Generalna na Focusu
Generalna na Focusu
E ovako ljudi treba mi vaše mišljenje.Uradio sam glavu motora na focusu 1.6 benzin 74kw jer mi je neki stručnjak pogrešno uzupčio auto kod velikog servisa i on je naravno iskrivio ventile ali sam ih zamenio i uradio gumice tako da bi trebalo da je glava kao nova.Medjutim auto i dalje troši ulje kao blesav i ako je kompresija na sva četiri klipa oko 16bara izmerena na hladnom motoru.Auto lepo ide ventili se ne čuju lepo i mirno radi ali dimi i dalje i guta ulje ozbiljno jel ima neko neku ideju?Unapred hvala!
Re: Generalna na Focusu
A vodjice ventila, zamenjene? Klipovi zamenjeni ako ima traga od ventila na čelu?
U principu kada je takva havarija menja se komplet glava, možda je napukla negde...
Ili pukotina u klipu....
U principu kada je takva havarija menja se komplet glava, možda je napukla negde...
Ili pukotina u klipu....
Re: Generalna na Focusu
Jel ti pre trosio ulje?
Mozda ove kako se vec zovu/kaze uljne karike?
Poznato je na Galaxy 2.0 Benzin da zna da trosi ulje, jer problem bude bas u uljnim Karikama...
Ford S-Max 2,5t
Mozda ove kako se vec zovu/kaze uljne karike?
Poznato je na Galaxy 2.0 Benzin da zna da trosi ulje, jer problem bude bas u uljnim Karikama...
Ford S-Max 2,5t
Re: Generalna na Focusu
Zajednički projekat "Forda", "Mazde" i "Jamahe" od 1596 kubika? Vrlo je specifičan za pojedine faze generalne, dugo je postojao stav kako se na njemu generalna ne radi. Blok, radilica i klipnjače se u principu diraju samo ako to bašbašbaš mora, ne znam šta je sve rađeno na tvom.
Kolika je to potrošnja ulja i koliko je vožen nakon sređivanja?
Kolika je to potrošnja ulja i koliko je vožen nakon sređivanja?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Generalna na Focusu
Sto si merio kompresiju na hladnom motoru?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Generalna na Focusu
Ukratko nije dimio u kontinuitetu i prilikom paljenja pre obrade glave sad dimi i to ozbiljno,blok odnosno donji deo motora nije diran tako da moguće da su uljne karike jel neko ima ideju kako da ih razlepim ako su zalepile?Kad idem nizbrdo i motor dugo koči nakon toga stanem i kad krenem to je oblak dima iza mene,opet ukazuje na ventile.On inače da ne dimi bio bi perfektan skroz dobro radi prima gas odlično ide dobro ima snage sad kad je uzupčen kako valja,nema loših zvukova iz motora da ukazuju na još neki problem zato blok i nije diran nego samo glava ali eto moraće izgleda sve da se otvara ponovo...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Generalna na Focusu
Jesi vadio sipku ulja dok motor radi?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Generalna na Focusu
Jeste trošio ulje i pre zato sam i rešio da ga radim ali rekao bih manje nego posle remonta e sad koliko još uvek nisam proverio jer sam prešao tek 200 km.tako da videćemo javljam...U suštini nije on bio otkinuo ventile i oštetio klipove samo je bio prezupčen za zub dva i kao takav je prešao 50 000 bez problema ja nisam ni znao da je prezupčen dok ga nismo sad rasklopili da uradim gumice ventila i čovek mi kaže da je svih osam usisnih ventila krivo a na klipovima se jedva nazirao trag.
Re: Generalna na Focusu
Nisam vadio šipku ulja dok radi jesam otvarao poklopac gde sipam ulje ali šipku nisam vadio,što jel to može nešto da mi pokaže tipa da li motor gura pritisak kroz karike dole pretpostavljam?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Generalna na Focusu
Kao prvo nemoj pisati uzastopne postove, mozes izmeniti post da dopises nesto.
Da, moze da pokaze ako ubacuje pritisak i gasove u karter. Naravno treba zagrejati motor.
Da, moze da pokaze ako ubacuje pritisak i gasove u karter. Naravno treba zagrejati motor.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Generalna na Focusu
Prema opisanoj situaciji, greška je u gumicama ventila. Nisu karike mogle da zalepe od sređivanja glave.
Kada voziš nizbrdo, u usisu bude povećan vakuum i onda motor usisa ulje pored gumica koje puštaju. Kada posle toga daš gas, to ulje počne da se pali i imaš oblak dima.
Kada voziš nizbrdo, u usisu bude povećan vakuum i onda motor usisa ulje pored gumica koje puštaju. Kada posle toga daš gas, to ulje počne da se pali i imaš oblak dima.
Re: Generalna na Focusu
Hvala za sugestiju u vezi postavljanja komentara imaću to u vidu kao i na savetima!
Iskren da budem i ja mislim da su loše odradili gumice ali sad radim sve definitivno kad budem skinuo glavu,rešio sam jer jasno vam je da auto volim i on ostaje kod mene do zadnjeg tako da ona priča "ne isplati ti se" mene ne zanima ali i pored toga hoću da čujem još nečije mišljenje,još me buni činjenica da auto troši rekao bih oko 0,5l ulja na 200km.Jel može toliko da povuče preko gumica ventila u klipove?Da podsetim ja sam gledao klipove i delovali su dobro bez previše lufta i bez zazora na zidovima bloka,kompresione karike su sigurno dobre ali ispod sa uljnim ne znam šta se dešava.
Iskren da budem i ja mislim da su loše odradili gumice ali sad radim sve definitivno kad budem skinuo glavu,rešio sam jer jasno vam je da auto volim i on ostaje kod mene do zadnjeg tako da ona priča "ne isplati ti se" mene ne zanima ali i pored toga hoću da čujem još nečije mišljenje,još me buni činjenica da auto troši rekao bih oko 0,5l ulja na 200km.Jel može toliko da povuče preko gumica ventila u klipove?Da podsetim ja sam gledao klipove i delovali su dobro bez previše lufta i bez zazora na zidovima bloka,kompresione karike su sigurno dobre ali ispod sa uljnim ne znam šta se dešava.
Re: Generalna na Focusu
skidaj prvo glavu pa ce se videti stanje vrlo moguce da su lose ili lose namestene, ako krenes u igranku oko svega ostalog jeftinije ce ti biti da kupis dva polovna motora nego taj da radis