Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ovi iz Cubija deluju da su ok uradili. Spolja su je ocistili i ofarbali, sve stare delove koje su skinuli su vratili nazad sa turbinom da se moze videti sta je bio problem i dobijes izvestaj sa testiranja nakon reparacije (ali nema izvestaja pre reparacije). Oni su spremni da plate i naknadno skidanje turbine i ponovnu reparaciju ako se ispostavi da nisu oni nesto dobro uradili, cak su rekli da mogu prisustovati ispitivanju da vidim i sam kakvi su rezultati i da nema nikakvog zvuka dok se turbina vrti na test masini, prilicno su ubedjeni da je turbina dobro odradjena. Ali opet, sta god da ne valja na autu, turbina pre reparacije bi se isto cula tj utocalo bi na nju, sto opet znaci ili oni nisu nesto dobro uradili ili je majstor nesto zeznuo tokom montaze.
Nazalost nisu u dobrim odnosima sa mojim majstorom, preporucili su mi ovlasceni za Ford u NS tj Grand (ne daj boze) da mi oni skinu ali sam to odbio pa su preporucili jos jednog majstora da tamo proverim da li je sve ok sto se tice stvari vezanih za turbinu.
U principu, klasicno prebacivanje onaj drugi je kriv.
Nazalost nisu u dobrim odnosima sa mojim majstorom, preporucili su mi ovlasceni za Ford u NS tj Grand (ne daj boze) da mi oni skinu ali sam to odbio pa su preporucili jos jednog majstora da tamo proverim da li je sve ok sto se tice stvari vezanih za turbinu.
U principu, klasicno prebacivanje onaj drugi je kriv.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Moze tu da bude ili turbina ili elektro ventil. Ne znam sta bi drugo dizalo toliko pritisak da je zavrti toliko cesto ili zeza geometriju kad joj nije vreme.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ovaj iz Cubija sto je gledao kako se cuje kad sam mu danas dovezao auto, kaze cuje on zavijanje turbine, nije sporno ali je to zavijanje nekako cudno, kao da nesto nabija pritisak turbini a cuje zvuk i iz pravca filtera motora pa misli da tu nesto nije uredu tj da se turbina muci da uvuce vazduh preko filtera. Opet da tu postoji neki problem i pre reparacije bi se cula turbina a i odreagovao bi i MAF senzor.
Videcemo sutra sta ce reci 'neutralan' majstor...
Videcemo sutra sta ce reci 'neutralan' majstor...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
HDI (kao i praktično svaki dizel) nemaju niti je moguće da imaju MAF senzor.
MAF imaju samo benzinci, i to retki.
Btw, taj senzor nema veze sa radom turbine.
To što je spolja kućište ispeskareno, oprano, ofarbano i slično je gubljenje vremena i potpuno nepotrebno- nema nikakvu funkciju a možda napravi štetu. Naročito peskiranje izduvne strane kućišta.
Dalje, ako je stavljeno novo "srce" nema potrebe ni za kakvom mašinom jer je to novo već u fabrici balansirano i testirano.
To sa mašinom se radi sa polovnim turbinama kada se od 2-3 stare sastavlja opet jedna stara.
Ne bih da ti stajem na muku ali već je bilo pisano od više učesnika da onakav ritmički zvuk ne može da napravi turbina.
E sad, moguće je i pri skidanju, kao i nameštanju a takodje i pri sastavljanju delova same turbine napraviti greške....a moguće je i da nije zamenjena povratna cev ulja iz turbine u karter (koja se gotovo obavezno menja, ili ako je moguće besprekorno čisti).
HDI motori za PSA su polovni reda 350-500 evra, kompletni ispravni, inače...
Poznanik upravo se razmišlja šta da radi sa 1,6HDI, ima ponudu od 17,000 dinara za reparaciju i ponudu od 30,000dinara za novu trubinu. Ja sam mu savetovao bez dileme da sačeka 1 meseci ili dva da sakupi pare i uzme novu za 30,000.
Ne znam pošto je nova turbina za 2,0 HDI.
MAF imaju samo benzinci, i to retki.
Btw, taj senzor nema veze sa radom turbine.
To što je spolja kućište ispeskareno, oprano, ofarbano i slično je gubljenje vremena i potpuno nepotrebno- nema nikakvu funkciju a možda napravi štetu. Naročito peskiranje izduvne strane kućišta.
Dalje, ako je stavljeno novo "srce" nema potrebe ni za kakvom mašinom jer je to novo već u fabrici balansirano i testirano.
To sa mašinom se radi sa polovnim turbinama kada se od 2-3 stare sastavlja opet jedna stara.
Ne bih da ti stajem na muku ali već je bilo pisano od više učesnika da onakav ritmički zvuk ne može da napravi turbina.
E sad, moguće je i pri skidanju, kao i nameštanju a takodje i pri sastavljanju delova same turbine napraviti greške....a moguće je i da nije zamenjena povratna cev ulja iz turbine u karter (koja se gotovo obavezno menja, ili ako je moguće besprekorno čisti).
HDI motori za PSA su polovni reda 350-500 evra, kompletni ispravni, inače...
Poznanik upravo se razmišlja šta da radi sa 1,6HDI, ima ponudu od 17,000 dinara za reparaciju i ponudu od 30,000dinara za novu trubinu. Ja sam mu savetovao bez dileme da sačeka 1 meseci ili dva da sakupi pare i uzme novu za 30,000.
Ne znam pošto je nova turbina za 2,0 HDI.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nije menjana nikaka povratna cev, rekose da su ocistili izduv i creva koja su i pregledana kao i zamenjeni neki dihtunzi, cev prema ulju nisu spominjali.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Turbo ako ostane bez dovoljnog protoka ulja/ podmazivanja brzo će ponovo da bude kaput...opšte pravilo.
Sistem ulja u turbini je baš kritičan da bude funkcionalan, iako i bez ulja turbina lepo puni, radi, vuče auto ...ali neće dugo tako izdržati.
Sistem ulja u turbini je baš kritičan da bude funkcionalan, iako i bez ulja turbina lepo puni, radi, vuče auto ...ali neće dugo tako izdržati.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Cuo sam se sa majstorom, odvodna cev od turba ka karteru je ciscena kad se menjala pumpa, tad su cistili sve sto ima veze sa protokom ulja da bi bili sigurni da nema negde neko zacepljenje sto remeti protok ulja.
Jedino sto nisu cistili su uljni kanali u motoru, sve ostalo sto su mogli da dohvate je ciscenjo.
Jedino sto nisu cistili su uljni kanali u motoru, sve ostalo sto su mogli da dohvate je ciscenjo.
- carov2
- Postovi: 4175
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ne znam koliko će da te uteši, ali su takve stvari oko turbine vrlo česte, zapravo češće, nego da je sve u redu.
Drug mesecima muči problem sa Tuaregom 2.5 TDI.
Nekoliko puta je već skida i šalje.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Drug mesecima muči problem sa Tuaregom 2.5 TDI.
Nekoliko puta je već skida i šalje.
Sent from my LE2121 using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Sve sam to ja vec cuo, raspitivao sam se gde da odnesem jos pre dve godine kad sam planirao, za sve i jednu firmu koju sam nasao sam cuo i dobre i lose stvari, bukvalno mozes da ides na varijantu eci-peci-pec i da izaberes.
Cubi sam izabrao samo zbog toga sto je u istom gradu gde sam i ja i moj majstor pa mozes sve licno a ne preko telefona i kurira.
Ali da repariranu turbinu stavis na auto, jos ni trap nisi vratio (na S-Maxu se mora skinuti deo prednjeg trapa da bi skinuo turbinu) upalis auto i skontas da je ona prozvizdala, 0 kilometara predjeno, prvo paljenje. Da je los motor, zacepljen DPF, los dovod vazduha, pa da si vozio par stotina kilometara pa sjebao turbinu pa da kazes, ali ne sve odrzavano kako dolikuje i ti upalis auto i turbina zvizdi a NIJE zvizdala pre remonta.
A onda pocne prica, kako majstor tu nesto nije uradio dobro, kako nesto muci turbinu, zasto niste ocistili DPF, pa cuje se nesto kod filtera vazduha, pa kako da se ne cuje kad je filter vazduha direktno crevom povezan na turbinu.
A inace likovi, kad sam bio da prijavim problem, u sistemu je svuda zavedeno da je radjena turbina sa C-Max a ne S-Maxa, ko zna sa kakvim parametrima je tu testirano. Krece panika, trazi u nekom online katalogu a kao ide ova turbina u S-Max isto. Sta moze da ide, ovo je turbina sa S-Max-a.
Cubi sam izabrao samo zbog toga sto je u istom gradu gde sam i ja i moj majstor pa mozes sve licno a ne preko telefona i kurira.
Ali da repariranu turbinu stavis na auto, jos ni trap nisi vratio (na S-Maxu se mora skinuti deo prednjeg trapa da bi skinuo turbinu) upalis auto i skontas da je ona prozvizdala, 0 kilometara predjeno, prvo paljenje. Da je los motor, zacepljen DPF, los dovod vazduha, pa da si vozio par stotina kilometara pa sjebao turbinu pa da kazes, ali ne sve odrzavano kako dolikuje i ti upalis auto i turbina zvizdi a NIJE zvizdala pre remonta.
A onda pocne prica, kako majstor tu nesto nije uradio dobro, kako nesto muci turbinu, zasto niste ocistili DPF, pa cuje se nesto kod filtera vazduha, pa kako da se ne cuje kad je filter vazduha direktno crevom povezan na turbinu.
A inace likovi, kad sam bio da prijavim problem, u sistemu je svuda zavedeno da je radjena turbina sa C-Max a ne S-Maxa, ko zna sa kakvim parametrima je tu testirano. Krece panika, trazi u nekom online katalogu a kao ide ova turbina u S-Max isto. Sta moze da ide, ovo je turbina sa S-Max-a.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Sad sam izpizdio i nazvo sam i jednog i drugog majstora. Dogovorio sam sa oba majstora, sledece nedelje se skida turbina ovi iz Cubija ce biti na licu mesta da prate skidanje i da li je sve namontirano kako treba pa nek se dogovaraju cija je greska, samo da mi jave kad sve bude gotovo, onaj ko je kriv nek placa, a u pm vise zajebavanja.
Kao sto sam i rekao, cim sredim ovo sa turbinom, auto ide na prodaju, da se ne zajebava sledeci vlasnim, vec sam ovde otvorio novu temu o kupovini novog auta. Ako neko bude zainteresovan, nek mi se javi.
Kao sto sam i rekao, cim sredim ovo sa turbinom, auto ide na prodaju, da se ne zajebava sledeci vlasnim, vec sam ovde otvorio novu temu o kupovini novog auta. Ako neko bude zainteresovan, nek mi se javi.
-
- Postovi: 288
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Doktore, ne bih se smejao, mislim da će biti odlična kupovina kad se ta turbina sredi. Auto je dobro održavan, sigurno bolji od većine trenutno dostupnih.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ima par tema ovde gde se vidi kakve probleme je imao i na koji nacin sam resavao. Auto odrzavan kako dolikuje, mali servis na godinu dana i nekih 6-8000km, dosta orginalnih delova... ali me je isisao skroz, psihicki, fizicki a bogami i finansijski u zadnje vreme, nemogu vise...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Verujem ko god ga bude uzeo, neće uopšte imati problema. Jednostavno se namestilo tako.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1960
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Šala je bila. Znamo svi kako si ga održavao i da velika većina ljudi ne bi ni primetila većinu stvari koje su tebi smetale.pegazbre je napisao: ↑31 Mar 2023, 12:05Ima par tema ovde gde se vidi kakve probleme je imao i na koji nacin sam resavao. Auto odrzavan kako dolikuje, mali servis na godinu dana i nekih 6-8000km, dosta orginalnih delova... ali me je isisao skroz, psihicki, fizicki a bogami i finansijski u zadnje vreme, nemogu vise...
Ali posto si perfekcionista, pametno sto si se odlučio za novo