Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Pozdrav svima!
Hvala za prijem u grupu!
Imam problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli na citroenu C5, 2.0 hdi, 89 Kw, 2002 godište.
Skidao sam kleme na akumulatoru da ih očistim i namažem tankim slojem masti! Nakon vraćanja klema, auto nije hteo da upali i došlo je do pražnjenja akumulatora! Izbacio mi je na displeju da imobilajzer ima grešku! Auto sam startovao nakon prespajanja kablovima sa drugim automobilom! Još jednom mi je izbacio ovu grešku za imobilajzer i posle toga je upalio! Sve je bilo normalno osim kazaljke za nivo goriva! U rezervoaru je bilo oko 10 ak litara goriva, između rezerve i sledeće crtice a kazaljka je skočila skoro na polovinu! Probao sam opet da skinem klemu na 10 ak minuta ne bi li se računar resetovao ali ništa nisam dobio, kazaljka i dalje pokazuje skoro polovinu rezervoara! Nemam predstavu šta je se desilo i šta činiti. Ako neko zna šta može da bude problem, neko iskustvo sa ovakvim problemom!
Hvala unapred!
Hvala za prijem u grupu!
Imam problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli na citroenu C5, 2.0 hdi, 89 Kw, 2002 godište.
Skidao sam kleme na akumulatoru da ih očistim i namažem tankim slojem masti! Nakon vraćanja klema, auto nije hteo da upali i došlo je do pražnjenja akumulatora! Izbacio mi je na displeju da imobilajzer ima grešku! Auto sam startovao nakon prespajanja kablovima sa drugim automobilom! Još jednom mi je izbacio ovu grešku za imobilajzer i posle toga je upalio! Sve je bilo normalno osim kazaljke za nivo goriva! U rezervoaru je bilo oko 10 ak litara goriva, između rezerve i sledeće crtice a kazaljka je skočila skoro na polovinu! Probao sam opet da skinem klemu na 10 ak minuta ne bi li se računar resetovao ali ništa nisam dobio, kazaljka i dalje pokazuje skoro polovinu rezervoara! Nemam predstavu šta je se desilo i šta činiti. Ako neko zna šta može da bude problem, neko iskustvo sa ovakvim problemom!
Hvala unapred!
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Baci pogled na osigurač koji je zadužen za merač goriva.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Nema osigurač, nema ni merač goriva.
Nisi napisao kojom procedurom si skidao kleme sa aku i da li si radio strogo po uputstvu (redosledu i po broju sekundi izmedju operacija).
Deluje da nije radjeno po servisnom uputstvu Citroena pa da je pobrljavio BSI.
Ne treba raditi ništa u principu, nije nikakav kvar.
Voziti normalno i sipati normalno a onda će kompjuter (BSI) sam proračunati potreban položaj skazaljke nakon nekog vremena prema prosečnoj potrošnji.
Prilikom paljenja na kablove sa drugog auta takodje treba ispoštovati proceduru iz uputstva kao da su skidane kleme.
Nisi napisao kojom procedurom si skidao kleme sa aku i da li si radio strogo po uputstvu (redosledu i po broju sekundi izmedju operacija).
Deluje da nije radjeno po servisnom uputstvu Citroena pa da je pobrljavio BSI.
Ne treba raditi ništa u principu, nije nikakav kvar.
Voziti normalno i sipati normalno a onda će kompjuter (BSI) sam proračunati potreban položaj skazaljke nakon nekog vremena prema prosečnoj potrošnji.
Prilikom paljenja na kablove sa drugog auta takodje treba ispoštovati proceduru iz uputstva kao da su skidane kleme.
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Hvala!
Ne mogu sada da se setim kako sam skidao kleme, znam da se prvo skida ''minus'' pa ''plus'', prilikom vraćanja samo obrnut postupak.
Ovo za skidanje klema sa vremenskom zadrškom nisam znao ustvari prvi put čujem. Verovatno ima sve svoje što je to tako.
Imam drugara koji se bavi dijagnostikom i rekao mi je da je tu pobudalilo električno kolo vezano za kazaljku pokazivača. savetovao me je da naspem jedno desetak litara goriva, da bi se kazaljka pomerila i da će možda da se stavi u normalu. Dijagnostikom može kazaljku da simulira nulti položaj i maksimalni položaj da otprilike tako napravi reset pokazivača. U suštini ni on ne zna da li bi to pomoglo dok se ne proba. Ja ću sipati goriva i voziti neko vreme kao što si ti rekao i videti da li će se nakon nekog vremena kazaljka urazumiti.
Pozdrav!
Ne mogu sada da se setim kako sam skidao kleme, znam da se prvo skida ''minus'' pa ''plus'', prilikom vraćanja samo obrnut postupak.
Ovo za skidanje klema sa vremenskom zadrškom nisam znao ustvari prvi put čujem. Verovatno ima sve svoje što je to tako.
Imam drugara koji se bavi dijagnostikom i rekao mi je da je tu pobudalilo električno kolo vezano za kazaljku pokazivača. savetovao me je da naspem jedno desetak litara goriva, da bi se kazaljka pomerila i da će možda da se stavi u normalu. Dijagnostikom može kazaljku da simulira nulti položaj i maksimalni položaj da otprilike tako napravi reset pokazivača. U suštini ni on ne zna da li bi to pomoglo dok se ne proba. Ja ću sipati goriva i voziti neko vreme kao što si ti rekao i videti da li će se nakon nekog vremena kazaljka urazumiti.
Pozdrav!
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Nebitno je sta si radio, probaj opet ovo poslednje sto je napisao. To ti je kao neki reset bez dijagnostike. Nekad uspe, a nekad moras da teras dalje sa dijagnostikom.
To perform the reset;
Put the drivers window down and lift the bonnet (leave the key in the ignition)
Ensure all equipment (stereo etc) is switched off
Ensure all doors are closed and reach through the window to remove the key from the ignition
Wait 3 minutes
Disconnect the battery and then wait 15 seconds
Reconnect the battery and wait 10 seconds (Do not open any doors)
Switch on the ignition (but don't start the engine) and check that all tests pass
Hold the lock button on the key down for 10 seconds
Remove the key, open the drivers door, close it and check the central locking works (I had to hold the lock button down for another 10 seconds at this point)
Start the engine and complete the systems check
Note: When you put the drivers window up, it won't automatically go all the way up. Make sure you close it all the way before putting it down, otherwise the automatic close won't close it all the way until you next turn the ignition on and off
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
To perform the reset;
Put the drivers window down and lift the bonnet (leave the key in the ignition)
Ensure all equipment (stereo etc) is switched off
Ensure all doors are closed and reach through the window to remove the key from the ignition
Wait 3 minutes
Disconnect the battery and then wait 15 seconds
Reconnect the battery and wait 10 seconds (Do not open any doors)
Switch on the ignition (but don't start the engine) and check that all tests pass
Hold the lock button on the key down for 10 seconds
Remove the key, open the drivers door, close it and check the central locking works (I had to hold the lock button down for another 10 seconds at this point)
Start the engine and complete the systems check
Note: When you put the drivers window up, it won't automatically go all the way up. Make sure you close it all the way before putting it down, otherwise the automatic close won't close it all the way until you next turn the ignition on and off
Послато са SM-S918B помоћу Тапатока
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Pokazivanje goriva ide preko obrade BSI a preko board kompjutera i ABSa.
BSI prima signal od plovka ali ga ne prikazuje direktno.
Samoresetuje se, ali se mora sipati više od približno 7 litara goriva u rezervoar i mora biti ispravan čep (magnet u njemu i mikrokontakt u postolju) gde se sipa gorivo.
Potražiti pojam "floper" i "TNG"...to je sistem kod francuskih vozila a posebno je obrada signala potrebna upravo zbog nepostojanja veze plovka i skazaljke.
Dakle, nije nikakav kvar i ništa ne treba da se popravlja- samo će posle nekog vremena.
A sledeći put pravilno primeniti proceduru iz uputstva. (jer može i svašta da se desi a što zahteva posle popravku). BSI nema bekap memorije !
BSI prima signal od plovka ali ga ne prikazuje direktno.
Samoresetuje se, ali se mora sipati više od približno 7 litara goriva u rezervoar i mora biti ispravan čep (magnet u njemu i mikrokontakt u postolju) gde se sipa gorivo.
Potražiti pojam "floper" i "TNG"...to je sistem kod francuskih vozila a posebno je obrada signala potrebna upravo zbog nepostojanja veze plovka i skazaljke.
Dakle, nije nikakav kvar i ništa ne treba da se popravlja- samo će posle nekog vremena.
A sledeći put pravilno primeniti proceduru iz uputstva. (jer može i svašta da se desi a što zahteva posle popravku). BSI nema bekap memorije !
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Hvala drugari na savetima!
Svako dobro!
Svako dobro!
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Sunce ti jebem, Francuzi su ludi ko niko, koji mind fuckljubitelj je napisao:Pokazivanje goriva ide preko obrade BSI a preko board kompjutera i ABSa.
BSI prima signal od plovka ali ga ne prikazuje direktno.
Samoresetuje se, ali se mora sipati više od približno 7 litara goriva u rezervoar i mora biti ispravan čep (magnet u njemu i mikrokontakt u postolju) gde se sipa gorivo.
Potražiti pojam "floper" i "TNG"...to je sistem kod francuskih vozila a posebno je obrada signala potrebna upravo zbog nepostojanja veze plovka i skazaljke.
Dakle, nije nikakav kvar i ništa ne treba da se popravlja- samo će posle nekog vremena.
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Kod nekih drugih slično, isto treba floper akrobacija pri ugradnji TNGa.
Italijanski AEB ima čitav niz tih "floper" adaptera za francuze i japance.
Kod nas popularni AC Stag ima isto, 5 modela.
Evo npr za francuze https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... le-fc/348/
ili za japance https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... e-jc2/677/
A i Mercedes, Lexus i Opel imaju svoju varijantu https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... fle-p/415/
Italijanski AEB ima čitav niz tih "floper" adaptera za francuze i japance.
Kod nas popularni AC Stag ima isto, 5 modela.
Evo npr za francuze https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... le-fc/348/
ili za japance https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... e-jc2/677/
A i Mercedes, Lexus i Opel imaju svoju varijantu https://www.ac.com.pl/products-autogas/ ... fle-p/415/
Re: Problem sa pokazivačem goriva na instrument tabli, citroen C5
Fora sa osiguračem je izgleda previše jednostavna.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...