I meni je to bilo bas cudno, pogotovu sto su u ovlascenom zbog garancije u obavezi da pregledaju ceo auto i da izdaju onaj papir tzv semafor. Tako da zadnje kocnice ili nisu pregledali u servisu ili ovima na tehnickom ne valja oprema ili samo hoce da izvacare, da bi ih neko castio, jer su se oni taboze smilovali na tebe i pustili te inace ne bi prosao.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Razlika u sili kocenja
Re: Razlika u sili kocenja
Tamo su spucali pare u dobru opremu. Novo je sve i nema greske sto se toga tice.OMP je napisao: ↑30 Jul 2022, 18:57to je glavni razlog zasto odbacujem sumnju na valjke i teh. pregled....ali svakako drugi put kad ide na teh. icice na neki drugi eto cisto da se i ta neka potencijala greska u softveru ili valjicma ili cime vec eliminise, cak jedan majstor danas rece idite na jedan drugih teh. kao kad god je neko imao sumnju da mu lose koci auto na tim valjcima je pokazivalo ekstra
- Gazu
- Postovi: 2113
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Razlika u sili kocenja
Možda mu neko s lošijom opremom da povoljniji rezultat.
Re: Razlika u sili kocenja
Ne moze
Sto je novija i sto su valjci bolji (naliveni, imaju trenje itd) to ce bolje da bude.
Sto je novija i sto su valjci bolji (naliveni, imaju trenje itd) to ce bolje da bude.
Re: Razlika u sili kocenja
Tu nešto nije u redu sa valjcima. Možda je prolivena neka masnoća na površinu valjka npr. Desi se da stiskaju kao sivonje pa onda pukne crevo ili cev i naravno iscuri ulje, isprska valjak.
Da je zaista tako velika razlika u sili kočenja, auto bi vukao u stranu kada se koči. Pošto su klešta sređena, jedino da se nakače neki manometri na obe strane pa da se prati da li jednako raste pritisak u levom i desnom vodu kako se stiska kočnica.
Razlika u sili kočenja na prednoj osovini ne može da se ne primeti u vožnji ako je tako velika. Ja bih otišao na drugi tehnički.
Da je zaista tako velika razlika u sili kočenja, auto bi vukao u stranu kada se koči. Pošto su klešta sređena, jedino da se nakače neki manometri na obe strane pa da se prati da li jednako raste pritisak u levom i desnom vodu kako se stiska kočnica.
Razlika u sili kočenja na prednoj osovini ne može da se ne primeti u vožnji ako je tako velika. Ja bih otišao na drugi tehnički.
Re: Razlika u sili kocenja
Sa tom razlikom u sili kočenja na pravcu bez držanja volana bi pri kočenju poprilično otišao u stranu.
Re: Razlika u sili kocenja
valjke ne mozemo da vidimo jer nema prilaza njima tako da to ne znamo, bice sutra zamenjeno kociono crevo pa da se ode na neki drugi teh da se vidi sta ce da pokaze, ako idalje bude bio problem ne znam, jos cilindar da se proba nisam pametan
Re: Razlika u sili kocenja
Zaboravih da napisam ishod, na drugom tehnickom auto prosao, doduse zamenjeno je i kociono crevo ako je bio problem u njemu, ne znam koje su sile pokazale na tom drugom teh. ali nebitno ako su u granicama.