Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
ljubitelj
Postovi: 10569
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj » 13 Mar 2023, 18:52

Sto se tice lampice za pritisak ulja, tako je meni receno: kad se upali lampica, a nije problem u senzoru pritiska, pumpa je za zamenu.
Tačno tako, dobro je rečeno.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5029
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo » 13 Mar 2023, 19:30

pegazbre je napisao:
13 Mar 2023, 18:42

Trenutno mi je turbina najveci sumljivac, kako vreme prolazi, dok je hladan auto cuje se to ujanje, kontinualno od 1000 obrtaja pa sve do 2500 kad promenim brzinu, zvuk se ubrzava sa obrtajima, rekao bih da ih prati ali nisam siguran da li kasni ili ne. Isto kao sto rekoh, u zadnje dve godine nekako uvek je sumnjiva majstorima pa bi to proverio nezavisno od pvog problema bez obzira kako ce se zavrsiti prica sa Galaxy-jem.
Hajde svrati, blizu sam ti u NS - imamo parking ovde kod mene u dvoristu, bas me zanima da poslusam, dosta sam HDI motora video, vozio, znam ih u najsitnije crevce. I da cujes i kod mene taj tihi zvuk isto, pa da uporedimo. Slobodno se javi. Taman i da lepo snimim i burazeru (serviser preko 20 godina) da posaljem, ako je bas nesto cudno, nikad ne znas da li ce neko provaliti.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 13 Mar 2023, 19:57

Jedino ako stignem za neki vikend, posto preko nedelje nista zivo ne stizem od posla i dece...

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5029
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od cozmo » 13 Mar 2023, 21:03

Vikendom kad god hoces.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3149
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Dare4x4 » 13 Mar 2023, 21:18

pegazbre je napisao:
13 Mar 2023, 18:42
Pre toga eventualno se moze primetiti da pri prvom paljenju treba vise vremena da se ugasi lampica za ulje, tj potrebno je vise vremena da se nakon paljenja uspostavi pritisak veci od 0.5 bara u leru, ispod toga pali lampicu.
Meni se ovo dešavalo kada sam stavio Champion filter ulja. Loš je bio nepovratni ventil koji je u njemu, pa se svo ulje vraćalo u karter već posle 10-15min od gašenja. Stavio sam Mann i i problem je nestao. Sumnja na filter se potvrdila kada sam ga odvio da ga skinem. Bio je potpuno prazan. što nikada nisam ranije viđao.

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 13 Mar 2023, 21:54

Sa sve tri pumpe kod mene se lampica ugasi za otprilike 1.5 sec nakon sto sastavi motor, nisam primetio nikakvu razliku po pitanju toga izmedju ove tri pumpe koje su bile u autu.

Jedina razlika je sto se zvuk sa starom pumpo koja je presla 180k km cuo na oko 2000rpm a sa ove dve nove na 1000rpm. Da li je na to uticala sama pumpa tj sto je nova, da li zamenjeni lanac/zupcanik, set zupcastog ili su slucajno nesto tokom zamene cacnuli (neko crevo npr) to je sad sve pitanje.

Prvo da proverim turbinu kao sto sam planirao pa ako nema promene eto me kod kolege forumasa @cozmo pa da pogleda covek. Ja bi najradije okupio sve ove majstore u jednu radionicu (i sve druge zainteresovane) pa neka gledaju i dogovore se sta je problem.

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 24 Mar 2023, 14:57

Mali update.

Galaxy koji se cekao je zavrsen. Pumpa remontovana u Cubi NS (gde sam i ja moju odneo). Auto sad vuce kako treba ali nema nikakvih promena u zvuku iz kartera - potpuno se isto cuje kao kod mene na S-Max-u. Vlasnik Galaxy-ja ocigledno nije primecivao taj zvuk zbog zvuka turbine niti je imao ikakvih problema sa pritiskom ulja (isto kao i kod mene). Majstori pocinju da sumnjaju da je to mozda normalno ponasanje pumpe/zvuka na 2.0 TDCI motoru (mada im je jako cudno da je to tako) sa ovom uljnom pumpom jer kazu da na drugim dizel motorima nisu primecivali ovakav zvuk kada se postignu odredjeni obrtaji jer u leru se svakako ne cuje. Sad kad god im dodje neki dizel, pogotovo 2.0 TDCI slusaju karter da vide kakav je slucaj na takvom autu, jer ih sad bas zanima sta se desava posto i kod tog Galaxy-ja sve deluje uredu (sem te turbine).

Sto se tice moje turbine, danas su me zvali iz Cubi-ja, kazu da nema lufta na osovini medjutim da su je testirali i da jako 'pusta' na izduvu (a i jako je garava na toj strani) i da mi verovatno brzo puni DPF (sto jeste slucaj, regeneracije radi u opsegu od 150-450km, ima ovde tema na forumu o tome) i da verovatno treba podesiti i varijablu, sto je tacno jer imam nekozistetna ubrzanja, tj nekad ok ubrzava/vuce a nekad je to bas mlako. Kazem Ok zato sto mi se cini da druga auta sa slicnom snagom i tezinom bolje vuku/lepe nego moj auto (iako sam ja mislio da moj vuce ok, jer smo uvek vozili benzince atmosferce). Uglavnom, rekose mi da moraju da otvore turbinu a kad je otvore nema nazad, sastaviti se moze samo sa novim delovima tj oni ne sastavljaju sa starim, pa su me zvali da pitaju da li idemo dalje. Trebao sam ja jos davno ovu turbinu da skinem i nosim na pregled ali kad su me majstori zbunjivali dobra je/tek naceta/nista ne diraj...

Evo kako izgleda moja turbina:
https://youtube.com/shorts/GHNsHv5Z5Jw

Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan » 24 Mar 2023, 15:07

Eto vidis, bar sad majstori znaju sta da gledaju ubuduce, sto je opet dobra stvar. Rekao bih da ces posle ove intervencije, biti miran i uzivati u voznji sa porodicom bez ikakvilj daljih sumnji jel nesto valja ili ne valja, siguran auto je siguran auto...

Ford S-Max 2,5t


Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 24 Mar 2023, 15:16

Ovo je jos jedanput dokaz da ako imas mogucnosti i ZNAS sta je problem da ne treba zanemarivati problem "moze to jos da gura" i sl majstorske dijagnoze jer moze se desiti da ne napravi nikakvu dodatnu stetu/komplikaciju, prosto napokon ode deo i ti ga zamenis na kraju ali moze i da se sve iskomplikuje...

Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan » 24 Mar 2023, 15:19

Potpuno se slazem
Iz istig razloga sam ja neke stvari vec sad menjao na svoj Smax pre vremena, iako sam prosao tüv, ali su rekli moze to jos itd... Moze, ali ne moze kod mene, menjano sve i to je to.

Ford S-Max 2,5t


Korisnikov avatar
meidling
Postovi: 1054
Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
Garaža: Volvo XC90 II D4
Lokacija: Wien_Leskovac

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od meidling » 24 Mar 2023, 17:06

@pegazbre kolega koji to sat nosiš?

Kia Sportage 3 Österreich Edition 1.7 crdi



Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 24 Mar 2023, 17:09

Huawei Watch 3 pro :)

Korisnikov avatar
Bogdan
Banned
Postovi: 1129
Pridružio se: 15 Avg 2020, 13:10

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od Bogdan » 24 Mar 2023, 17:23

Jesi zadovoljan sa satom?
Ja imam gt2 vec duze vreme, pa u neko vreme planiram bas taj gt3 pro...

Ford S-Max 2,5t



ljubitelj
Postovi: 10569
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od ljubitelj » 24 Mar 2023, 18:08

Evo kako izgleda moja turbina:
https://youtube.com/shorts/GHNsHv5Z5Jw
I šta treba da se vidi sa tog snimla?
Šta je drugačije od bilo koje turbine sa dizela, ja ne vidim ???

Korisnikov avatar
pegazbre
Postovi: 861
Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp

Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja

Post od pegazbre » 24 Mar 2023, 18:21

Verovatno nista, snimio sam kako izgleda turbina, posto prvi put je vidim uzivo i posto su mi rekli da je dosta prljava na izduvu pa reko da okacim...

Odgovori