Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Majstori su odmah pomislili na letece kad smo prvi put gledali sta to uji pre promene pumpe (jer pumpa bas retko odlazi) i oni su upravo rekli to sto i ti, to nebi bilo ujanje vec lupanje, kuckanje i culi bi se i u leru i bilo bi tu jos siptoma.
Nema sta onda drugo da bude nego lezaj u pumpi pogotovo posle onake price iz ovlascenog od pre par dana.
Nema sta onda drugo da bude nego lezaj u pumpi pogotovo posle onake price iz ovlascenog od pre par dana.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Obisao sam jos par majstora ukljucujuci i majstora koji odrzava Citroen vozila (zbog varijante 2.0 HDI motora koji je u S-Maxu) i svi su potvrdili da zvuk dolazi iz kartera. Kod zadnjeg majstora (ovaj za Citroen vozila) sam bio prisutan na pregledu ispod auta. Po drugi put sam se uverio svojim usima da zvuk dolazi iz kartera. Sve ostalo smo proverili creva od/do interkulera, raskacili crevce sa elektricnog ventila koji regulise zakrivljenost krilaca turbine (ako sam dobro razumeo), proverene remenice, slusana turbina/pumpa visokog pritiska/vakum pumpa...ma kakvi zvuk cisto dolazi iz kartera.
Majstor sumnja da je uopste do pumpe problem vec da je moguce da se cuje ventil koji regulise pritisak ulja u motoru i zato nije zamena pumpe resila problem vec je samo "pomerila" obrtaje na kom se cuje zvuk tj ulazni pritisak do ventila je veci sa novom pumpom. E sad rece mi da je taj ventil kod vecine auta u samom motoru a kod nekih u pumpi i sad nije siguran kako je kod ovog 2.0 TDCI-a.
Uglavnom mi rece da ako je on problem, nece me ostaviti na putu eventualno se moze desiti da pri paljenu lampici za ulje treba nesto vise vremena da se ugasi.
Da li neko zna kako je ovo reseno na 2.0 TDCI motoru (generalno kroz sta ulje prolazi od pumpe pa nazad u karter)? Gde se nalazi taj ventil i da li on moze da proizvede ovakav zvuk?
Majstor sumnja da je uopste do pumpe problem vec da je moguce da se cuje ventil koji regulise pritisak ulja u motoru i zato nije zamena pumpe resila problem vec je samo "pomerila" obrtaje na kom se cuje zvuk tj ulazni pritisak do ventila je veci sa novom pumpom. E sad rece mi da je taj ventil kod vecine auta u samom motoru a kod nekih u pumpi i sad nije siguran kako je kod ovog 2.0 TDCI-a.
Uglavnom mi rece da ako je on problem, nece me ostaviti na putu eventualno se moze desiti da pri paljenu lampici za ulje treba nesto vise vremena da se ugasi.
Da li neko zna kako je ovo reseno na 2.0 TDCI motoru (generalno kroz sta ulje prolazi od pumpe pa nazad u karter)? Gde se nalazi taj ventil i da li on moze da proizvede ovakav zvuk?
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Citam temu i jedna stvar mi nije jasna. Nemas problema u voznji, je l' da? Sve je ok jedino sto se cuje "nesto" kad sve utisas i maksimalno naculjis usi. Zasto trazis problem bespotrebno?
Zasto pricam ovo? I ja sam slicno radio i na svaki zvukic trcao da resavam. Ne moze od babe devojka, nije nov. Opusti se i uzivaj.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Zasto pricam ovo? I ja sam slicno radio i na svaki zvukic trcao da resavam. Ne moze od babe devojka, nije nov. Opusti se i uzivaj.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Niko nije rekao da se sve mora utisati i naculjiti usi. Krenes da se uparkiravas na parking mesto onako na malim obrtajima na po kvacila, bez problema se cuje u kabini i sa upaljenim radijom...takodje sobzirom da sam dao 1000€ dosad da resim problem, prilicno je gorak ukus u ustima sto on nije resen pa je tesko uzivati u voznji...
A tu su i majstori, koji su toliko puta pregledali auto, rekli da je pumpa, bolje da je zamenim nego da mi upali lampicu u sred voznje a ja na autoputu ili u obilasku Fruske gore sa malom decom...i odluci se ja da zamenim pumpu kad ono prc i sad svi iznenadjeni kako to nije resilo problem a ponajvise ja...
A tu su i majstori, koji su toliko puta pregledali auto, rekli da je pumpa, bolje da je zamenim nego da mi upali lampicu u sred voznje a ja na autoputu ili u obilasku Fruske gore sa malom decom...i odluci se ja da zamenim pumpu kad ono prc i sad svi iznenadjeni kako to nije resilo problem a ponajvise ja...
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Nije mi bio cilj uopste da ti stajem na muku, da ne shvatis pogresno. To za 1000e mi je promaklo, ako si uopste pisao, i bas iz razloga "bacanja" para sam i pomenuo. E vidis, i tu si napravio gresku. Zasto si platio radove a problem nije resen? Majstor tvrdio da je pumpa? Ok, nek menja. Posto nije resio, ne dajes pare. Nisi ti savetovao to nego on.
Razumem te u potpunosti za gorak ukus u ustima, i sam sam pojeo g.ovno par puta tako sa "majstorima".
Sad lepo ostavim majstorima da utvrde sta je i nek menja sta misli. Platim ako je problem resen i cao.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Razumem te u potpunosti za gorak ukus u ustima, i sam sam pojeo g.ovno par puta tako sa "majstorima".
Sad lepo ostavim majstorima da utvrde sta je i nek menja sta misli. Platim ako je problem resen i cao.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Izvinite sto upadam u temu, ali poslao sam vam poruku u privatnim porukama u vezi problem sa menjacem na Audiju a4 sto ste imali, pa ako mozete da pogledate @Extender
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Kad mi je moj dugogodisnji majstor rekao da sumnja na pumpu jer nema nista drugo u karteru da uji ja sam trazio misljenje od jos dva majstora pre kupovine delova (za svaki slucaj) a jedan od tih drugih majstora je bio i ovlasceni Ford servis gde je pumpa i uzeta. Pre narucivanja delova oni su isto proverili, kazu nema sta da uji iz kartera sem pumpe i onda sam ja mogao ili kod 4-tog majstora po misljenje ili da narucim delove sto sam i uradio. Sad jedino da ganjam sve tri strane da mi podjednako vrate pare jer su me naveli da treba pumpu da zamenim...Extender je napisao: ↑30 Jan 2023, 23:42Nije mi bio cilj uopste da ti stajem na muku, da ne shvatis pogresno. To za 1000e mi je promaklo, ako si uopste pisao, i bas iz razloga "bacanja" para sam i pomenuo. E vidis, i tu si napravio gresku. Zasto si platio radove a problem nije resen? Majstor tvrdio da je pumpa? Ok, nek menja. Posto nije resio, ne dajes pare. Nisi ti savetovao to nego on.
Razumem te u potpunosti za gorak ukus u ustima, i sam sam pojeo g.ovno par puta tako sa "majstorima".
Sad lepo ostavim majstorima da utvrde sta je i nek menja sta misli. Platim ako je problem resen i cao.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Takodje svi majstori koji su gledali auto posle zamene pumpe kazu da bi i oni verovatno posumnjali na pumpu da su culi ovakav zvuk u karteru...ovako svi coporativno su ostali iznenadjeni sto zamena pumpe nije resila problem. I tu sad krecu razne teorije sta je problem i ja moram da kopam po forumima sta moze biti problem da bi ja do istih tih majstora doneo i neku moju teoriju.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
E to vec komplikuje situaciju. Mislio sam da si uzeo kod majstora koji je dao dijagnozu i da je isti i ugradio. Ovo na 3 strane, nema sansi da ista uradis.
Da probas i kod jos nekog majstora kad si vec usao dosta u pricu? Nemoguce mi je da bas niko ne moze da resi.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
Da probas i kod jos nekog majstora kad si vec usao dosta u pricu? Nemoguce mi je da bas niko ne moze da resi.
Sent from my M2103K19G using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Tri majstora su pregledala auto nakon zamene a na zadnjem pregledu sam bio sa majstorom ispod auta, gledao sta i on slusao sve sto i on, zvuk jasno i glasno dolazi iz kartera ne znam sta bi jos jedan majstor mogao da mi kaze.
Majstor me je lepo upozorio da se njemu ne svidja zvuk nove pumpe pre same ugradnje, nije bio 100% siguran da treba tako ali sad ispadne da je sumnja bila opravdana jer u karteru nema sta da uji sem pumpe niti nesto moze da prenese zvuk u karter da se u njemu odlicno cuje a na svim drugim mestima, ne da se cuje po malo, nego se ne cuje nikako. Tako da tvrdnja ovlsacenog da se zvuk turbine prenosi na karter pa kako da prenosi zvuk kad se ona ne cuje tako dok radi.
Majstor me je lepo upozorio da se njemu ne svidja zvuk nove pumpe pre same ugradnje, nije bio 100% siguran da treba tako ali sad ispadne da je sumnja bila opravdana jer u karteru nema sta da uji sem pumpe niti nesto moze da prenese zvuk u karter da se u njemu odlicno cuje a na svim drugim mestima, ne da se cuje po malo, nego se ne cuje nikako. Tako da tvrdnja ovlsacenog da se zvuk turbine prenosi na karter pa kako da prenosi zvuk kad se ona ne cuje tako dok radi.
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Turbina neprestano radi, znaci dok turbina radi, ono "dok" je visak, turbina se neprestano vrti kad je motor upaljen.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Slazem se ali na 1000 obrtaja motora turbina se jako sporo okrece (sto kazu majstori skoro pa mrtva) sobzirom da njeni obrtaji na nekim modelima idu i do 400.000 u minuti.
Bio sam danas do ovlascenog, kad sam rekao da sam kod zadnjeg majstora ispratio zajedno sa majstorom sta je pregledao i svojim usima cuo odakle se cuje i da se upste necu buniti ako i oni meni isto pokazu gde je problem po njima. Odmah su poceli da menjaju pricu u smislu, ne bezimo mi od moguce odgovornosti, mis mso prosli put to nabrzaka pogledali, ubacili smo auto preko reda da bacimo pogled (pregled trajao preko 45 min) pregledace oni sve sledece nedelje pa ce naruciti novu pumpu ako treba.
Bio sam danas do ovlascenog, kad sam rekao da sam kod zadnjeg majstora ispratio zajedno sa majstorom sta je pregledao i svojim usima cuo odakle se cuje i da se upste necu buniti ako i oni meni isto pokazu gde je problem po njima. Odmah su poceli da menjaju pricu u smislu, ne bezimo mi od moguce odgovornosti, mis mso prosli put to nabrzaka pogledali, ubacili smo auto preko reda da bacimo pogled (pregled trajao preko 45 min) pregledace oni sve sledece nedelje pa ce naruciti novu pumpu ako treba.
-
- Postovi: 288
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Meni se nekako čini da nije pumpa ta koja se čuje, ne znam, polazim od činjenice da je mala verovatnoća da je stara pumpa bila neispravna jer se to retko dešava, pa sad i ona koju si naknadno zamenio. Ali, naravno, ako će ovi iz ovlašćenog da ti je besplatno ponovo zamene, go ahead.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
U principu si u pravu, ove pumpe retko crkavaju, oslabe ali da zaribaju to je tesko sem da nesto ode u motoru pa zacepi pumpu ili da se udari karter odozdo pa se iskrivi usisni vod pumpe.
Ni stara nije crkla, pritisak ulja je bio ok ali posle 180000km je pocela da se cuje i sad pitanje je koliko bi jos proslo dok ne bi upalila lampicu za pritisak. Mozda bi presao jos 50000km a mozda 5000 nemozes znati, majstor ju je otvorio, sve deluje ok, vidi se da tu i tamo ima pomalo lufta ali nista neglavi ili je nesto potroseno/polomljeno jednostavno se vidi da je polovna. Inace koliko sam video po servisnoj knjizici ulje je menjano na nekih 20-25000km (prosecno na 22000km) dok je auto bio u Francuskoj gde je za 3 godine predjeno 147000km.
E sad kao sto sam i pisao, nova pumpa je dosla sa dosta nekog crnog praha po sebi (kao grafit), bila je u potpunosti suva i majstoru se nije svideo zvuk koji proizvodi kad se okrece zupcanik (pa me i zato poslao nazad u Grand da proverim da li je to bas normalno da se tako cuje bez obzira sto nije podmazana) a pritom ne znam da li je to nova ili reparirana pumpa jer su mi u ovlascenom trazili da cu morati da ostavim svoju staru pumpu ako budem menjao kod njih. Sta ce njima stare pumpe osim ako ne rade reparaciju istih?
Kao sto ste mogli i da procitate, vise je majstora pregledalo auto, sve ostalo je provereno ali zvuk dolazi jasno iz kartera. Sem pumpe se u karteru okrece lanac i zupcanik koji je povezan na remenicu koja pokrece i PK kais a tu su i leteci lezajevi. Lanac se cuje drugacije, zupcanik ne moze da se cuje ako je remenica ok (a jeste), pumpa moze da se cuje pogotovo sto se u njoj nalazi i ventil za ptirisak dok leteci lezajevi ne uje vec lupaju i to vemo kratko kad pocnu, prvo tiho pa onda sve jace i jace par stotina km a onda zaribaju. Turbina se uopste necuje ovako dok radi a i da se cuje onda bi se najvise cula ona a ako se i zvuk prenosi na karter, tamo bi se manje culo.
Ni stara nije crkla, pritisak ulja je bio ok ali posle 180000km je pocela da se cuje i sad pitanje je koliko bi jos proslo dok ne bi upalila lampicu za pritisak. Mozda bi presao jos 50000km a mozda 5000 nemozes znati, majstor ju je otvorio, sve deluje ok, vidi se da tu i tamo ima pomalo lufta ali nista neglavi ili je nesto potroseno/polomljeno jednostavno se vidi da je polovna. Inace koliko sam video po servisnoj knjizici ulje je menjano na nekih 20-25000km (prosecno na 22000km) dok je auto bio u Francuskoj gde je za 3 godine predjeno 147000km.
E sad kao sto sam i pisao, nova pumpa je dosla sa dosta nekog crnog praha po sebi (kao grafit), bila je u potpunosti suva i majstoru se nije svideo zvuk koji proizvodi kad se okrece zupcanik (pa me i zato poslao nazad u Grand da proverim da li je to bas normalno da se tako cuje bez obzira sto nije podmazana) a pritom ne znam da li je to nova ili reparirana pumpa jer su mi u ovlascenom trazili da cu morati da ostavim svoju staru pumpu ako budem menjao kod njih. Sta ce njima stare pumpe osim ako ne rade reparaciju istih?
Kao sto ste mogli i da procitate, vise je majstora pregledalo auto, sve ostalo je provereno ali zvuk dolazi jasno iz kartera. Sem pumpe se u karteru okrece lanac i zupcanik koji je povezan na remenicu koja pokrece i PK kais a tu su i leteci lezajevi. Lanac se cuje drugacije, zupcanik ne moze da se cuje ako je remenica ok (a jeste), pumpa moze da se cuje pogotovo sto se u njoj nalazi i ventil za ptirisak dok leteci lezajevi ne uje vec lupaju i to vemo kratko kad pocnu, prvo tiho pa onda sve jace i jace par stotina km a onda zaribaju. Turbina se uopste necuje ovako dok radi a i da se cuje onda bi se najvise cula ona a ako se i zvuk prenosi na karter, tamo bi se manje culo.
- pegazbre
- Postovi: 861
- Pridružio se: 30 Jan 2019, 15:59
- Garaža: Opel Astra J 2010 1.6b 116hp, Hyundai Tucson 2023 1.6 t-gdi 150hp
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Bio danas na pregledu auta u ovlascenom radi reklamacije pumpe. Ljudi moji koje je to zajebavanje (ili pokusaj zajebavanja) pa to je strasno ali sam uz svadju izdejstovao da se poruci nova pumpa. Za sad (ako nesto ne izmisle kao dodatni uslov), majstor koji je ugradjivao skida staru pumpu, tu staru donosim njima i oni mi daju novu.
A kako je isao pregled, pa to je strasno i pisem ovde za sve one koji ne znaju kako pojedini ovlasceni rade u Srbiji:
Zakazan pregled u 10h, zovu me oni skoro 11h da udjem u radionicu. A ono kao da sam kod strugara usao, buka neverovatna. Kaze meni sef servisa, ne cujemo mi nista iz kartera!!! Druze ja tebe od buke ne cujem a kamoli nesto na autu da cujete. Seda on u auto, turira, slusa nesto tacno iz pravca odakle se cuje iz kabine, izlazi kaze nista se necuje. Pa i da cujes u kabini kako mozes da znas odakle dolazi, ajde druze poslusaj ti karter posto ga ja sa metar ipo cujem. Uzima stetoskop i u LERU kad se inace nista ne cuje tj nema ujanja, osluskuje pumpu par minuta i ja ga prekidam da se u leru nista ne cuje da mora neko da podigne malo obrtaje i turira, ali on nastavlja dalje boli ga patka. Onda odlazi do Focusa na dizalici pored, MK2 pre-restaling 1.6 dizel motor i osluskuje uljnu pumpu kod njega i ja na to sta radite, to nije niti isti motor niti ista pumpa a on ce meni na to pa funkcionise na isti nacin preko lanca. Onda je 10 min dijagnostikom nesto gledao i zavrsava i krece da sprema auto kaze necuju oni tu nista. Na to cu ja njemu, slusaj ja cu sad uci u auto, ti uzmi te slusalice i slusaj karter i ako mi kazes da nista ne cujes onda si lazovcina i lazes me u lice. Dize on mene, turiram ja da se sto bolje cuje i pored sve one buke, spusta me i reko jel se cuje? Pa cuje se nesto, deluje da ubrzava pumpa to je meni normalno, a reko jel se cuje na ovom Focusu pored pumpa kako ubrzava?...nemojte da me zajebavate ovde. Na kraju je tu bilo jos nekih pokusaja da me zajebavaju na cemu sam im ja rekao sta su mi rekli na pregledu pre zamene a sta na pregledu posle zamene a sta sad i da im se price ne poklapaju nikako i na kraju narucise pumpu. U izvestaju je inace napisano da nije uoceno neko nepravilno ponasanje ali da treba probati kako se ponasa sa novom pumpom...strasno. Da se nisam ovoliko zainatio da resim ovo i da nisam prisustovao pregledu, ja mislim da bi svako drugi pogotovo ako nije ni malo upucen u auta, davnoooo odustao.
A kako je isao pregled, pa to je strasno i pisem ovde za sve one koji ne znaju kako pojedini ovlasceni rade u Srbiji:
Zakazan pregled u 10h, zovu me oni skoro 11h da udjem u radionicu. A ono kao da sam kod strugara usao, buka neverovatna. Kaze meni sef servisa, ne cujemo mi nista iz kartera!!! Druze ja tebe od buke ne cujem a kamoli nesto na autu da cujete. Seda on u auto, turira, slusa nesto tacno iz pravca odakle se cuje iz kabine, izlazi kaze nista se necuje. Pa i da cujes u kabini kako mozes da znas odakle dolazi, ajde druze poslusaj ti karter posto ga ja sa metar ipo cujem. Uzima stetoskop i u LERU kad se inace nista ne cuje tj nema ujanja, osluskuje pumpu par minuta i ja ga prekidam da se u leru nista ne cuje da mora neko da podigne malo obrtaje i turira, ali on nastavlja dalje boli ga patka. Onda odlazi do Focusa na dizalici pored, MK2 pre-restaling 1.6 dizel motor i osluskuje uljnu pumpu kod njega i ja na to sta radite, to nije niti isti motor niti ista pumpa a on ce meni na to pa funkcionise na isti nacin preko lanca. Onda je 10 min dijagnostikom nesto gledao i zavrsava i krece da sprema auto kaze necuju oni tu nista. Na to cu ja njemu, slusaj ja cu sad uci u auto, ti uzmi te slusalice i slusaj karter i ako mi kazes da nista ne cujes onda si lazovcina i lazes me u lice. Dize on mene, turiram ja da se sto bolje cuje i pored sve one buke, spusta me i reko jel se cuje? Pa cuje se nesto, deluje da ubrzava pumpa to je meni normalno, a reko jel se cuje na ovom Focusu pored pumpa kako ubrzava?...nemojte da me zajebavate ovde. Na kraju je tu bilo jos nekih pokusaja da me zajebavaju na cemu sam im ja rekao sta su mi rekli na pregledu pre zamene a sta na pregledu posle zamene a sta sad i da im se price ne poklapaju nikako i na kraju narucise pumpu. U izvestaju je inace napisano da nije uoceno neko nepravilno ponasanje ali da treba probati kako se ponasa sa novom pumpom...strasno. Da se nisam ovoliko zainatio da resim ovo i da nisam prisustovao pregledu, ja mislim da bi svako drugi pogotovo ako nije ni malo upucen u auta, davnoooo odustao.
- 123456
- Postovi: 1956
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Svaka cast za istrajnost