Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ako voziš gradsku vožnju pretežno, taj opseg za regeneraciju DPF-a je veoma čest kod 99% automobila. ne verujem da ćeš to drastično poboljšati.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ja ne vidim ništa prljavije od bilo koje sa dizela, čak štaviše deluje "čisto" kako inače zna i može da bude.
Bitno je na usisu da bude čista i bez taloga na lopaticama, da nema ulja "na tone".
Na izduvnoj strani je sva štroka koju motor sagori, takvi kao na slici su i klipovi na dizelima....
Bitno je na usisu da bude čista i bez taloga na lopaticama, da nema ulja "na tone".
Na izduvnoj strani je sva štroka koju motor sagori, takvi kao na slici su i klipovi na dizelima....
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Ne znam sta im je znacilo da dosta "pusta" na izduvu i da je moraju otvarati da vide sta je problem. Takodje rekose da zbog toga moze vise da prlja DPF. Osovina nema lufta zato i nema karakteristicnog zvuka zvizdanja.
Inace sto se tice opsega regeneracije, duze izdrzi da ne uradi regeneraciju u gradu dok kad vozim vangradsku/autoput vidim da uradi i posle tih 150km verovatno zato sto se steknu uslovi pa ne mora da ceka da se skroz napuni nego uradi odmah. Pratio dijagnostikom u voznji.
Inace sto se tice opsega regeneracije, duze izdrzi da ne uradi regeneraciju u gradu dok kad vozim vangradsku/autoput vidim da uradi i posle tih 150km verovatno zato sto se steknu uslovi pa ne mora da ceka da se skroz napuni nego uradi odmah. Pratio dijagnostikom u voznji.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Opseg regeneracija ti je sasvim kako treba i u rangu je za gradsko-otvorenu voznju. Regeneraciju ti ne pali u gradu - mozda se nisu stekli uslovi neki. Ali je opseg otprilike kakav je kod vecine dizel vozila, cak i novi automobili rade na 250 km... naprimer. Meni varira od 300-600...
Sto se tice turbine, dobro ljubitelj kaze. Nisi ti video sta znaci stvarno losa turbina i kako to izgleda.
Sto se tice subjektivnog osecaja kako ti auto vuce, to jeste subjektivni osecaj. Ja kad sednem u neki drugi auto, koji je i dosta slabiji, pomislim da bolje vuce od mog. Ali kad vozac tog auta provoza moj, kaze "ovo ide ko mecava u odnosu na moj". Stvar je navike na tvoj auto. Takodje nije isti osecaj kad vozis i kad si suvozac. Ja kad vozim moj auto mislim da je Yugo, a kad mene neko provoza u mom autu itekako osetim kako lepi za sediste i cupa odlicno. Kao vozac to nista ne primecujem jer sam se navikao.
Sto se tice turbine, dobro ljubitelj kaze. Nisi ti video sta znaci stvarno losa turbina i kako to izgleda.
Sto se tice subjektivnog osecaja kako ti auto vuce, to jeste subjektivni osecaj. Ja kad sednem u neki drugi auto, koji je i dosta slabiji, pomislim da bolje vuce od mog. Ali kad vozac tog auta provoza moj, kaze "ovo ide ko mecava u odnosu na moj". Stvar je navike na tvoj auto. Takodje nije isti osecaj kad vozis i kad si suvozac. Ja kad vozim moj auto mislim da je Yugo, a kad mene neko provoza u mom autu itekako osetim kako lepi za sediste i cupa odlicno. Kao vozac to nista ne primecujem jer sam se navikao.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
To si potpuno u pravo sto se tice osecaja, jer kad zena vozi auto, ja na suvozacevom mestu imam totalno drugaciji osecaj kako vuce auto. Ovde je vise problem sto on u istim uslovima voznje nekad vuce ok a nekad je to bas mlako. Recimo od semafora do semafora, 1,2,3. Na prvom semaforu povuce u 2-3 brzini kako mi se cini da treba (prva je jako kratka) onda na sledeca dva semafora mlako pa onda opet ok kao jedan od primera.
Sto se tice turbine, ja znam da je ona u dosta dobrom stanju, nisam ni hteo sa cekam zadnji trenutak da remontujem ali eto nije prosla bez otvaranja iako je osovina bez lufta pa ne daje karkteristicne siptome zvizdanja.
Sto se tice turbine, ja znam da je ona u dosta dobrom stanju, nisam ni hteo sa cekam zadnji trenutak da remontujem ali eto nije prosla bez otvaranja iako je osovina bez lufta pa ne daje karkteristicne siptome zvizdanja.
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Pokupljena je turbina, ocistili su je i ofarbali, sjaji se kao iz fabrike.
Problem je sto je turbina 'pustala' ulje u izduv a ne gasove kao sto sam mislio (i to ulje je prljalo katalizator i DPF) a kako ja godisnje predjem 6-8000km pa menjan ulje (na godinu dana) nisam ni primetio da nedostaje ulja, mozda minimalno ali sad znamo gde je odlazilo. Morala je da se otvara i menja cela osovina na izduvu jer je na njoj pustalo. Ovako je po majstorima u dosta dobrom stanju turbina. Sve izaslo 220E, da je nisu morali otvarati izasla bi tek nesto vise od 100 a mozda i manje...nema nazad sad je sve zamenjeno sta nije valjalo na njoj i nadam se da ce se period izmedju regeneracija DPF-a sad malo produziti.
Cekam da je majstori namontiraju i da vidim da li ce biti promene u odzivu i da li ce se i dalje cuti taj zvuk ujanja u kabini tj da li dolazi zvuk iz turbine na kraju.
Problem je sto je turbina 'pustala' ulje u izduv a ne gasove kao sto sam mislio (i to ulje je prljalo katalizator i DPF) a kako ja godisnje predjem 6-8000km pa menjan ulje (na godinu dana) nisam ni primetio da nedostaje ulja, mozda minimalno ali sad znamo gde je odlazilo. Morala je da se otvara i menja cela osovina na izduvu jer je na njoj pustalo. Ovako je po majstorima u dosta dobrom stanju turbina. Sve izaslo 220E, da je nisu morali otvarati izasla bi tek nesto vise od 100 a mozda i manje...nema nazad sad je sve zamenjeno sta nije valjalo na njoj i nadam se da ce se period izmedju regeneracija DPF-a sad malo produziti.
Cekam da je majstori namontiraju i da vidim da li ce biti promene u odzivu i da li ce se i dalje cuti taj zvuk ujanja u kabini tj da li dolazi zvuk iz turbine na kraju.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Sto bi rekli, sa srecom dalje da se cuje samo ono sto treba iz motora
Nadam se da ce sve biti okay i da uzivas dalje u voznji bez dodatnih zvukova itd
Ford S-Max 2,5t
Nadam se da ce sve biti okay i da uzivas dalje u voznji bez dodatnih zvukova itd
Ford S-Max 2,5t
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Kakva crna sreca, ja jebeno nemam srece...namontirana turbina i znate sta, fijjjuceee kao nenormalna...popizdio sam kao majmun...pa da li je moguce da se meni sve ovo desava...
Naravno sad krece zurka, majstor kaze da je naravno sve namontirano kako treba, ovi iz Cubija vicu da je turbina dobro remontovana imam izvestaj koji to pokazuje a turbina fijuce onako skolski a doneta je bez ikakvog zavijanja sto ne poricu ni ovi iz Cubija ni moja majstor. Turbina je bila u prilicno dobrom stanju, nije zavijala uopste, nije imala lufta...Ili je majstor nesto zeznuo tokom montaze (u sta sumljam) ili oni nisu uradili nesto kako treba. Inace ulje i filter ulja nisam menjao, zamenjeni pre 50km a pre toga jos dvaput u zadnjih 2500km. Filter vazduha nije menjan, kaze majstor nema potrebe, radjen pre 5 meseci. Creva ociscenja, izduv ociscen...
Na kraju sam nasao nezavisnog Ford majstora koji ce da prekontrolise, cak ce i taj sef iz Cubija da dodje sutra kod njega da cuje sta on kaze...znaci kad si baksuz onda si baksuz...
Naravno sad krece zurka, majstor kaze da je naravno sve namontirano kako treba, ovi iz Cubija vicu da je turbina dobro remontovana imam izvestaj koji to pokazuje a turbina fijuce onako skolski a doneta je bez ikakvog zavijanja sto ne poricu ni ovi iz Cubija ni moja majstor. Turbina je bila u prilicno dobrom stanju, nije zavijala uopste, nije imala lufta...Ili je majstor nesto zeznuo tokom montaze (u sta sumljam) ili oni nisu uradili nesto kako treba. Inace ulje i filter ulja nisam menjao, zamenjeni pre 50km a pre toga jos dvaput u zadnjih 2500km. Filter vazduha nije menjan, kaze majstor nema potrebe, radjen pre 5 meseci. Creva ociscenja, izduv ociscen...
Na kraju sam nasao nezavisnog Ford majstora koji ce da prekontrolise, cak ce i taj sef iz Cubija da dodje sutra kod njega da cuje sta on kaze...znaci kad si baksuz onda si baksuz...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Auuu... No comment... Jebes ga bas nemas srece izgleda...
Ford S-Max 2,5t
Ford S-Max 2,5t
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Gotovo sam siguran da kad sredim ovu turbinu da ce auto na oglase, sad je kap prelila casu i gorak ukus se stvorio u ustima i da popravim ovo izgleda da je moja crvena granica predjena sto kazu prekipilo i ogadilo se i sa je dzabe sve, moze da cvrkuce auto ali ja ne mogu da ga gledam vise i cekam sledeci kvar...
Izgleda da nije sudjeno da vozimo ovaj auto, koliko se ja god trudio da ga odrzavam uvek neki zapetljani problemi, ne secam se kad je bilo, problem je taj i taj, zameni se deo i problem resen uvek komplikacije...dosta je vise, auto je idealan za nas zbog nasih gabarita ali nas je usrao konkretan primerak ali zovci i izgubljeno vreme niko ne moze da zameni...
Izgleda da nije sudjeno da vozimo ovaj auto, koliko se ja god trudio da ga odrzavam uvek neki zapetljani problemi, ne secam se kad je bilo, problem je taj i taj, zameni se deo i problem resen uvek komplikacije...dosta je vise, auto je idealan za nas zbog nasih gabarita ali nas je usrao konkretan primerak ali zovci i izgubljeno vreme niko ne moze da zameni...
-
- Postovi: 288
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Čekaj, ti ne znaš sta znači FORD?
Fix
Or
Repair
Daily
P.S. Mala šala, valja se nasmejati u ovakvim situacijama.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Fix
Or
Repair
Daily
P.S. Mala šala, valja se nasmejati u ovakvim situacijama.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Menjaj za benzinca 2.0 sa 239ks
Ford S-Max 2,5t
Ford S-Max 2,5t
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
@pegazbre
Ja sam ponudio pomoc da svratis do mene da cujemo sve to, da posaljemo snimak kome treba. U NS si i to ti ne bi predstavljao problem.
Ja sam ponudio pomoc da svratis do mene da cujemo sve to, da posaljemo snimak kome treba. U NS si i to ti ne bi predstavljao problem.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- pegazbre
- Postovi: 862
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
To sam i planirao da navratim da poslusas karter, jer sad znam da turbina ne utice na taj zvuk u karteru (primer Galaxyja). Planirao sam kad sredim turbinu jer sam nju odlucio da sredim nezavisno od problema zbog koga sam i otvorio temu + sto je postajala mogucnost da u stvari nju cujem u kabini (a ne taj zvuk iz kartera) a i zbog DPF-a pa da dve muve ubijem jednim udarcem.
Obradovao sam se sto su u Cubiju rekli da je u dobrom stanju i da stvarno zbog nje se vise prlja DPF i da cu bar nesto resiti na ovom autu bez komplikacija ali ne, ne moze to tako lako imas da se mucis...ne vise, dosta je. Isteracu jos ovo sa turbinom i to je to sto se mene tice...
Obradovao sam se sto su u Cubiju rekli da je u dobrom stanju i da stvarno zbog nje se vise prlja DPF i da cu bar nesto resiti na ovom autu bez komplikacija ali ne, ne moze to tako lako imas da se mucis...ne vise, dosta je. Isteracu jos ovo sa turbinom i to je to sto se mene tice...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
I zetu su tako sredjivali turbinu na 159 1.9jtdm. Doduse ne ti tvoji nego neki u kv. Rekli su mu da je problem u geometriji i isto naplatili full cenu. Sad isti zvizdi turbina kao da policijska sirena. Sta ti servisi rade da mi je znati.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk