Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Pozdrav svima,
Iskreno se nadam da mi neko moze pomoci. Vec dva meseca se razvlacim sa popravkom auta. Problem je sto kad se upali auto na leru automatski dize obrtaje na 1500 umasto da bude na 800 sto kasnije predstavlja velike probleme u voznji. Nekoliko ljudi kod kojih sam bio nisu znali da ustanove uzrok problema. Da li je neko imao slicno iskustvo i kako ste ga resili?
Iskreno se nadam da mi neko moze pomoci. Vec dva meseca se razvlacim sa popravkom auta. Problem je sto kad se upali auto na leru automatski dize obrtaje na 1500 umasto da bude na 800 sto kasnije predstavlja velike probleme u voznji. Nekoliko ljudi kod kojih sam bio nisu znali da ustanove uzrok problema. Da li je neko imao slicno iskustvo i kako ste ga resili?
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Step motor, prekontrolisati za početak.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Meni je pravila problem klapna gasa na Clio 1.2 16V. Na leru je nekad znao sam da turira, kao da računar poludi. Jedino mi ujutru kada je hladno i kada ga upalim digne na 1500 obrtaja i jedno 5-6 minuta dok se ne zagreje motor drži na 1000 obrtaja iako ne dodajem gas. Bukvalno neće da ga obori ispod i teram ga u drugoj bez gasa. mehaničar mi kaže da je to normalno, jer motor mora da postigne radnu temperaturu i sam ubrizgava , koliko mu treba.
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
vrlo moguce da zeza klapna gasa imao sam takav slucaj na jednom autu a kod tih pezoa i step motor hoce da zeza
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Meni je na 206 1.4 16V crkao motorizovani leptir gasa sa tim da se meni povremeno gušio u vožnji.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
a koji tacno motor 1.4 je u tom pezou 207 , 75, 88 ili 95 konja?
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Mozda treba "isprazniti kondenzator". Znaju majstori sta je to. Minut posla, radi se preko akumulatora.
Inače nije dobro kada motor radi na tako visokim okretajima, to ili popraviti ili ne paliti dok se ne popravi.
To je kao da ti imaš 150 otkucaja srca u minuti umjesto 75 koliko je normalno,a to je jako loše na duže staze.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Inače nije dobro kada motor radi na tako visokim okretajima, to ili popraviti ili ne paliti dok se ne popravi.
To je kao da ti imaš 150 otkucaja srca u minuti umjesto 75 koliko je normalno,a to je jako loše na duže staze.
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Ovaj moj se ne spusta, ni u toku voznje, ostaje na 1500 sve vremeMarjanKG je napisao: ↑12 Dec 2022, 10:09Meni je pravila problem klapna gasa na Clio 1.2 16V. Na leru je nekad znao sam da turira, kao da računar poludi. Jedino mi ujutru kada je hladno i kada ga upalim digne na 1500 obrtaja i jedno 5-6 minuta dok se ne zagreje motor drži na 1000 obrtaja iako ne dodajem gas. Bukvalno neće da ga obori ispod i teram ga u drugoj bez gasa. mehaničar mi kaže da je to normalno, jer motor mora da postigne radnu temperaturu i sam ubrizgava , koliko mu treba.
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Kod tog motora sa 75 konja (TU motor, najzahvalniji kod psa grupe) prvo proveriti step motor ili ti ler gas ventil kako vec ko zove, to mozes i sam da prvo skines i ocistis ako je prljav, kod mene npr. to bio slucaj (nije mi stalno drzao ler nego varirao), taj ventil se nalazi na samom leptiru usisa sa zadnje strane, ima jedan konektor i 2 srafa kojim je pricvrscen za leptir usisa....ako nije prljav onda treba neki majstor da proveri da li radi kako treba.
Nije to ni skup deo nov cca 20e ali treba videti da li u njemu problem.
Druga stvar je proveriti klapnu(leptir) usisa koji takodje moze biti prljav i koji takodje mozes sam da ocistis ili ako vec nisi vican takvim stvarima odes do majstora, lako se skidaju i ciste oba dela tako da to nije skupo ni majstor da uradi, pa i da nije do toga a sigurno su koliko toljiko prljavi onda ih svakako preventivno ocistiti nece da skodi. Licno mislim (a i uglavnom bude) da je problem u jednoj od te dve stvari ali ne mora da znaci
Nije to ni skup deo nov cca 20e ali treba videti da li u njemu problem.
Druga stvar je proveriti klapnu(leptir) usisa koji takodje moze biti prljav i koji takodje mozes sam da ocistis ili ako vec nisi vican takvim stvarima odes do majstora, lako se skidaju i ciste oba dela tako da to nije skupo ni majstor da uradi, pa i da nije do toga a sigurno su koliko toljiko prljavi onda ih svakako preventivno ocistiti nece da skodi. Licno mislim (a i uglavnom bude) da je problem u jednoj od te dve stvari ali ne mora da znaci
Re: Broj obrtaja na leru 1500, Peugeot 207, 1.4 motor benzinac
Havla na odgovoru. Nadam se da ce neko pristati da mi odradi to.OMP je napisao: ↑13 Dec 2022, 11:09Kod tog motora sa 75 konja (TU motor, najzahvalniji kod psa grupe) prvo proveriti step motor ili ti ler gas ventil kako vec ko zove, to mozes i sam da prvo skines i ocistis ako je prljav, kod mene npr. to bio slucaj (nije mi stalno drzao ler nego varirao), taj ventil se nalazi na samom leptiru usisa sa zadnje strane, ima jedan konektor i 2 srafa kojim je pricvrscen za leptir usisa....ako nije prljav onda treba neki majstor da proveri da li radi kako treba.
Nije to ni skup deo nov cca 20e ali treba videti da li u njemu problem.
Druga stvar je proveriti klapnu(leptir) usisa koji takodje moze biti prljav i koji takodje mozes sam da ocistis ili ako vec nisi vican takvim stvarima odes do majstora, lako se skidaju i ciste oba dela tako da to nije skupo ni majstor da uradi, pa i da nije do toga a sigurno su koliko toljiko prljavi onda ih svakako preventivno ocistiti nece da skodi. Licno mislim (a i uglavnom bude) da je problem u jednoj od te dve stvari ali ne mora da znaci