Stranica 4 od 17

Re: Kod ključevi

Poslato: 13 Feb 2012, 18:49
od dragvorl
A kako ono ide, ako se izgubi taj master kljuc (mislim da je to ovaj bez daljinskog na Slobinoj drugoj slici) i zagubi se kod u imobilajzeru iz bilo kog razloga, ne moze da se programira blanko kljuc, mora sve komplet da se menjaju brave i ostalo ili da se ide u ovlasceni servis na reprogram?

Re: Kod ključevi

Poslato: 13 Feb 2012, 19:03
od Sloba
Za pravljenje ključa dovoljan je kod upisan na kartici koja se dobija uz komplet ključeva, a sama kartica se može poručiti i na osnovu VIN-a, bar kod Fiata, za ostale ne tvrdim. Naravno, takav zahtev fabrici može uputiti samo neko iz njihove servisne mreže. Uz Punta sam imao samo jedan ključ, a kada sam želeo još jedan, rekao sam majstoru VIN, a ovaj je na osnovu VIN-a iz fabrike poručio kod karticu i delimično programiran ključ. Kada je posle mesec dana sve stiglo iz Italije, novi ključ je programiran, stari i jedini koji sam imao reprogramiran, dobio sam kod karticu i to je to.

Što se tiče kodirane kartice, kao što se vidi na jednoj od postavljenih slika, u donjem desnom uglu nalazi se greb-greb traka ispod koje se, u slučaju gubitka ključeva, nalazi kod na osnovu koga se u ovlašćenom servisu može pristupiti sistemu za elektronsku bliokadu motora ili se na osnovu istog mogu poručiti rezervni ključevi. Takoreći, ono što piše na kartici je najbitnije za sve kombinacije u vezi ključeva, a ključevi su samo hardver koji se prilagođava automobilu. Na osnovu koda motor se može pokrenuti stiskanjem pedala određenim redosledom. Opet kažem, ne znam za sve, ali neki sigurno da.

Re: Kod ključevi

Poslato: 23 Feb 2012, 15:55
od Modesty
Lock&Key takodje 6.000 bez daljinskih komandi... Najblizi su mi, izbor je pao... Mrzim neplanirane troskove.... :nesvest:

Re: Kod ključevi

Poslato: 23 Feb 2012, 16:02
od nikaragva
Stjepa je napisao:Veruj mi nista nemoguce. Licno sam pronasao treci kljuc u jednom autu koji smo kupili polonog. Dobili dva kljuca i to je to. I onda se pacijent, ja, igrao u garazi sa kolima... U gepeku kod sarzera za cd od navigacije nadjem gumenu fasciklu sa utisnutim grbom auta na koricama. Otvorim... kad unutra sta ti treba: dva cd-a sa mapama, upustvo na nekoliko jezika kako za gps tako i za samo vozilo, papirologija ko je i kad kupi auto... ma odusevim se. I onda slag na tortu - nadjem jos jedan kljuc u nekom zadjepku te fascikle. :shock:
U proslom autu, karavanu, sam nasao u tako tim pregradcima u limariji, umrljan nemacki porno casopis :D
Kada sam ga napipao, nije se video, osetim da je papir neki, reko odlicno, mozda je servisna knjizica :D

Re: Kod ključevi

Poslato: 23 Feb 2012, 17:34
od Saša
dragvorl je napisao:A kako ono ide, ako se izgubi taj master kljuc (mislim da je to ovaj bez daljinskog na Slobinoj drugoj slici) i zagubi se kod u imobilajzeru iz bilo kog razloga, ne moze da se programira blanko kljuc, mora sve komplet da se menjaju brave i ostalo ili da se ide u ovlasceni servis na reprogram?
Teoretski može da se poruči potpuno novi ključ iz fabrike prema serijskom broju automobila, no to obično traje predugo i previše košta (nekad i nije moguće), pa se ide na zamenu brava, brisanje koda iz memorije računara automobila, pravljenje novog koda/ključa i ubacivanje u memoriju. Sve to u ovlašćenom servisu naravno. Alternativa je možda izbacivanje/isključivanje svega iz auta vezanog za kodiran ključ kod nekog dobrog auto-električara/elektroničara i pravljenje novog (običnog) ključa prema bravi, opet kod dobrog ključara. Mada je verovatnije ubacivanje novih uložaka brava i novi ključ. Sve se može, samo je pitanje za koje pare. Naravoučenije: čuvajte dobro kod karticu i rezervni ključ. :)

Sent from my Samsung using Tapatalk

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 14:49
od elMaestro
Pre nekoliko godina je bila neka kombinacija (mislim Pug-ov servis). Lik (vlasnik servisa, nije samostalni poduhvat nekog radnika) je radio nove ključeve i posle određenog vremena samo dođe i otera auto.

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 14:52
od Grujic
Ja bih iskreno zamenio nesto do zastite... Makae vezao neku nezavisnu blokadu, ako ima alarm kupio isti i zmenio centralu i daljince

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 14:53
od nixa
Kad teram auto u nepoznatu perionicu, obavezno skinem ključ od Šape zbog toga...

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 14:55
od Dusan
Jel zna neko uposte koliko je vremena potrebno da se kopira kljuc, ja mislim da dosta manje treba, ne ceo dan. I sad mi sve to nesto sumnjivo i da su mu tipovali auto opet bi bilo providno. :pardon:

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 14:58
od nixa
Pre par meseci sam išao sa drugom u verano da kopira (kodira) ključ za pežoa i za sat vremena su mu sve završili.

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 21 Jun 2012, 21:10
od fq400
Malo off-a - da li je moguće tek tako kopirati kodiran ključ? ovo pitam nezavisno od ove Xsare, imala ona kodiran ključ ili ne...?

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 22 Jun 2012, 00:05
od Xepoj87
Naravno da jeste... Zato treba paziti kome se kljuc ostavlja... Osim ako vozis Mercedes :D

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 22 Jun 2012, 08:24
od noob
Ima mečka najbolju zaštiu to stoji, kruška ključ je i dalje pojam za audi, vw itd. što se tiče pozajmljivanja. Uvek sam se pitao zašto ostali ne stavljaju takvu doru zaštitu?

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 22 Jun 2012, 14:17
od RINGE
Moguce je da je zasticeno patentom, pa bi morali da placaju za prava koriscenja. Pricam napamet.

Re: Auto perionice - iskustva, preporuke, saveti

Poslato: 22 Jun 2012, 22:02
od noob
Delovi za ključ se rade na tri različita mesta, ima promene od nekoliko miliona kombinacija kodova za 3min... uglavnom, na kojoj mečki si video zeder? Ja kad sam pozvao nasmejali su mu se u servisu (tad to nisam znao jer sam obavezno u svaka kola stavljao zeder). Bitno je da po kupovini mečke ako ima tzv. kruška ključ odeš kod električara koji radi mečke i da na dijagnostici isključi ključeve ako ima nekih aktivnih a nisu kod tebe. Zeder i ne preporučuju da se ugrađuje u merc zbog teleskopskog volana, koji se skuplja prilikim sudara da ne povredi grudni koš vozaču... Može da se ukrade merc, ali to dugo traje, jer moraju da mu menjaju brave... em košta fino em dugo traje pa je zaobilaze, ko će da krade w210 kada ih isto košta i vremenski traje noviji w211 itd.
Izvinjavam se za off :)