Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
bogi.cv
Postovi: 5
Pridružio se: 10 Dec 2022, 11:39

Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od bogi.cv » 11 Dec 2022, 09:31

Pozdrav svima,
Iskreno se nadam da mi neko moze pomoci. Vec dva meseca se razvlacim sa popravkom auta. Problem je sto kad se upali auto na leru automatski dize obrtaje na 1500 umasto da bude na 800 sto kasnije predstavlja velike probleme u voznji. Nekoliko ljudi kod kojih sam bio nisu znali da ustanove uzrok problema. Da li je neko imao slicno iskustvo i kako ste ga resili?

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45831
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od Geza » 11 Dec 2022, 21:30

Step motor, prekontrolisati za početak.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
MarjanKG
Postovi: 217
Pridružio se: 02 Avg 2022, 15:45

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od MarjanKG » 12 Dec 2022, 10:09

Meni je pravila problem klapna gasa na Clio 1.2 16V. Na leru je nekad znao sam da turira, kao da računar poludi. Jedino mi ujutru kada je hladno i kada ga upalim digne na 1500 obrtaja i jedno 5-6 minuta dok se ne zagreje motor drži na 1000 obrtaja iako ne dodajem gas. Bukvalno neće da ga obori ispod i teram ga u drugoj bez gasa. mehaničar mi kaže da je to normalno, jer motor mora da postigne radnu temperaturu i sam ubrizgava , koliko mu treba.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8050
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od OMP » 12 Dec 2022, 11:31

vrlo moguce da zeza klapna gasa imao sam takav slucaj na jednom autu a kod tih pezoa i step motor hoce da zeza

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 10571
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od Sloba » 12 Dec 2022, 15:18

Meni je na 206 1.4 16V crkao motorizovani leptir gasa sa tim da se meni povremeno gušio u vožnji.

Sent from my MI 9 using Tapatalk


Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8050
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od OMP » 12 Dec 2022, 17:08

a koji tacno motor 1.4 je u tom pezou 207 , 75, 88 ili 95 konja?

LAV-LAV
Postovi: 301
Pridružio se: 27 Okt 2019, 10:49

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od LAV-LAV » 12 Dec 2022, 17:52

Mozda treba "isprazniti kondenzator". Znaju majstori sta je to. Minut posla, radi se preko akumulatora.
Inače nije dobro kada motor radi na tako visokim okretajima, to ili popraviti ili ne paliti dok se ne popravi.
To je kao da ti imaš 150 otkucaja srca u minuti umjesto 75 koliko je normalno,a to je jako loše na duže staze.


Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


bogi.cv
Postovi: 5
Pridružio se: 10 Dec 2022, 11:39

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od bogi.cv » 13 Dec 2022, 09:56

OMP je napisao:
12 Dec 2022, 17:08
a koji tacno motor 1.4 je u tom pezou 207 , 75, 88 ili 95 konja?
75 konja... generalno su mi spominjali te klapne, samo niko nece da ti da probas sa drugim klapnama.

bogi.cv
Postovi: 5
Pridružio se: 10 Dec 2022, 11:39

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od bogi.cv » 13 Dec 2022, 09:59

OMP je napisao:
12 Dec 2022, 11:31
vrlo moguce da zeza klapna gasa imao sam takav slucaj na jednom autu a kod tih pezoa i step motor hoce da zeza
Da, to si mi pricali, ali niko nece da mi da te klapne da probam kako ce da se ponasa

bogi.cv
Postovi: 5
Pridružio se: 10 Dec 2022, 11:39

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od bogi.cv » 13 Dec 2022, 10:01

MarjanKG je napisao:
12 Dec 2022, 10:09
Meni je pravila problem klapna gasa na Clio 1.2 16V. Na leru je nekad znao sam da turira, kao da računar poludi. Jedino mi ujutru kada je hladno i kada ga upalim digne na 1500 obrtaja i jedno 5-6 minuta dok se ne zagreje motor drži na 1000 obrtaja iako ne dodajem gas. Bukvalno neće da ga obori ispod i teram ga u drugoj bez gasa. mehaničar mi kaže da je to normalno, jer motor mora da postigne radnu temperaturu i sam ubrizgava , koliko mu treba.
Ovaj moj se ne spusta, ni u toku voznje, ostaje na 1500 sve vreme

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8050
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od OMP » 13 Dec 2022, 11:09

Kod tog motora sa 75 konja (TU motor, najzahvalniji kod psa grupe) prvo proveriti step motor ili ti ler gas ventil kako vec ko zove, to mozes i sam da prvo skines i ocistis ako je prljav, kod mene npr. to bio slucaj (nije mi stalno drzao ler nego varirao), taj ventil se nalazi na samom leptiru usisa sa zadnje strane, ima jedan konektor i 2 srafa kojim je pricvrscen za leptir usisa....ako nije prljav onda treba neki majstor da proveri da li radi kako treba.
Nije to ni skup deo nov cca 20e ali treba videti da li u njemu problem.
Druga stvar je proveriti klapnu(leptir) usisa koji takodje moze biti prljav i koji takodje mozes sam da ocistis ili ako vec nisi vican takvim stvarima odes do majstora, lako se skidaju i ciste oba dela tako da to nije skupo ni majstor da uradi, pa i da nije do toga a sigurno su koliko toljiko prljavi onda ih svakako preventivno ocistiti nece da skodi. Licno mislim (a i uglavnom bude) da je problem u jednoj od te dve stvari ali ne mora da znaci

bogi.cv
Postovi: 5
Pridružio se: 10 Dec 2022, 11:39

Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac

Post od bogi.cv » 13 Dec 2022, 14:09

OMP je napisao:
13 Dec 2022, 11:09
Kod tog motora sa 75 konja (TU motor, najzahvalniji kod psa grupe) prvo proveriti step motor ili ti ler gas ventil kako vec ko zove, to mozes i sam da prvo skines i ocistis ako je prljav, kod mene npr. to bio slucaj (nije mi stalno drzao ler nego varirao), taj ventil se nalazi na samom leptiru usisa sa zadnje strane, ima jedan konektor i 2 srafa kojim je pricvrscen za leptir usisa....ako nije prljav onda treba neki majstor da proveri da li radi kako treba.
Nije to ni skup deo nov cca 20e ali treba videti da li u njemu problem.
Druga stvar je proveriti klapnu(leptir) usisa koji takodje moze biti prljav i koji takodje mozes sam da ocistis ili ako vec nisi vican takvim stvarima odes do majstora, lako se skidaju i ciste oba dela tako da to nije skupo ni majstor da uradi, pa i da nije do toga a sigurno su koliko toljiko prljavi onda ih svakako preventivno ocistiti nece da skodi. Licno mislim (a i uglavnom bude) da je problem u jednoj od te dve stvari ali ne mora da znaci
Havla na odgovoru. Nadam se da ce neko pristati da mi odradi to.

Odgovori