzorima koji detektuju vozača ili suvozača na prednjim sedištima. Njihov problem je u tome što oni uopšte ne detektuju putnika na sedištu što na kraju može da ima rezultat da se vazdušni jastuk uopšte ne otvori prilikom sudara. Ovo može da izazove ozbiljne posledice za vozača i suvozača jer ih u konkretnom slučaju ne štiti vazdušni jastuk.

Poslednji opoziv je naznačen na 911 GT3 RS i 911 R (2016.), 911 Carrera, 911 Carrera Cabriolet, 911 Carrera 4, 911 Carrera 4S, 911 Carrera 4S Cabriolet, 911 Carrera S, 911 Carrera S cabriolet, 911 Targa 4, 911 Targa 4S, 911 Turbo S, 911 Turbo S Cabriolet, 718 Boxster, 718 Boxster S, 718 Cayman i 718 Cayman S, a manifestuje se sa problemom naduvavanja vazdušnog jastuka. Njegov mehanizam može sa zakaže što je opet scenario koji niko ne želi da doživi.

Izvor: Turboportal.ba

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 11:56
od Ji 4Tze
Ništa im nije sveto, šteta što se BMW i AUDI ne prodaju u nekoj meri inače i njih bi nagazili.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 11:58
od shandu90
Zasto mislis da je Porsche bezgresan? Nisu to zanemarljivi problemi, posebno airbag.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 12:11
od dragvorl
Pa ni izletanje soferke nije bas zgodno pri sudaru.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 13:07
od shandu90
+1

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 15 Mar 2017, 19:55
od maxer
Bruka.
Ovo direktno može da utiče na fatalan ishod čak i kod inače "bezazlenijih" sudara.

Nisam očekivao ovako nešto do tako skupih i visoko rangiranih automobila/proizvođača.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 02 Jul 2017, 23:59
od Geza
Mazda...

Mazda3, Mazda6 Recalled for Faulty Parking Brake
http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... brake.html

Nearly 228,000 vehicles in the U.S. are affected by the recall.

According to Mazda, the recall is due to the parking brake possibly not fully releasing or failing to hold the cars, increasing the risk of a crash. The affected cars include the 2014-2015 Mazda6 and the 2014-2016 Mazda3. The issue is caused by water getting into the brake caliper, causing a shaft to corrode and bind. As a result, the parking brake can get stuck in the on position or fail to fully engage, potentially causing the cars to roll unexpectedly if parked on a slope.

To resolve the issue, Mazda dealers will inspect the rear brakes and if the shafts are corroded, they will replace the calipers. If they are not corroded, a boot will be replaced to keep water out. Mazda will begin notifying affected owners starting August 21, 2017.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 10:20
od Geza
Slika

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 10:33
od gazza
a sta se desava sa opozivima kod kola uzetih u srbiji. recimo vidim da je S-cross imao opoziv na bocne airbagove. da li je sumar tu nesto radio ili ideja opoziva ne vazi za srbe?

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 11:03
od nidza
Recall je fabrička stvar i zvanični predstavnik fabrike na određenom tržištu bi morao da se pozabavi rešavanjem. Zoveš predstavništvo, ako palamude, zoveš centralu i slediš instrukcije. Ozbiljan proizvođač bi trebao da izađe u susret na bilo kom tržištu da se pojaviš u zvaničnom servisu, jer oni to posle fakturišu fabrici.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 11:10
od Delija
Servisu/distributeru se u vecini slucajeva isplati bilo kakav rad u fabrickoj garanciji ili opoziv jer naplacuje ruke proizvodjacu.
Ali to zavisi i od konkretnog ugovora.

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 11:18
od blaugrana
Jedino je problem sto niko ne obavestava kupca o tome.
Neverovatna qrcobolja zastupnika. Imao sam vise stvari koje su resene u g. roku, ali tek posto se nesto desilo. Tek posle u servisukazu da se trebalo menjati zbog obavestenja proizvodjaca

Sent from my SM-J500FN

Re: Fabrički opozivi

Poslato: 11 Jul 2017, 12:49
od ljuba
A da li mozete u inostranom ovlastenom servisu da odradite opoziv? Kod nas (NL) to bas redovno rade, ja dobijam bar jedamput godisnje poziv da mi nesto cackaju po auto na njihov racun... U teoriji opozivi se obicno rade po broju sasije, plus brdo Srpskih automobila je uvezeno polovno iz zapadnih zemalja. Ja znam da Holandjani ako je auto po sasiji uvezen prvo kod njih skoro sigurno hoce da ga odrade, a i za uvezene automobile iz nemacke oce isto da odrade.. znam iz licnog iskustva.