Pozdrav, moze li neko da mi pomogne u čemu je kvar pošto bio sam kod dosta mehaničara niko ne zna sta mu je.Imam problem kada u drugoj brzini držim postepen gas na 1100 obrtaja ako počne da vibrira
Odradjen je čip takodje na 140ks
Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Mali su to obrtaji koji vecini motora ne odgovaraju u vecem stapenu prenosa, vrv ti se tako nesto ne desava u 1. brzini recimo ali obzirom da i predpostavljam da auto ima i dosta km svasta nesto moze da utice da u tom rezimu zavibrira, nosaci, dizne, egr, mozda i zamajac, itd. ali smatram da nije nista alarmantno, da se desava u nekim visim obrtajima pa i ajde
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Sto se tice auta, fabrika, uvezen iz Nemačke od prve ruke, prava kilometraza 240 000km, eger očišćen, nosac menjaca promenjen, zamajac još nije za zamenu, dizne na dijagnostiku dobre.Vibrira i kad je hladan i kad je na radnu temperaturu, i u prvoj brzini i u 2 pa i 3.Toliko iritira da ako neko zna ili je imao sličan problem da mi kaze
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Nisi napisao da i u prvoj brzini pravi isti problem
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Kako se ponašao pre čipa?
Možda samo dizne treba pročistiti. Koliko dugo ga voziš?
Možda samo dizne treba pročistiti. Koliko dugo ga voziš?
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Vozim ga skoro godinu dana, ja ga nisam čipovao pa ne mogu da uporedim.Zimi je dok je bio hladan tresao je, sad leti i kad je hladan i kad je na radnu
Neki kažu kao stavljen fiksi zamajac, ne verujem da je to
Neki kažu dizne
Neki kažu kao stavljen fiksi zamajac, ne verujem da je to
Neki kažu dizne
Re: Golf 5 1.9 bls 2007 vibracije na 1100 obrtaja
Simptomi pohabanih dizni.
Dijagnostika nema pojma u kakvom su fizičkom stanju dizne, niti dizne (tog godišta) imaju u sebi senzore...tako da provera na ispitnom stolu kod Bošiste bi bio smer provere.
Ili problem sa glavom motora, pohabano ležište u kome se nalaze dizne i meša se dizel sa uljem...što je poznata konstruktivna mana/ karakteristika motora. A rešenje je zamena novom glavom i nove dizne.
Ali, ovo je sve hipotetički jer nedostaju informacije koje jedino može uživo majstor da čuje i primeti.
Ili je auto fabrika ili je auto čipovan...nejasno je stvarno stanje jer oboje nije moguće istovremeno.
Takodje proveriti i kablažu u glavi koja pliva u vrelom ulju..
Dijagnostika nema pojma u kakvom su fizičkom stanju dizne, niti dizne (tog godišta) imaju u sebi senzore...tako da provera na ispitnom stolu kod Bošiste bi bio smer provere.
Ili problem sa glavom motora, pohabano ležište u kome se nalaze dizne i meša se dizel sa uljem...što je poznata konstruktivna mana/ karakteristika motora. A rešenje je zamena novom glavom i nove dizne.
Ali, ovo je sve hipotetički jer nedostaju informacije koje jedino može uživo majstor da čuje i primeti.
Ili je auto fabrika ili je auto čipovan...nejasno je stvarno stanje jer oboje nije moguće istovremeno.
Takodje proveriti i kablažu u glavi koja pliva u vrelom ulju..