Zanimljivi podaci, ono što je Bax rekao za držanje kočnice na semaforu recimo. Mada nažalost, to baš mislim da je neizvodljivo u praksi. Možda više da tako nešto imamo u vidu, pa kako bi se diskovi što manje zezali, da se izbegava držanje kočnice kad je moguće. Al ne smeš dozvoliti ni da ti se auto pomera na raskrsnici, i u raznim drugim situacijama. Tipa, zaustavio se pred radnjom, auto stoji na blagoj nizbrdici, pa treba da izađeš. I za to vreme dok čekam momenat da se uključiš držaćeš kočnicu... Hoću reći, možda je štetno, ali ne vredi se i time opretećivati, to moramo uračunati u uobičajeno habanje diskova, šta sad.
Ovo je druga stvar koja mi je zapala za oko. Od kako sam (na astri) radio kod majstora u maju prednji trap, počeo sam da primećujem malo treskanje kad dozirano kočim sa 80 na sati ili više. To su se tad s jedne strane menjale spona i kugla amortizera, i oba stabilizatora. Majstor to treskucanje nije ni mogao da primeti jer nema on gde lako da se izvuče gde bi mogao da ga zaleće.
E sad, ja sam više to mislio izeš ga, valjda diskovi i sami od sebe malo odlaze... Prednji diskovi i pločice su Fremax.
Onda bi ovo moglo biti do majstora, ili prilikom rada oko spona i stabilizatora majstor nije imao potrebe da petlja oko diskova? Ništa ja sad ne mislim zbog toga da se vraćam majstoru, šta je tu je, al da znam - pogotovo ako je moguće da su diskovi ipak dobri. I to pod uslovom da je treskanje zbog diskova, al mislim da nema šta drugo... A da je treskanje zbog ovih stvari koje je on radio, onda se ne bi osetilo samo prilikom kočenja valjda.
I čini mi se da niste pominjali pranje auta (puškarenje) kad su u pitanju diskovi. Šta vi mislite, sa alu felnama koje su često solidno otvorene, puškarenje bi isto moglo da napravi problem? Vruće kočnice, ispiranje hladnom vodom, i super kombinacija za ovalnost diskova...