Ako ne valja bobina izbacivace misfire code za jedan cilindar. prostom rotacojom bobina, sa drugim cilindorm, misfire code ce preci na novi cilindar. Lako se radi dijagnoza.
Bosch svecice nisu na glasu, ali ja sam ih na dva autua koristio bez problema.
Savet za bobinu?
Re: Savet za bobinu?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Savet za bobinu?
Prethodni vlasnik od kog sam kupio auto slabo šta je menjao održavao, i sad pošto sam pri parama želim da zamenim a Imam osećaj da "štuca" malo u vožnji.. reko mi jedan majstor da je moguće do bobine problem .
Re: Savet za bobinu?
Pa napisao ti je Bax iznad kako da proveriš da li je u kvaru a ne da se misli da je bobina pa da zamenom ništa ne dobiješ.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Savet za bobinu?
Nemoj da bacas pare pre nego utvrdis da li su stvarno bobine, ako nema greske na tabli i loseg rada motora u smislu trokiranja tj missfire-a nekog cilindra 99% nije to do bobine vec nesto drugo zeza, moze biti do dovoda goriva ili neodgovarajucih svecica npr.
Takodje u ovom slucaju menjanjem pozicija bobina neces znati da li je neka u problemu dok ne bude pravio missfire, sad ti ne znaci nista da zamenis pozicije bobinama ako sva 4 cilindra rade a stucanje ce ostati. Prvo odi do nekog majstora neka ti na dijagnostici pogleda kakva je situacija ima li nekih zabelezenih gresaka sto bi moglo da ukazuje na bobine, takodje iskusniji majstori ce znati kako da provere rad i stanje bobine osciloskopom. Za pocetak sam mozes vizuelnim pregledom kad skines bobine da proveris stanja stapa bobine, dal negde nije probila, meni se na jednom autu desilo da ima blago poremecen rad motora i krenuo sam prvo od toga, jedna bobina je bila malo napukla, to sam resio obmotavanjem izolir trake oko nje, evo i danas posle vise od god dana radi bez problema.
To sto si sad pri parama ne znaci da treba da ides metodom eliminacije i bacas pare na napotrebne stvari, ja bih radije te bosch svecice zamenio za ngk ili denso pre nego menjao bobine.
Takodje u ovom slucaju menjanjem pozicija bobina neces znati da li je neka u problemu dok ne bude pravio missfire, sad ti ne znaci nista da zamenis pozicije bobinama ako sva 4 cilindra rade a stucanje ce ostati. Prvo odi do nekog majstora neka ti na dijagnostici pogleda kakva je situacija ima li nekih zabelezenih gresaka sto bi moglo da ukazuje na bobine, takodje iskusniji majstori ce znati kako da provere rad i stanje bobine osciloskopom. Za pocetak sam mozes vizuelnim pregledom kad skines bobine da proveris stanja stapa bobine, dal negde nije probila, meni se na jednom autu desilo da ima blago poremecen rad motora i krenuo sam prvo od toga, jedna bobina je bila malo napukla, to sam resio obmotavanjem izolir trake oko nje, evo i danas posle vise od god dana radi bez problema.
To sto si sad pri parama ne znaci da treba da ides metodom eliminacije i bacas pare na napotrebne stvari, ja bih radije te bosch svecice zamenio za ngk ili denso pre nego menjao bobine.
Re: Savet za bobinu?
Prvo ocisti klapnu gasa, i kupu bocicu za ciscenje dizni, pa je sipaj u pola rezervoara goriva. Dodatno pitanje, da li ti dostizevi odrzava radnu temp motora?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.