Zatvaranje EGR ventila
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zatvaranje EGR ventila
OK, ali se opet vracamo na to da EGR ni ne funkcionise na tim ekstremnim temperaturnim opsezima, tj. funkcionalan je na laganim opterecenjima, ujednacenoj voznji, i slicno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zatvaranje EGR ventila
Tako sam i ja pročitao kada sam istraživao. Pod punim gasom egr je zatvoren.
Re: Zatvaranje EGR ventila
Ja sam merio temperature izduvnih gasova(EGT), koje su kod dizel motora obrnuto proporcionalne odnosu kiseonika i goriva u cilindru(AFR).
Naime, iako neiskorišćeno gorivo u cilindru doprinosi hlađenju motora, onog trenutka kad stigne do izduvne grane, dobija efekat afternurner-a, odnosno, povećava EGT.
Temperatura u cilindru prilično zavisi od početka (SOI) i kraja (EOI) ubrizgavanja, odnosno, ali to je već više vezano za mapiranje nego što ima veze sa EGR ventilom.
Naime, iako neiskorišćeno gorivo u cilindru doprinosi hlađenju motora, onog trenutka kad stigne do izduvne grane, dobija efekat afternurner-a, odnosno, povećava EGT.
Temperatura u cilindru prilično zavisi od početka (SOI) i kraja (EOI) ubrizgavanja, odnosno, ali to je već više vezano za mapiranje nego što ima veze sa EGR ventilom.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zatvaranje EGR ventila
Jesi merio pre ili posle katalizatora?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zatvaranje EGR ventila
EGT se meri pre turba, na izduvnoj grani. Iako postoji sonda na mestu nekadašnjeg DPF-a, to je u mom slučaju nerelavantno.
Re: Brera 2.0 JTDm
Saglasan.BobanR je napisao: ↑08 Feb 2018, 08:35EGR praktično služi da smanji efikasnost motora, odnosno snizi temperatura sagorevanja, te na taj način smanji emisiju NOx. To naravno ima svoje nuspojave, kao što je povećanje CO i čađi zbog smanjene efikasnosti prilikom sagorevanja dizela.
Uklanjanjem EGR-a se smanjuje količna CO, smanjuje potrošnja, a i dobije koji KW.
EGR kada je u funkciji pogoršava proces oksidacije goriva, smanjuje temperaturu i time koeficijent korisnog dejstva motora.
Iz ugla termodinamike EGR je štetan, iz ugla praktičnih posledica poveća CO koji je otrovan, smanji CO2 koji biljke forotosintezom pretvaraju u korisno, doprinosi nastanaku koksa.
Usput poveća se potrošnju goriva a smanji snaga motora.
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Zatvaranje EGR ventila
ko li izmisli to sranje, pa jbt samo truje okolinu i usporava auto...
Re: Zatvaranje EGR ventila
Ja na mom benzincu imam igrom slučaja EGR. Isti tip motora, isti auto, sva godišta ranije i sva godišta posle ovog mog nemaju EGR: Fabrika probala EGR tokom te jedne godine i već u sledećoj modelskoj godini izbacila ga.
I bez EGR ispunjeni traženi tadašnji California standardi.
Ukratko, zeznuli sa uvodjenjem EGR pa korigovali ubrzo izbacivanjem.
I bez EGR ispunjeni traženi tadašnji California standardi.
Ukratko, zeznuli sa uvodjenjem EGR pa korigovali ubrzo izbacivanjem.
Re: Zatvaranje EGR ventila
Snižava NOx nižom temperaturom u cilindru. Ako nađu bolji način da to reše u auspuhu neće biti potreban.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Zatvaranje EGR ventila
Ne znam zasto je velika vecina toliko protiv egr, kod ispravnog auta on radi svoj posao i veci je benefit zbog smanjenja nitrooksida nego sto je problem sa losijim sagorevanjem.
edit:
(ipak sam obrisao deo posta, da ne bi preraslo u svadju, a nije ni bitno uostalom za temu)
@ nizda
Pretpostavljam da ti znas ali da ponovim za ostale, vezano za ovo sto si napisao:
Trenutno u euro6 standardu dodali su adblue kojim NOx razgradjuju na azot, vodu itd, ali svakako ostaje egr kao primarno sredstvo borbe protiv NOx, a dodavanjem adblue u izlaznom stepenu pocisti ostatke hemijskom rekombinacijom.
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust_fluid
edit:
(ipak sam obrisao deo posta, da ne bi preraslo u svadju, a nije ni bitno uostalom za temu)
@ nizda
Pretpostavljam da ti znas ali da ponovim za ostale, vezano za ovo sto si napisao:
Trenutno u euro6 standardu dodali su adblue kojim NOx razgradjuju na azot, vodu itd, ali svakako ostaje egr kao primarno sredstvo borbe protiv NOx, a dodavanjem adblue u izlaznom stepenu pocisti ostatke hemijskom rekombinacijom.
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust_fluid
Poslednja izmena od ddanijell u 08 Feb 2018, 23:15, izmenjeno 2 puta ukupno.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zatvaranje EGR ventila
Ne moze vise EGR-om da se postigne sta im zadaju. Na kamionima vec od ranije ide sa Adblue kontrola NOx-a.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zatvaranje EGR ventila
Juce sam video da AdBlue prodaju na akciji u Aldiju. Zajedno sa marcipanskim bombonama.
Re: Zatvaranje EGR ventila
Pozdrav svima.
Nov sam na ovom forumu. Da li može neko da mi kaže gde može da se softverski isključi
i ako je potrebno i fizički ( zatvori tj. otvori šta već treba i ako treba ) EGR ventil kod VW Caddy Compact 1,6 TDI 2013. godište . Originalni menjan plaćeno 500 evra kada je bio na otprilike 165.000 , auto nije došao ni do 195.000 opet ista greška kažu treba da se menja ponovo?!? Molim ako neko može da pomogne sa informacijom gde to može da se isključi ... Hvala!
Nov sam na ovom forumu. Da li može neko da mi kaže gde može da se softverski isključi
i ako je potrebno i fizički ( zatvori tj. otvori šta već treba i ako treba ) EGR ventil kod VW Caddy Compact 1,6 TDI 2013. godište . Originalni menjan plaćeno 500 evra kada je bio na otprilike 165.000 , auto nije došao ni do 195.000 opet ista greška kažu treba da se menja ponovo?!? Molim ako neko može da pomogne sa informacijom gde to može da se isključi ... Hvala!
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Zatvaranje EGR ventila
Oteraj kod nekoga da skine i ocisti, ne verujem da je crkao za tako kratko vreme.
Kada se ocisti ukoliko je ispravan mozes posle samo elektronski reprogramiranjem ECU da ga iskljucis kao najlaksu varijantu.
Ako je neispravan onda pored deaktivacije u ECU mora i mehanicki da se zatvori rupa sa metalnom podloskom na mestu dihtunga.
Sto se tice info gde mozes da odradis, u profilu ti ne stoji odakle si, a nisi ni napisao pa samim tim tesko moze neko da ti odgovori na osnovno pitanje.
Kada se ocisti ukoliko je ispravan mozes posle samo elektronski reprogramiranjem ECU da ga iskljucis kao najlaksu varijantu.
Ako je neispravan onda pored deaktivacije u ECU mora i mehanicki da se zatvori rupa sa metalnom podloskom na mestu dihtunga.
Sto se tice info gde mozes da odradis, u profilu ti ne stoji odakle si, a nisi ni napisao pa samim tim tesko moze neko da ti odgovori na osnovno pitanje.