Zamena na fiksni zamajac
-
- Postovi: 1
- Pridružio se: 16 Dec 2022, 00:09
Zamena na fiksni zamajac
Pozdrav, planiram da zamenim na fiksni zamajac. U pitanju je audi a4 b5 1.9tdi 116ks. Intresuju me licna iskustva i kako taj motor podrzava to. Hvala.
Re: Zamena na fiksni zamajac
Ne možeš da zameniš samo zamajac, postoji zamenski ceo set: korpa, lamela, zamajac, moguće i poseban potisni ležaj, ali u načelu je konverzija moguća kod mnogih automobila.
Uglavnom - ne može samo da se stavi fiksni zamajac na postojeći ostatak delova, čak i ako bi radilo neko vreme, pitanje dugoročno šta bi se desilo sa menjačem.
Uglavnom - ne može samo da se stavi fiksni zamajac na postojeći ostatak delova, čak i ako bi radilo neko vreme, pitanje dugoročno šta bi se desilo sa menjačem.
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zamena na fiksni zamajac
Bila je tema o ovome. viewtopic.php?f=15&t=627&p=941262&hilit=zamajac
Ovde se pored pitanja koja si postavio postavlja i pitanje isplativosti. Tj. zaključak te teme je da se konverzija isplati samo ako će auto kod tebe ostati toliko da ti očekuješ da ćeš na tom auto dok je kod tebe ponovo menjati set kvačila kada ga sada zameniš.
Prednost fiksnog zamajca kada ga već imaš na autu je pretpostavka da on na sebi nema šta što bi se pokvarilo pa se ne menja prilikom izmene seta kvačila i tu se pravi ušteda. Ali ako radiš konverziju ti moraš umesto plivajućeg da kupiš fiksni zamajac, tako da opet kupuješ i zamajac sa setom kvačila i to isto košta. E tek na narednoj izmeni onda menjaš samo set. Ako ne planiraš da ga voziš do ponovne izmene seta kvačila onda ti je bolje da ostaviš sada sve kako je fabrički.
Ovde se pored pitanja koja si postavio postavlja i pitanje isplativosti. Tj. zaključak te teme je da se konverzija isplati samo ako će auto kod tebe ostati toliko da ti očekuješ da ćeš na tom auto dok je kod tebe ponovo menjati set kvačila kada ga sada zameniš.
Prednost fiksnog zamajca kada ga već imaš na autu je pretpostavka da on na sebi nema šta što bi se pokvarilo pa se ne menja prilikom izmene seta kvačila i tu se pravi ušteda. Ali ako radiš konverziju ti moraš umesto plivajućeg da kupiš fiksni zamajac, tako da opet kupuješ i zamajac sa setom kvačila i to isto košta. E tek na narednoj izmeni onda menjaš samo set. Ako ne planiraš da ga voziš do ponovne izmene seta kvačila onda ti je bolje da ostaviš sada sve kako je fabrički.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina