Servisne akcije

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 15384
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Servisne akcije

Post od Heinz » 28 Nov 2019, 22:19

pedja je napisao:
25 Nov 2019, 10:10
Njihov menadžer prodaje reče da je sada 260/8. Premotavao sam unazad, da čujem opet.

Računam da zna šta priča na TVu, mada moje mišljenje o njemu je takvo da mu ne verujem ništa. Pisao sam već, da kupujem Suzuki, od njega ga kupio ne bih, iz principa.
Prikačeni fajlovi
SUZUKI SRBIJA - EUROSUMAR - www.suzuki-srbija.jpg

Korisnikov avatar
noodles
Postovi: 566
Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
Garaža: KIA Cee'd 1.4
Lokacija: Beograd

Re: Servisne akcije

Post od noodles » 30 Mar 2020, 20:37

Cenjeni klijenti Kia servisa,

imajući u vidu trenutnu situaciju u zemlji i ograničenost kretanja, za Vas smo pripremili posebnu servisnu uslugu. Uz poštovanje preporuke nadležnih institucija da ostanete kod svojih kuća i zaštitite sebe i svoje bližnje, svim našim klijentima koji iz bilo kog razloga nisu u mogućnosti da dođu do našeg servisa potpuno besplatno nudimo jedinstvenu uslugu preuzimanja vozila na kućnoj adresi.

Nova usluga preuzimanja i povratka vozila na Vašoj kućnoj adresi znači da nam se prilikom zakazivanja servisa možete obratiti sa zahtevom da vozilo preuzmemo na Vašoj adresi na široj teritoriji Grada Beograda (i prigradskih opština). Vozilo ćemo dovesti u naš servis, obaviti sve potrebne servisne radnje, bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj intervenciji na vozilu i bez obzira da li je vozilo u garantnom ili vangarantnom roku. Važno je da je vozilo ispravno i u voznom stanju kako bi ga naše osoblje bezbedno dovezlo do našeg servisa i potom vratilo Vama.

https://beograd.kia.rs/akcije/v/3266?fb ... iH95cXP9_o


Slika
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 26231
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Servisne akcije

Post od trojanac » 06 Apr 2020, 20:06

Posetite Garaža blog !

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 26231
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: Honda Civic EU8 1.6 VTEC
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Servisne akcije

Post od trojanac » 24 Maj 2020, 13:56

Zimski uslovi eksploatacije ostavili su brojne tragove na vozilima, pandemija je održavanje i negu potisnula u drugi plan, pa je pravo vreme da se vlasnici posvete tekućem održavanju ali i zaštiti i unapređenju praktičnosti njihovih automobila.

Velika postprodajna kampanja poručuje „Toyotini automobili zaslužuju Toyotin servis“. To u praksi konkretno znači:

da će klijenti uvek biti ljubazno dočekani i usluženi;
da će se vozilo zajednički pregledati i porazgovarati o njemu;
da će vozilo servisirati obučeni Toyotini mehaničari;
da će se ugrađivati samo originalni delovi, oprema i ulja s Toyotinom garancijom proizvođača;
da će se kontrola kvaliteta obavljati nakon svakog servisa;
da će račun biti detaljno obrazložen;
da se sa završetkom radova i preuzimanjem vozila klijent ne zaboravlja;

https://blog.garaza.rs/toyota-servisna- ... ce-i-leto/
Posetite Garaža blog !

Odgovori