Stranica 1 od 1

Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 00:17
od DrAgun
Caos,
Vozim Golf 5. I klasika, limarija, uhvatilo pragove.

Hocu da mu namestim pragove, verovatno ce morati cela da se menjaju.
Zadovoljan sam motorom koji ne trosi ulje i menjacem koji ne krci ni u jednom brzini, i mislim da vredi srediti "usra****" VW golf 5 limariju.

ps. Mora i pod da se podmaze antikorozivnim sredstvom.

Koliko bi to kostalo?

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 07:50
od Gaginh0
Mene je 2018.-19. izaslo 350 evra sa jednim novim pragom i drugim krpljenim. Vozačev je baš bio truo.

Međutim nije bilo bas idealno urađeno plus sam prodao auto za pola godine tako da ne znam sta je dalje bilo sa njim.

Kao što verovatno znaš nije problem u antikorozivnoj zaštiti već u loše odrađenon spoju između krila, praga i vrata usled čega se nakuplja prljavština u blato u šupljinama.

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 08:43
od Bax
To ako se ne uradi dobro, a obicno se ne uradi, za dve godine jos gora rupcaga. A ko radi dobro, ako ga i nadjes nije jeftin, racunaj 500nak evra.

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 09:24
od OMP
Nove sajtne (pragovi) za golfa su jeftini, u golašu su 30e eura komad, ovako kinezi ili ciji vec su 50e ali ja ih ne bih uzimao, golaš je sasvim ok, barem su nekad vazili za vrlo solidne a uvek su bili povoljni....ja jos pre 20ak godina i vise uzimao neke delove limarije kod njih i bili su dobri. Sad majstor koliko ce da ti uzme ne znam. Racnaj da kad se zameni novi prag u isti treba ubzirgati tecni vosak koji ce ga u stvari najvise i stitit, pre toga naravno antikorozivna boja i poslja i unutra, majstori to mora da znaju ali treba napomenuti svakako a spolja ga naravno zastiti pre farbanja i nekom od bitumenskih zastita (posto su i fabricki takvi)i kad se sve to uradi kako treba, pod uslovom da majstor to lepo izvari, trajace to dugo.

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 16:39
od ljubitelj
Obično kada je prag truo pa mora da se menja je još gore stanje tzv., "podsajtne" a koja je zapravo bitna noseća konstrukcija.
Koliko je ona oštećena će videti majstor tek kada otvori "ranjenika".

Sama zamena sajtkne/praga ne rešava ništa ako se i to gore ne uradi/ proveri.

A cena, pa kako ko proceni obim, individualno je to prilično prema svakom trulom autu.

Golaš ne znam da li radi za VW program, nekada su radili gotovo sve.
Skoro sam nabaljavo prag od Klokreholma, koštao oko 80tak evra. I bio je pasent, odnosno jako dobro se uklapao merama.

To kod kineskih pragova zna i da bude problem, pa taj novi ne pasuje na auto iako je navodno za taj model pa obratiti pažnju.

Mnogi limari neće danas više ni da rade pragove upravo zbog tog neuklapanja i potrebnog extra vremena i truda da se nekako ubudži.

Mora da se auto pogleda od strane limara, i da on da procenu trenutnog stanja, Ovako daljinski ništa korisno se ne može utvrditi pouzdano.

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 20:13
od OMP
Golaš ima na sajtu pragove za golf 5 zato sam i napisao 30e je komad i vazili su za ok delove sto se tice pasovanja i kvaliteta a sto se tice unutrasnjeg praga po mom nekom iskustvu sto sam vidjao na tim automobilima oni nisu problem vec samo spoljni strada.
Unutrasnji prag je prilicno distanciran od spoljnog, ima tu dosta prostora izmedju pa valjda zbog toga nije kritican tj ne uhvati ga korozija sa spoljnog, kod nekih kola su ta dva praga jako blizu nekad se i dodiruju pa kad krene jedan da korodira to prelazi i na drugi. Svakako pravo stanje ce se videti tek kad se odesece spoljni.

Re: Golf 5 - Problematična limarija

Poslato: 16 Apr 2023, 21:57
od OMP
ovde se najbolje vidi kako to izgleda kod 5ice....spoljni prag se spaja sa unutrasnjim ispred ovih ovalnih gumenih cepova a ovaj falcovani lim gde se postavlja dizalica je prilicno debeo i jak tako da on retko strada kao i sam unutrasni prag koji i drzi karoseriju.

Slika