Stranica 7 od 11

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 23 Jul 2019, 12:00
od Kabal
Pa ima sigurno i u Bgd ljudi koji znaju znanje sa alarmima i ne ugradjuju tipski za 2h, samo se treba raspitati, doduse sigurno je cena jaca nego u Zr.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 23 Jul 2019, 12:06
od Vladapetr
toleander je napisao:
23 Jul 2019, 11:58
Osecam da ima neka socna prica iza tog stava, voleo bih da mogu da je cujem. :mrgreen:
Pričaću ti kad se budemo videli. Može i @member da doda koju, oni su stari drugari :rofl:

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 23 Jul 2019, 12:17
od nick79
Meni se cini da je foruma sa nikom gavran ili tako nesto ugradjivao alarm ili se bavio time, ali se kao kroz maglu sećam nekih njegovih postova u vezi alarmnih sistema.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 23 Jul 2019, 12:26
od trojanac
On se n bavi time ali je detaljno izučio tematiku.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 23 Jul 2019, 12:31
od nick79
OK ja sam čovek u godinama, dozvoljava te da se ne sećam bas tačno... Možda on može da preporuci nekog.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 14:19
od member
^^^
Samo čitam i smejem se :)
Čoveka u životu nisam sreo. Odatle uživo znam samo Subića i goblina.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 16:58
od TeaseR
Sta se na kraju najbolje pokazalo, igla ili zeder? Ima neka Abloy igla al ne znam nikoga ko je ugradio. Najvise se pominju igle iz delta electronic i guardian.

Gledam dosta po netu sta bi bilo najbolje da se ugradi i nesto mi se ne svidja ovaj zeder jer moze da pravi probleme. Takodje znam licno decka koji je ugradio u golfa 5 zeder i posle nedelju, dve, prilikom startovanja automobila mu se zapalio auto, dal je kratak spoj ili sta vec, uglavnom cela kontrolna tabla mu je izgorela.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 17:11
od lami
To sto.se nekome nekad desilo, nemoj da te plase. Pitanje je i gde je ugradio. Meni se na 207 podesilo da je sirena crkla dan kad su gradili zeder, i ispalo da je sama sirena crkla, ne elektrika u volanu, ali sam prvo mislio da su mi zeznuli nesto..Ovi kod sajmista su ovlasceni i radil.i su dosta vozila, plus ne cacka se vise struja prilikom rada.
Ja mislim sta god da ugradis, bolje nego da nemas. Samo su mi iz citroena rekli da im je jedan klijent imao problem sa lupkanjem kad je ugradio iglu.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока


Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 17:25
od bookmaker
Zar ti kasko nije dovoljan da mirno spavaš ?

Ako lopovi baš hoće tvoj auto odneće ga sa sve zederom :D

Slika

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 17:39
od TeaseR
Cekam ponudu za kasko sa i bez zastite pa cu onda da odlucim sta mi je najbolje. Svakako cu staviti nesto, izmestiti OBD i mozda skriveni.

Cuo sam da ima neki alarm na magnet. U smislu, postavi se negde u kolima gde ne moze da se vidi i mora da se prisloni magnet da bi mogao da se upali auto. Ne znam da li moze da se bira sta blokira, ali sigurno blokira dovod goriva i jos par stvari.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 24 Jul 2019, 19:30
od Grujic
To je zapravo skriveni prekidac, samo sto jelte nije prekidac klasican nego se aktivira magnetom.

Kasko obavezno, al obavezno i neka zastita...

Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока


Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 02 Avg 2019, 22:42
od gavran
Vladapetr je napisao:
22 Jul 2019, 10:23
Džaba sve, ne daju dozvolu za bilo kakvu naknadnu ugradnju zaštite, kad auto ima Kessy sistem.
Ako je u pitanju full Kodiak L&K pretpostavljam da je DSG. Kod automatskog menjaca, ako vec preferiras mehanicku zastitu, mozes da ugradis mehanicku zastitu menjaca koja je jednako efikasna kao i blokada volana i izbegnes taj strah da ce stradati neki deo tog kessy sistema.

Zeder je rogobatan i umeo je na pojedinim modelima da pravi probleme. Jedno vreme nije preporucivan za ugradnju na Mercedes jer su stradala ta neka plivajuca vratila koja su oni imali i sl.

Ja u Passatu imam Guardian, dosao je sa fabrickim alarmom sto je dovoljno za alarmiranje koje je vazno, ali kao zastita nije dovoljno. Bilo mi je glupo da ugradjujem alarm na alarm pa sam ugradio mehanicku bravu. Moj Passat se isto pali na dugme, nije ono potpuno key less, odnosno nece se otkljucati ako se uhvatis za kvaku a kljuc ti u dzepu ali nema kontskt bravu, cuje se neka elektricna bravica koja zakljucava volan.
Ne znam sada koliko se i da li taj kessy sistem razlikuje od ovog bar u tim delovima oko samog volana i brave....ali kod mene ovaj Gardian nije napravio nikakav problem a stavio sam ga prosle godine cim sam kupio auto. Do sada bi uticao na nesto. Neko pomenu Abloy klin, to je Guardian, klin sa Abliy bravom. Mnogo elegantnije i ergonomski podesnije resenje od Zedera (montira se vislje, blize volanu pa ne trazi nikakvo preterano savijanje pa se lakse koristi) a jednako efikasno (ako ne i efikasnije). Ja sam isto ugradio u Zemunu.

Re: Zeder ili Šapa sistem zaštite auta

Poslato: 12 Avg 2019, 00:37
od TeaseR
Ja sam se takodje odlucio za Guardian u Zemunu. Brzo su odradili i sve je estetski ok odradjeno, nema nikakvih blokada u volanu.

I uplatio sam kasko pre neki dan tako da sam miran narednih godinu dana. :D

Zeder vs. Kandza

Poslato: 19 Avg 2019, 09:28
od masinacbg
Verovatno je ovo pitanje bilo u nekoj temi, ali ne mozda ovako "suzeno". A i teme porastu, pa nije uvek lako ispratiti sustinu.

Moje se pitanje odnosi samo na jednog proizvodjaca i na samo dva konkretna sistema.

Cuo sam (i procitao) razne argumente za i protiv oba resenja i voleo bih da ih u par postova sumiramo - sta je realno, a sta izmastano.

Zadrzimo se samo na domacem proizvodjacu koji pravi i Lavlju kandzu i Zeder, znaci nema razlike u poverenju prema razlicitim proizvodjacima.

Prvo, prednosti zeder-a:

- ne morate pri svakom stavljanju zastite da manipulisete sa par kilograma metala (posebno neprijatno za zene-vozace),
- ne morate da za taj predmet trazite mesto u kabini (iza vozackog sedista itd.), ili prtljazniku (tokom duzeg puta) i
- nemate na volanu predmet koji deluje silom na volan i upravljacke uredjaje (navodno je ovaj uticaj nezanemarljiv), ostavlja tragove na volanu itd.

Onda, prednosti kandze:

- nista se ne busi, ne ugrozava se garancija, nema apsolutno nikakvih modifikacija na vozilu,
- sklop zeder-a, navodno, u slucaju sudara moze da "ispadne" i povredi noge vozacu (sto nije slucaj sa kandzom ako je smestena u prtljaznik, a ne leti po kabini),
- kandza je upadljivija, tj. izaziva veci efekat "odvracanja" neprijatelja (tako su nas ucili u okviru predmeta "ONO i DSZ") i
- kandza je znacajno jeftinija (u mom slucaju cak 3 puta).

U ovom pregledu ima prednosti i mana koje su ocigledne (cena, lakoca koriscenja), a ima i onih koje u nekoj meri predmet diskusije (opasnost od povrede, dejstvo na volan).

Kandzu sam koristio, zeder nisam.

Kakva su vasa iskustva?

Re: Zeder vs. Kandza

Poslato: 19 Avg 2019, 09:46
od Bax
Ja imam tu kandzu, sem sto se ja psihicki bolje osecam, mislim da se to sece sa baterijaskom brusilicom za minut.

U principu, ja bi tu svukao kardan volana, i nakacio se direktno na letvu sa drugim kardanom da kradem kola.

Mozda ne moze to sa zederom (nisam ga zagledao) ,ali sa kandzom mislim da moze.