nisam cuo da neko to ima, mislim da su retke i u srbiji jos uvek, ja sam relativno skoro prvi put i cuo i video taj fazon na tv-u
Obrada diskova
- zdushan
- Postovi: 1645
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Obrada diskova
Japan shop radi obradu bez skidanja diska. U pitanju je lep komad hardvera i softvera koji to odradi.
Prednost ovakve obrade (sem uštede u vremenu i radu, demontiraj odnesi na strug montiraj) je što eliminiše faktor krive glavcine, što uopšte nije retko kod vremesnijih kola... džaba novi diskovi u tom slučaju ako je glavcina pobegla.. ovako no problemo.
Oni rade japance samo, ali kapiram disk je disk..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Prednost ovakve obrade (sem uštede u vremenu i radu, demontiraj odnesi na strug montiraj) je što eliminiše faktor krive glavcine, što uopšte nije retko kod vremesnijih kola... džaba novi diskovi u tom slučaju ako je glavcina pobegla.. ovako no problemo.
Oni rade japance samo, ali kapiram disk je disk..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
E da, to mi je iskakalo na inst.
Piše od 30e za par...
Koliko vidim rade sve marke.
Piše od 30e za par...
Koliko vidim rade sve marke.
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
Nikada nisam imao bas ovu kombinacinu ali iz algoritma koji bih izvukao na bazi dosadasnjeg iskustva rekao bih da je ovo tacno i verovatno bih u buduce bas tu kombinaciju pravio.
Elem, iskustva su sledeca
Fabricki disk + TRW plocice (prva izmena fabrickih plocica na Mazdi 6) - nikakav problem, nisam primetio razliku u odnosu na fabricke ni po buci ni po kocenju. Ne znam ko fabricki isporucuje plocice za Mazdu.
Fabricki disk + ATE plocice (prva izmena fabrickih Galfer plocica na Audiju A3) - rezultat, krivljenje fabrickog diska posle par hiljada km.
ATE Power disk + ATE plocice (komplet izmena nakon krivljenja fabrickog diska, stavljene potpuno nove plocice za svaki slucaj) - rezultat, krivljenje diska nakon par hiljada.
Fabricki disk + TRW plocice (prva izmena fabrickih Galfer plocica na Passatu B8) - opet sve u redu, besumne, nikakva razlika u odnosu na fabricke.
Zakljucak koji sam izvukao je da je problem u ATE plocicama, nekako su tvrde i treba im citava vecnost da nalegnu na disk kako treba, cak i taj nov, bukvalno hiljadu dve kilometara, dok TRW vec posle par stotina km fabricki koci. Tako da verujem da je to krivljenje diskova posledica tog dugotrajnog prilagodjavanja ATE plocica disku. U tom smislu ATE plocice definitivno vise nece biti moj izbor, drzacu se TRW dok su iskustva dobra, dok ATE diskovi mislim da su dobri pogotovo taj ATE Power, tako da se buduci izbor sam namece.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Obrada diskova
Gde si našao te cene?Puzo81 je napisao:ATE su mama, imao nove samoventilirajuće iz MASS-a i na corsi B i na 147. Pločice više praše felne ali kočenje top
Delphi je stavio prethodni vlasnik, sve komplet novo napred nazad, potrošene možda 0,2mm.
Videću sa majstorom. Dok on radi mali servis ja ću skinuti diskove.
Gledam ATE par prednjih 330mm 125-140e kako gde, pločke 2para 40-45e. Ok cene s obzirom na veličinu diska.
@Ivan Mislim da su se ovi iskrivili posle pola kruga NAVAK-a
Ja sam skoro gledao 310mm diskove i pločice i sećam se da je par ate diskova bio skoro 20.000rsd a prednje pločice oko 9.000rsd.
330mm može biti samo skuplji.
Re: Obrada diskova
Ovo je japan shop na smederevskom putudjomla je napisao:https://instagram.com/obradadiskova?igshid=9bxmuftv1lrc
Sent from my 3310 using Tapatalk
Re: Obrada diskova
@Rolla da, da, videh da se pominje obrada bez skidanja, pa rek'o da podelim.
Sent from my 3310 using Tapatalk
Sent from my 3310 using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
ChobbyNS je napisao: ↑25 Apr 2021, 22:04Gde si našao te cene?Puzo81 je napisao:ATE su mama, imao nove samoventilirajuće iz MASS-a i na corsi B i na 147. Pločice više praše felne ali kočenje top
Delphi je stavio prethodni vlasnik, sve komplet novo napred nazad, potrošene možda 0,2mm.
Videću sa majstorom. Dok on radi mali servis ja ću skinuti diskove.
Gledam ATE par prednjih 330mm 125-140e kako gde, pločke 2para 40-45e. Ok cene s obzirom na veličinu diska.
@Ivan Mislim da su se ovi iskrivili posle pola kruga NAVAK-a
Ja sam skoro gledao 310mm diskove i pločice i sećam se da je par ate diskova bio skoro 20.000rsd a prednje pločice oko 9.000rsd.
330mm može biti samo skuplji.
https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 1478797063
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
Obradio majstor ta sva 4 skoro nova diska, bili minimalno krivi ali tresli iako retko koristim kočnice. Pločice dobre. Sada sve ok, operacija uspela
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
Otprilike 3-4 meseca posle obrade Delphi diskova zetonji dao 159 do Bara i nazad, on je pržio momački aputem, krivinama i nakon povratka diskovi opet tresu .
Nema hleba od njih ili da ih nisu sjeb čeljusti slučajno
Gledam šta uzeti, ATE kao i uvek, TRW ili pak Brembo set, ili kombinacija ATE+TRW pločke?
Diskovi su 330x28mm, 4klipne Brembo čeljusti. Otprilike diskovi su 7800-9000RSD po komadu i pločke po paru verovatno 30ak jura.
Nema hleba od njih ili da ih nisu sjeb čeljusti slučajno
Gledam šta uzeti, ATE kao i uvek, TRW ili pak Brembo set, ili kombinacija ATE+TRW pločke?
Diskovi su 330x28mm, 4klipne Brembo čeljusti. Otprilike diskovi su 7800-9000RSD po komadu i pločke po paru verovatno 30ak jura.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Obrada diskova
Ja stavio sva četiri Ate diska + pločice. Pište i praše kao lude.
Skinuo pločice, stavio Textar, opet cvile, kao šinsko vozilo, što reče čovek pre neki dan.
Da popizdi čovek.
TapaT
Skinuo pločice, stavio Textar, opet cvile, kao šinsko vozilo, što reče čovek pre neki dan.
Da popizdi čovek.
TapaT
- zdushan
- Postovi: 1645
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Obrada diskova
Ja isto stavio Ate sve komplet, nista se ne čuje.. pu pu da ne ureknem
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Obrada diskova
Gde ste uzimali ATE oriđi, u Mass, Gazeli, Beocaru?
Na corsi B i na 147 JTD sam sa full ATE bio prezadovoljan. Prašili su više i ponekad zaškripale ali kratko par dana dok se ne bi sa pločica skinuo taj deo smese (navodno Ate pločke imaju 72komponente negde pročitah, šarena laža).
Na corsi B i na 147 JTD sam sa full ATE bio prezadovoljan. Prašili su više i ponekad zaškripale ali kratko par dana dok se ne bi sa pločica skinuo taj deo smese (navodno Ate pločke imaju 72komponente negde pročitah, šarena laža).
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13155
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Obrada diskova
Ja evo ne mogu da se setim sta je kod mene, stavljeno sve novo kada sam kupio auto, diskove mi dao prodavac, ja kupio sve plocice, bilo sve tiho i sad se ponekad javi cijuk