Razlika u sili kocenja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 12:20

Sto bi se reklo pitam za drugara tj komsiju.
Auto je vracen sa tehnickog zbog razlike u sili kocenja. Naime, razlika izmedju prednjeg levog i prednjeg desnog tocka je 58 necega (verovatno posto) dok je dozvoljeno 30. levi slabije koci. Treba napomenuti da su diskovi i plocice skoro novi cca 10.000km u kvalitetu nisu kinezi, leva kociona klesta skinuta, bilo je sumnje da su gumice ili da nesto glave, odneta u servis gde su zamenjene gumice, ocisceni klizaci, vracena na auto, 0,5l novog ulja sipano, ispusten vazduh auto ponovo na tehnickom pada. Sad je razlika u sili 42, znaci pola je dobijeno zamenom gumica ili kako vec ali ne sve. Auto u voznji super koci, oba tocka ostavljaju trag, abs normalno se aktivira, nista bitno ne ukazuje da taj tocak slabije koci u voznji, ima li neko ideju sta moze biti ?
Pricali i sa nekim majstorom kaze cudno mu, nije imao takav slucaj posebno ne kod prednjih tockova a pogotovo pednjeg levog do kog je najkraci put ulja. Moj drugar majstor isto se cudi sta li moze biti. Creva i cev da imaju slabiji protok ne bi ni ovoliko pokazivao (to su reci ovih sa teh.) kao pitaju dal nisu upaljene plocice, ja licno gledao nisu, skroz normalno izgledaju, da li moze biti problem u glavnom kocionom ili cemu drugom? Ja sumnjam ipak i na crevo ili cev ali opet ??? mada to je najlakse i najjeftinije prvo zameniti samo je problem sto nemas gde da probas kocnice na valjcima pre sledeceg termina za teh. a u voznji se ni sad ne primecuje nista, misterija :) Ako je sta bitno auto je punto 2008
Jos jedna sumnja su mi i ovi na teh. jer jedan auto ispred punta isto nije prosao iz istog razloga samo je bio neki stariji auto u pitanju ne znaju koji. Sa druge strane tehnicki pregled je nov tj sveze renoviran i nova je oprema ubacena, koliko znam ljude korektni su nece da zezaju i vracaju ako stvarno nije neki problem, cak se i iscimali vise puta da probaju da ubodu silu ali nece.

lami
Postovi: 3263
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Razlika u sili kocenja

Post od lami » 30 Jul 2022, 12:54

Nadji drugi tehnicki, zamoli ih da pogledaju samo silu kocenja. Ja tako uradio kad sam menjao glavni kocioni cilindar, samo je bilo fora da moram da dodjem na kraju radnog vremena, valjda za vreme radnog vremena ne smeju da pustaju vozila unutra, ako nije tehnicki pregled.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 13:24

Znam to je varijanta koja ce sigurno biti uradjena vrv i pre i posle intervencije na kocnicama ali me vise zanima sta moze biti problem sa ovom razlikom tj gde traziti problem

milekmilek
Postovi: 288
Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29

Re: Razlika u sili kocenja

Post od milekmilek » 30 Jul 2022, 16:51

Ja bih bih zamenio creva (gumena). Može se desiti i da su pločice kontaminirane (uljem i sl.). Na kraju, ne bih isključio ni eventualni problem sa gl. kočionim cilindrom.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Inzaghi
Postovi: 321
Pridružio se: 11 Okt 2017, 11:31
Garaža: Peugeot 308 1.6 2010
Lokacija: nbgd

Re: Razlika u sili kocenja

Post od Inzaghi » 30 Jul 2022, 16:59

Koji TP je u pitanju?

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 17:33

milekmilek je napisao:
30 Jul 2022, 16:51
Ja bih bih zamenio creva (gumena). Može se desiti i da su pločice kontaminirane (uljem i sl.). Na kraju, ne bih isključio ni eventualni problem sa gl. kočionim cilindrom.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
nisu plolcice ni diskovi zamasceni, cisceno je sve brejk klinerom posle montaze klesta, plocice i osmirglane krupnom smirglom

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 17:35

Inzaghi je napisao:
30 Jul 2022, 16:59
Koji TP je u pitanju?
amss u Krusevcu sto uopste nije bitno, coveku tu bilo najblize i najraniji termin imao pa zakazao ja sam svoj auto vozio istog dana na drugi teh ali ne verujem da bi drugi teh nesto promenio situaciju, da je ta sila u 10% razlike pa ajde ali ovako veliko odstupanje

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Razlika u sili kocenja

Post od Uroš S. » 30 Jul 2022, 18:03

Možda su lošije pločice sa tw strane ili je na neki način uspele da glaziraju samo leve, ako su bila loša za klešta možda su glazirala pločice pa sad ne koče lepo. Ja bih zamenio pločice svakako.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 18:12

Ako se kupe nove plocice, njima treba vreme da legnu a posto je autu istekla rega nema mogucnosti vozenja tako da opet imas rizik sa novim plocicama odmah otici na teh. jer i da je problem u starim mozda nove koje nisu nalegle opet ne pokazu dobro.

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Razlika u sili kocenja

Post od Uroš S. » 30 Jul 2022, 18:13

Zato ja tehnički mesec dana ranije, kolko može. Na svim vozilima.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 18:38

pa i ja sam na svom uradio 20 dana pre ali jbg mnogi idu par dana pre racunajuci da je sve u redu, realno nije ni ukazivalo nista na problem, vidis da ti auto koci ok sto bi posumnjao da moze da pokaze los rezultat na valjcima, mislim ovo svakom moze da se desi nije da nesto kao svesno ides sa neispravnim kocnicama pa app varijanta

Korisnikov avatar
Inzaghi
Postovi: 321
Pridružio se: 11 Okt 2017, 11:31
Garaža: Peugeot 308 1.6 2010
Lokacija: nbgd

Re: Razlika u sili kocenja

Post od Inzaghi » 30 Jul 2022, 18:47

OMP je napisao:
30 Jul 2022, 17:35
Inzaghi je napisao:
30 Jul 2022, 16:59
Koji TP je u pitanju?
amss u Krusevcu sto uopste nije bitno, coveku tu bilo najblize i najraniji termin imao pa zakazao ja sam svoj auto vozio istog dana na drugi teh ali ne verujem da bi drugi teh nesto promenio situaciju, da je ta sila u 10% razlike pa ajde ali ovako veliko odstupanje
Bitno je. Zato sto nemaju svi iste valjke i programe. Ali kao sto si rekao ipak je to velika razlika da bi softver i losiji valjci uticali na to.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 18:57

Inzaghi je napisao:
30 Jul 2022, 18:47
Ali kao sto si rekao ipak je to velika razlika da bi softver i losiji valjci uticali na to.
to je glavni razlog zasto odbacujem sumnju na valjke i teh. pregled....ali svakako drugi put kad ide na teh. icice na neki drugi eto cisto da se i ta neka potencijala greska u softveru ili valjicma ili cime vec eliminise, cak jedan majstor danas rece idite na jedan drugih teh. kao kad god je neko imao sumnju da mu lose koci auto na tim valjcima je pokazivalo ekstra :)

Ralee
Postovi: 3478
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Razlika u sili kocenja

Post od Ralee » 30 Jul 2022, 19:02

I mene su tako “jedva pustili” jer navodno zadnji dobosi ne koce ravnomerno, a auto je bio pre dve nedelje u ovl servisu gde nista nije primeceno.

Ja ne znam na koliko se menjaju paknovi u dobos kocnicama, ali napominjem da je auto star dve godine, presao 30k km.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8024
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Razlika u sili kocenja

Post od OMP » 30 Jul 2022, 19:11

to je bas cudno za mlad auto a inace nije cudno da dobosi pozadi prave problem i te razlike u silama sto mi i na teh. rekli posebno kod starijih kola ali kao zadnje kocnice mogu da puste i malo usteluju dijagram sila ali napred ne mogu

Odgovori