Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
milosg
Postovi: 1483
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od milosg » 31 Mar 2023, 23:07

Meni je izuzetno krivo što si se ovoliko izmaltretirao i vremenski i finansijski, a da nisi ništa rešio, čak mi stanje deluje i gore nego što je bilo (sa turbinom).

Ako mogu da dam predlog, ostavi kupovinu novog autombila da još prenoći par noći... Ideš na dosta lošiji auto od onog koji imaš (u svakom smislu) i u još skuplju finansijsku konstrukciju.

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 01 Apr 2023, 08:10

Mislim da do toga nece doci, prelomni momenat je bio pre par dana kad sam saznao da je turbina lose reparirana, bukvalno mi pao mrak na oci, momenat kad sedite u autu na semaforu, derete se iz sveg glasa, udarate po autu sa suzama u ocima pitajuci se dokle vise...zbog auta...a mogu kupiti novi...

S-Max savrseno odgovara nasim potrebama i hteo sam da ulozim u njega i sredim ga ali kako jedno sredim evo ga sledeci problem i sa svakim problemom sam morao da se zezam jer nije bilo jednostavno a znao sam nekad da platim 2000din popravku.

A i nakon toga i odluke koje smo doneli i dalje se ja zajebavam sa njim i majstorima, i tu sam juce opet popizdio, kao sto sam gore napisao, obadvojici majstora sam rekao, da se medjusobno dogovore i iskontrolisu jedan drugog ko je tu napravio problem, ja zelim ispravnu turbinu. I dalje se zajebavam sa njim.

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj » 01 Apr 2023, 09:13

pegazbre je napisao:
31 Mar 2023, 06:57
Cuo sam se sa majstorom, odvodna cev od turba ka karteru je ciscena kad se menjala pumpa, tad su cistili sve sto ima veze sa protokom ulja da bi bili sigurni da nema negde neko zacepljenje sto remeti protok ulja.

Jedino sto nisu cistili su uljni kanali u motoru, sve ostalo sto su mogli da dohvate je ciscenjo.
Propustio sam tu informaciju odranije, onda ok. Rešeno.

NenadNR
Postovi: 183
Pridružio se: 06 Apr 2013, 20:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od NenadNR » 02 Apr 2023, 00:09

ljubitelj je napisao:
30 Mar 2023, 06:08
HDI (kao i praktično svaki dizel) nemaju niti je moguće da imaju MAF senzor.
MAF imaju samo benzinci, i to retki.
Btw, taj senzor nema veze sa radom turbine.
Poprilično je retko da dizel motor nema MAF senzor. Od HDI motora pa nadalje. Dizel motor je u poprilicnom problemu kad mu ne valja MAF senzor.
Benzinci ga nekad imaju posto Bosch i ostali žele da ga stave svuda ali više smeta nego sto je koristan.

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj » 02 Apr 2023, 07:54

HDI motori (kao i ostali dizeli) imaju MAP senzor.
U kombinaciji sa senzorom temperature merenjem pritiska u usisu se prati masa vazduha..

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19261
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Heinz » 02 Apr 2023, 09:11

Gde su locirani jedni a gde drugi?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj » 02 Apr 2023, 17:43

nenadr je u pravu. Nešto sam se prebacio oko skraćenica, fokusirao sam se na rad tubrine a za to je zadužen MAP senzor.
heinz, na mom HDI je MAP lociran na interkuleru usisa.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo » 02 Apr 2023, 20:06

Protokomer (MAF) je lociran kod mene na usisu filtera za vazduh.

MAP sensor kod klapne (na klapni), posle interkulera.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6885
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od blaugrana » 04 Apr 2023, 07:20

Od "necu da pojacam muziku" do novog auta za 3 nedelje. To je zivot, cestitke.

Gesendet von meinem Blauwei mit Tapatalk


milekmilek
Postovi: 288
Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od milekmilek » 04 Apr 2023, 08:33

Srpski inat.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Korisnikov avatar
Zerofive
Postovi: 31
Pridružio se: 23 Sep 2022, 08:13
Garaža: Astra G 1.8 i 2.0 turbo

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Zerofive » 04 Apr 2023, 23:43

Ova priča me podseća na moj prošli auto.
Skrenuo sam skroz bio od tog auta, finansijski je bio gori od 3 zemljotresa i poplave.

Čim vidiš da se kraj ne nazire, vreme je da se rastajete.

Mislim da je vreme da predjes na Japanca atmosferca. Dosta je više muka

Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan » 05 Apr 2023, 00:43

Nisi u toku
Narucio je polovan auto iz Fabrike

Ford S-Max 2,5t


Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 10 Apr 2023, 15:12

Samo da javim da je majstor isterao reklamaciju turbine. Na skidanju je bio covek iz Cubija pa mu je moj majstor sve objasnio/pokazao sta je radjeno i da nesto nije dobro uradjeno sto ses tice reparacije. Kad je majstor skinuo odneo je u turbo servis i kad su je oni razmontirali skontao je da krilca nisu dobro namestena i valda da je nisu balansirali kako treba pa kad su skontali da nje bas dobro uradjeno, ostavio im je turbinu. Ponovo su sve zamenuli sa novim delovima (kako oni iz Cubija kazu), uradili balansiranje i uradili testiranje i sad se vidi da su rezultati bolji nego pri prvom pokusaju reparacije (i ako su i ti prvi rezultati po njima 'kao' u granicama normale).

Za ovo kratko sto sam vozio, nisam primetio da nesto bolje vuce (sto majstor opet nije ni ocekivao jer je turbina bila u dobrom stanju) ali defitivno konzistetnije vuce tj nema malo da vuce ok pa da je mlak. Sto se tice da li pusta i dalje ulje prema izduvu i DPF-u, jbg to ne mozemo da znamo sem da se prati kad radi DPF regeneracije.

Sto se tice zvizdanja turbine, to je prestalo skoro u potpunosti, jedino se cuje bukvalno na samom kraju kad turbina skroz uspori na 'ler' obrtaje i to ne jako i majstor misli da oni ni ne mogu bolje da je izbalansiraju i pitanje je sta koriste od zamenskih delova. U principu bi trebalo da sam dve stvari sredio a jedna je delimicno u losijem stanju tj maaaalo se cuje...

Sto se tice ujanja iz kartera, nema nikakve promene i dalje se cuje kao i kod Galaxy-ja jebem li ga majstor sa iskustvom koje je imao sa tim Galaxy-jem je to i ocekivao (jer mi je rekao da to ne moze biti od turbine), sve sam zivo izmenjao, mozda su te 'orginalne' pumpe iz Forda tako stvarno cuju ali necu da se bakcem vise sa tim posto sve kriticne stvari su zamenjene ili proverene/ociscene a auto ide na prodaju.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo » 10 Apr 2023, 17:00

Ja sam ti za ujanje rekao da je to njihov zvuk, bar sam cuo kod svakog 2.0 HDI, cak i skoro, rekoh, savrsenog 2.0 HDI 150 KS u 3008. Doduse on je bolje izolovan pa to mozes cuti samo spolja kad si ispod motora (dizali smo ga za proveru). Bas to ujanje blago. U kabini ne, ali 3008 je vrhunski izolovan, pa ne cujes ni sam motor na leru i veoma tanko na ubrzanju. A isto je i na C5 ako oslusnes pazljivo ako nema okolne buke i ako znas sta slusas.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 10 Apr 2023, 17:26

Ujanje sam batalio, cuje se pa cuje i tu ne mogu nosta vise da uradim, ali turbinu definitivno nisu opet dobro uradili.

Dosta bolje je nego prvi put (onda mozete zamisliti kako je bilo prvi put kad se posle 50km voznje cula cak i u leru) ali i dalje se cuje da zvizdi samo je treba malo 'cimati' tj ubrzavas, pa pustis malo gas pa ponovo das gas i tacno cujes zvizdanje. Bas sam se vratio sad sa posla kad sam probavao razne rezime voznje i ipak nije da se samo malo cuje kad uspori turbina, cuje se ona i ovako samo treba provozati u raznim rezimima i brzinama.

Ne znam da li se treba nesto resetovai u racunaru, mislim na naucene vrednosti aktuatora (mislim da se tako zove) majstor kaze da ce on 'nauciti' ponovo ali ne znam da li stare vrednosti mogu da zezaju 'remontovanu' turbinu.

Svakako moram videti sa majstorom sta dalje, posto mu oni moraju platiti naknadno skidanje jer je bi problem do njih i sto je najgore i dalje je problem do njih...

Odgovori