Veca turbina na Peugeot 307 ?
Veca turbina na Peugeot 307 ?
Drugar, serviser, ima jednu turbinu od 1.6 hdi od 110ks i predlaze mi da na moj 1.6hdi od 90ks stavim nju, posto je moja pri kraju. Turbinu bi mi dao za dzabe, on kaze da moze ali ja nesto nisam ubedjen da ce to raditi kako treba.
Da li uopste moze to da se radi, moze li nesto da se poremeti ako se stavi veca? Nije meni do snage, samo mi je da radi kako valja, ova moja se cuje mnogo.
A druga solucija je da remontujem moju, da li je neko radio, neka preporuka kod koga i koliko kosta?
Da li uopste moze to da se radi, moze li nesto da se poremeti ako se stavi veca? Nije meni do snage, samo mi je da radi kako valja, ova moja se cuje mnogo.
A druga solucija je da remontujem moju, da li je neko radio, neka preporuka kod koga i koliko kosta?
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Pa ta turbina nije bitno veća od tvoje, što bi to radio...jer u paketu sa ugradnjom te turbine treba ti interkuler usisa, zatim novi ECU (ili da reprogrmiraš tvoj), verovatno usled toga i novi usis kompletno creva i cevi, da isprogramiraš rad EGR sistema, da promeniš zamajac sa kvačilom (sigurno znam da nisu isti za 90 i 110 KS verziju motora), možda još ponešto da se zameni....ne znam baš sada da pobrojim detaljno šta i kako treba sve ali ako ulaziš u taj projekt prerade auta ne bi bilo loše i da staviš na papir koliko na kraju sve izadje jer su 307 jeftini auti pa je možda efikasnije da prodaš tvoj auto od 90 i uzmeš jači od 110KS ako ti baš znači.
Ja to ne bih radio, tu preradu i prosto bih ili popravio to što je u kvaru ili zamenio auto da mi baš treba dodatnih do 20 maksimalno ponija.
E da, i menjač verovatno nije isti prenos u verziji 90 i verziji 110 istog motora (kao što su različiti menjači kod 2,0 dizela od 90 i 110).
Ipak, proveri sa tvojim majstorom, možda i može da se ubudži samo sa promenom fizički turbine a da sve ostane isto, šta se na kraju dobije od perfomansi i da li se dostigne 110KS bez reprograma i interkulera. (sumnjam da može samo tako prosto da se dobije 110 verzija).
Ja to ne bih radio, tu preradu i prosto bih ili popravio to što je u kvaru ili zamenio auto da mi baš treba dodatnih do 20 maksimalno ponija.
E da, i menjač verovatno nije isti prenos u verziji 90 i verziji 110 istog motora (kao što su različiti menjači kod 2,0 dizela od 90 i 110).
Ipak, proveri sa tvojim majstorom, možda i može da se ubudži samo sa promenom fizički turbine a da sve ostane isto, šta se na kraju dobije od perfomansi i da li se dostigne 110KS bez reprograma i interkulera. (sumnjam da može samo tako prosto da se dobije 110 verzija).
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Turbina na 110 konja ima promenljivu geometriju ali manje vise iste su i kacenje je isto tako da moze da se stavi i mislim da nema nikakvog daljeg cackanja.
Remontovana turbina za taj motor je 200e
Remontovana turbina za taj motor je 200e
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Da jeste ta razlika ali geomterija promenljiva ili fiksna lopatica izduva je irelevannta za postavljeno pitanje u odnosu na niz drugih bitnih faktora a naročito ono što sam posebno istakao u poslednjoj rečenici.
Imajuući u vidu i tih 200 evra cene da se zadrži postojeće već provereno rešenje još je upitnije vredi li truda upuštanje u sve to.
Imajuući u vidu i tih 200 evra cene da se zadrži postojeće već provereno rešenje još je upitnije vredi li truda upuštanje u sve to.
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Slazem se da je bolje remontovati svoju i miran si pogotovo sto ne znas ta polovna kakva je.
Da li se dobije 20 konja vise sa tom drugom ne znam vrv ne ja bar nisam primetio razliku u snazi izmedju 90 i 110 konja, to je nesto minimalno sto vecina ne primeti mozda i do prenosa u menjacu se ta razlika anulira
Da li se dobije 20 konja vise sa tom drugom ne znam vrv ne ja bar nisam primetio razliku u snazi izmedju 90 i 110 konja, to je nesto minimalno sto vecina ne primeti mozda i do prenosa u menjacu se ta razlika anulira
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Da se ja pitam,ja bih to stavio za dzaba.
Kad budes imao love,remontujes svoju.
Ljubitelj ti je lepo opisak,malo poduze kao i uvek.Strucno.
Poenta pitanja nije bila snaga.Decko dobija turbinu za dzaba.Dzaba i ugradnja.
Njegova na autu crkava.
Moze li "sraf na sraf",hoce li da radi kako treba?
Kad budes imao love,remontujes svoju.
Ljubitelj ti je lepo opisak,malo poduze kao i uvek.Strucno.
Poenta pitanja nije bila snaga.Decko dobija turbinu za dzaba.Dzaba i ugradnja.
Njegova na autu crkava.
Moze li "sraf na sraf",hoce li da radi kako treba?
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Pod uslovom da je ta polovna dobra a ne da je ugrade pa bude isto...ja sam na mom bivsem autu remontovao turbo, mogo sam upola jeftinije proci sa polovnom ali opet macka u dzaku
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Hvala svima na odgovorima.
Ta je kupljena pre tri meseca nova i jos je pod garanciom, on je sjebao ceo auto pa mi je poklanja sa ugradnjom.
Planirao sam ja moju da remontujem, ali sad moram i lanac bregaste pa mi sve to ispadne veliki trosam, zbog toga sam mislio ovako da pokusam sa tom
Ta je kupljena pre tri meseca nova i jos je pod garanciom, on je sjebao ceo auto pa mi je poklanja sa ugradnjom.
Planirao sam ja moju da remontujem, ali sad moram i lanac bregaste pa mi sve to ispadne veliki trosam, zbog toga sam mislio ovako da pokusam sa tom
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
pa probaj onda ako je takva situacija
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Ne zaboraviti da je i mapa potpuno drugacija, drugaciji je motor od 110KS sto se tice mape, zbog DPF-a i same turbine, nije to bas skini i stavi. I kao sto je ljubitelj rekao mora da se isprogramira EGR, mislim da cak ima razlike i u klapni gasa itd itd... ja bih remontovao postojecu, a cak i nova je cca 250 evra...
S tim sto treba naci prvo razlog crkavanja turbine, pa ako se zeli tek onda se upustiti u ovu zamenu...
S tim sto treba naci prvo razlog crkavanja turbine, pa ako se zeli tek onda se upustiti u ovu zamenu...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Ako je sve džabe, i demontaža stare i ugradnja nove i proba i opet demontaža te nove ako ne radi kako treba što da ne, nek ide život...
Može da se uči i kroz metod probe, pokušaja i saznavanja granica kombinovanja ideja
Može da se uči i kroz metod probe, pokušaja i saznavanja granica kombinovanja ideja
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Ipak sam odustao od ugradnje te vececozmo je napisao: ↑16 Jun 2022, 13:44Ne zaboraviti da je i mapa potpuno drugacija, drugaciji je motor od 110KS sto se tice mape, zbog DPF-a i same turbine, nije to bas skini i stavi. I kao sto je ljubitelj rekao mora da se isprogramira EGR, mislim da cak ima razlike i u klapni gasa itd itd... ja bih remontovao postojecu, a cak i nova je cca 250 evra...
S tim sto treba naci prvo razlog crkavanja turbine, pa ako se zeli tek onda se upustiti u ovu zamenu...
Sad gledam cene, remont oko 200e a nova 280, sta je tu pametnije?
- shandu90
- Postovi: 12305
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Novo je novo Ja sam tako (po starom dobrom srpskom obicaju) remontovao delove, pa onda cim riknu u kratkom roku uzimao nove i dodatne pare davao. A auto mi je bio u godinama.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Kompletan remont u Turbo servisu je oko 280-300e. Koji ti opet posle bude kao nov. Mada sam čuo za neke momke u Kraljevu isto rade turbine i da nisu loši.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Veca turbina na Peugeot 307 ?
Remontovano teško da bude koa novo , iz razloga što ostaje staro kućište turbine a ono je i najpodložnije problemu, tj prskotinama.
Samo srce za mnoge turbine se prodaje kao gotovo komplet za DIY, samougradnju, već balansiran kao sklop a to neki nazivaju i smatraju da je remont pri čemu ne taknu staro kućište i/ili WG ventil ili ne urade zamene ako je u problemu bilo od termičkog preopterećenja.
To "remontovanje" gotovim kompletima se svodi na sat vremena posla da se rastavi i sastavi, prosti radovi koje može svako od nas da uradi, barem je tako kod Mitsubishijevih turbina serije 13-16.
E sad, druga stvar je ako se radi remont pojedinačnim delovima koji se uklapaju pa na kraju radi i balansiranje da se usklade stari i novi obrtni, to već mora ozbiljan servisa sa preciznim balanserkama da odradi.
Samo srce za mnoge turbine se prodaje kao gotovo komplet za DIY, samougradnju, već balansiran kao sklop a to neki nazivaju i smatraju da je remont pri čemu ne taknu staro kućište i/ili WG ventil ili ne urade zamene ako je u problemu bilo od termičkog preopterećenja.
To "remontovanje" gotovim kompletima se svodi na sat vremena posla da se rastavi i sastavi, prosti radovi koje može svako od nas da uradi, barem je tako kod Mitsubishijevih turbina serije 13-16.
E sad, druga stvar je ako se radi remont pojedinačnim delovima koji se uklapaju pa na kraju radi i balansiranje da se usklade stari i novi obrtni, to već mora ozbiljan servisa sa preciznim balanserkama da odradi.