Astra H check engine i neresiv problem
Astra H check engine i neresiv problem
Pozdrav Imam problem sa Astrom H 2004 god, 1.4b 66kw, oznaka motora z14xep. Upalila se check engine lampica. Majstor pogledao greske, senzor bregaste/otvoreno kolo i lambda sonda/otvoreno kolo. Da napomenem, dobio sam uz auto i nov racunar, jer je jedan majstor prethodno smatrao da originalni nije ispravan. Dakle, moj elektricar ispitao instalaciju, sve ok, senzor bregaste stavljen nov, isti problem, promenjen motorni racunar, isti problem. Posumnjao je da je lose ulancan/uzupcen, sto se na kraju ispostavilo da jeste. Nadjem majstora da mi uzupci lanac, sto je na kraju i ucinio. Da napomenem, pre 12000 km menjan set lanca, vodena pumpa, bobina i sl. Nakon uzupcavanja, tesko je upalio, kao i pre uzupcavanja. Oteram kod elektricara da pogasi greske, medjutim, greske ne izbacuje dok je na kontaktu, cim pokrene lanac, ponovo izbaci iste greske. Drugi majstor mi proveri zupcenje na sva tri mesta i asve je kako treba da bude. Proverili bregastu, kompresiju, sve ok. Svu elektroniku isproveravali, sve ok. Posumnjaju ponovo na racunar, kupim i treci, majstor mi ga uprogramira, medjutim, problem i dalje isti. Da li je neko od vas imao slican problem ili bar da zna sta bi moglo da bude?
-
- Postovi: 292
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Pa koji problem imaš ti? Osim lampice? Iz opisanog vidim da auto u eksploataciji ne pokazuje nikakve nedostatke. Teraj to neko vreme, lampica će se sama ugasiti (ili će neki stvaran problem izaći na videlo).
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Pored svega napisanog, zaboravih da napisem i samu problematiku auta Dakle, auto jako tesko pali ujutru, nema lep rad, variraju obrtaju, stuca tokom voznje i cuje se kao dizel.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Postoje motori koji se tesko uzupce bez specijalnog alata. To sto gledaju repere ne mora da znaci ja je uzupcen.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Specijalni alat je i koristen. Po Opelu je sve kako treba. Na sva 3 mesta. da je bilo gde promaseno il ida je ponovo prezupcilo, ne bi alat ulegao kako treba. 3 majstora su proveravala, sva tri imaju originalne Opelove alate za zupcenje. Samo kod prvog je bilo odmah vidljivo da nije dobro uzupcen, pa je ponovo uzupcio kako treba. ostala 2 majstora samo potvrdili da je sve kako treba po tom pitanju.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Mozda se nesto ostetilo od loseg zupcenja? Mozda gubi kompresiju
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Kompresija dobra. Merena je. Bregaste dobre. Mehanicari tvrde da je nesto do elektronike, elektricari tvrde da je nesto do mehanike
- dag81
- Postovi: 7294
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Cim radi kao dizel nije do elektronike po meni.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
- Postovi: 292
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Egr, klapna gasa?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Astra H check engine i neresiv problem
http://www.psc-tim.rs/
Probaj sa ovima, rade samo opela, i mehaniku i elektriku. Ja sam za sad prezadovoljan, pošto sam bio popizdeo od raznih stručnjaka i šetanja od majstora do majstora.
Probaj sa ovima, rade samo opela, i mehaniku i elektriku. Ja sam za sad prezadovoljan, pošto sam bio popizdeo od raznih stručnjaka i šetanja od majstora do majstora.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Jesi menjao svećice?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Ja sam sličan problem imao na z18xep. Vlasnik pre mene stavio zamenuski(nov) senzor bregaste. Menjao sam bobine, svećice, proveravali ECU, zupčenje i sl.
Na kraju kaže drugar, "dodji kod mene da probamo originalni polovan senzor bregaste". Čim smo ga namontirali, ja zaverglao i upalio na pola kljuca. Radio kao sat.
Nemoj da misliš da ako je nov neki senzor da je dobar. Ne daje dobre parametre računaru.
Moraš da se držiš GM delova(barem kada su senzori i sonde u pitanju). Inače ćeš ili imati loš rad(i još neke misteriozne probleme) ili veću potrošnju zbog loših sondi.
Na kraju kaže drugar, "dodji kod mene da probamo originalni polovan senzor bregaste". Čim smo ga namontirali, ja zaverglao i upalio na pola kljuca. Radio kao sat.
Nemoj da misliš da ako je nov neki senzor da je dobar. Ne daje dobre parametre računaru.
Moraš da se držiš GM delova(barem kada su senzori i sonde u pitanju). Inače ćeš ili imati loš rad(i još neke misteriozne probleme) ili veću potrošnju zbog loših sondi.
Re: Astra H check engine i neresiv problem
EGR dobar, klapna gasa nova, svecice nove, bobina nova, ulje novo, svi filteri novi. 3 puta menjao senzor bregaste, sad, svi su bili GM. Isti problem i dalje.
-
- Postovi: 292
- Pridružio se: 12 Sep 2017, 14:29
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Da ne vuče falš vazduh negde? Proveri ceo usis, možda ima neka pukotina...
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: Astra H check engine i neresiv problem
Koliko to potraje pri prvom paljenju?
Opeli imaju generalno problem da lepo "sastave", barem to važi za 1,6 i 1,8 motore a sam Opel je izbacio update ECU za hladni start kao pokušaj rešenja.
Ovaj update je razdvojen od samog programiranja ECU, tako i kada se stavi nov-polovni a da je fabričko stanje problem ostaje.
Izdat je TSB o tome, sa detaljima.
Inače, posle 40tak sekundi nakon paljenja i par turiranja stabilizuje se ler i posle bude sve ok kasnije u vožnji.
Imao sam 2 takva Opelova benzinca sa takvim problemom i opisanim simptomima.
I od kada se pojavio problem, pre tog zupčenja prvog je bilo ok?
Takodje proveriti malu rupicu na kućištu klapne gasa da nije začepljena kao i crevce tanko koje se tu spaja
Opeli imaju generalno problem da lepo "sastave", barem to važi za 1,6 i 1,8 motore a sam Opel je izbacio update ECU za hladni start kao pokušaj rešenja.
Ovaj update je razdvojen od samog programiranja ECU, tako i kada se stavi nov-polovni a da je fabričko stanje problem ostaje.
Izdat je TSB o tome, sa detaljima.
Inače, posle 40tak sekundi nakon paljenja i par turiranja stabilizuje se ler i posle bude sve ok kasnije u vožnji.
Imao sam 2 takva Opelova benzinca sa takvim problemom i opisanim simptomima.
I od kada se pojavio problem, pre tog zupčenja prvog je bilo ok?
Takodje proveriti malu rupicu na kućištu klapne gasa da nije začepljena kao i crevce tanko koje se tu spaja