Stranica 1 od 3

Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 10:51
od boske87
Planiram da ugradim alarm na peugeot 508. Ali ima toliko uredjaja na trzistu da ne znam za sta da se odlucim.

U verano motorsu mi nude titan alarm na fabricki kljuc.
Imam ponudu i za cobra 4610.

Oba alarma idu na fabricki kljuc can bus.

Da li ima neko neku preporuku?

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 11:08
od CR7
Can bus alarmi su sranje alarmi,deaktivira se za fazon 5 sekundi.... Bezi od njih,oni to preporucuju jer nema cimanja oko ugranje,veze se na postojecu instalaciju,zavrsi ugradnju za 10 min,a kao cacka oko kola 2 sata i naplati ti 300e.

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 11:18
od Saša
Najnovija generacija CAN bus alarma je odlična jer omogućavaju dodavanje i nezavisnih blokada, imaju i kartice i slično, a ne mora se raskopavati pola auta već se koristi postojeća fabrička CAN instalacija/mreža u automobilu. Bilo je već pomena o tome u Ogijevoj temi o novom Seatu (on je ugradio jedan takav alarm). Evo, pročitaj ovo i traži model 4615:

gavran je napisao:
Ogi je napisao:COBRA 4615.
Gavrane pomagaj !!!
E ovako....

Praktično na tržištu kod nas se vrtelo 2 serije alarma (Cobre)
Serija G100 (tip 193 ili 196), to je klasičan can-bus koji se deaktivira otključavanjem fabričkim ključem
i koristi fabričku blokadu, jednostavna ugradnja ali slaba zaštita. Ne može da se ugradi na sva auta, već samo
na ona koja rade na principu can-bus protokola i koja imaju sopstvenu fabričku blokadu paljenja odnosno tzv. kodiran ključ (može i bez toga ali onda baš nema nikakvu svrhu osim da svira, a pitanje je i ovako da li mu je svrha jača od toga).
Serija G300 (tip G368 sa dve kartica), to je alarm koji se potpuno nezavisno ugrađuje, potpuno nezavisno
deaktivira vozačkim kodiranim karticama i potpuno nezavisno vrši blokadu paljenja sopstvenim immobiliserom.
Problem je što traži dosta dužu ugradnju jer se za komunikaciju sa periferijom auta razvlači njegova nezavisna instalacija.
Taj alarm ja imam i ugradio sam ga 2010 godine, a drugu koji je 2008 godine kupio nov A4 kada se pojavio su taj alarm ugradili
u salonu....tako da je on već izvesno vreme na tržištu i predstavlja dosta dobru zaštitu u svetu alarma i postojećih rešenja.
Može da se ugradi na sve automobile jer se svakako ugrađuje nezavisno pa nema veze da li komuniciraju na bazi can-bus ili ne i
da li imaju sopstvenu blokadu ili ne. Ali tada si mogao da biraš izmuđu te dve i na kradljivija kola jedino je imalo svrhe ugraditi ovu drugu.

Posle se pojavila "bridge" serija 4600 (posebno tip AK 4615, koji podržava dodavanje vozačkih kartica ili daljinaca i komunicira sa sirenom bežično)
ona je spoj/hibrid prethodne dve, odnosno kombinuje jednostavnost ugradnje i komunikacije sa periferijom auta na bazi can-bus uz dodatno unapređenje gde je
uvedena i bežična komunikacija sa sirenom, i mogućnost nezavisnog sistema zaštite odnosno stepena sigurnosti ove druge.

On se takođe može ugrađivati na sva vozila jer ima mogućnost da u potpunosti radi samo kao can-bus ili da u potpunosti bude nezavisno instaliran
u auto ukoliko auto nema can-bus. A može i da se iskombinuje najbolje od obe serije.

Upravo zbog ovog poslednjeg, čak i ako su ti odgovorili da je u pitanju ovaj tip alarma, potrebno je dodatno definisati kako ga ugrađuju, odnosno sigurno
sama instalacija ide na bazi can-bus jer je jednostavnije i auto je nov i to podržava i nema opasnosti što sama komunikacija ide preko can-bus, ali je potrebno
potvrditi da ga u toj ceni isporučuju programiranog za deaktivaciju vozačkim karticama i da je ugrađen na bazi potpuno nezavisne blokade paljenja sopstvenim immobiliserom
nezavisno od fabričke blokade. Ili doplatiti da bude u takvoj izvedbi.

Za tebe je jedino prihvatljiva i ujedno dovoljno sigurna upravo kombinacija te dve varijante.

Što se sirene tiče ona je bežična, u motornom prostoru se instalira i samo jedan kabal ima ali sa kog vuče napajanje, u većini slučajeva se skine klema da akumulatora i taj kabal sirene
ima metalan prsten poput podloške na kraju koji se navuče na akumulator i vrati se klema. Sirenu zavuku u motorni prostor ispod akumulatora da kad njega vrate ne možeš lako da dođeš do nje. Može i drugačije da se izvuče napajanje da se zavara trag a sirena ima naravno i sopstveno rezervno napajanje.

Ne skida se ništa i ne kupusa se jer komunicira na bazi can-bus. Odnosno ti već imaš senzore po autu za otvorena vrata, gepek, haubu (izlazi ti na instrument tabli) čak i centralna brava
komunicira preko te magistrale i onda je bezpredmetno da ti neko vuče dodatnu instalaciju kroz auto da bi alarm komunicirao sa periferijom preko nje.

Ta komunikacija je jednosmerna i sasvim je bezbedno što samo komunikacija ide preko can magistrale. Znači prilikom obijanja vrata, gepeka, haube signal se jednosmerno šalje alarmu on se aktivira i to se više ne može preko OBD-a povući, poništiti, stornirati. U slučaju otključavanja auta ilegalno, bušenem vrata ili daljinski krađom signala fabričkog ključa signal opet jednosmerno putuje ka alarmu i pokreće ga da traži vozačku karticu, ako je nema on se ponovo aktivira. I to je bila mana klasičnog can-busa koji se deaktivirao fabričkim ključem pa alarm nije pravio razliku između legalno i ilegalno otključanog auta. Kod klasičnog can-busa je problem i što je blokirao auto preko fabričke blokade, tako da lopovi preko OBD-a nisu deaktivirali alarm, nego neutrališu fabričku blokadu, i onda alarm iako ostane aktivan nema preko čega da blokira. I bežični signal sa sirenom je jednosmeran odnosno, ali u ovom slučaju samo smer alarm-sirena, odnosno jednom kada alarm aktivira sirenu nema nazad.

Znači ovaj alarm AK 4615 je odličan spoj najboljeg od obe varijante ali traži da se ugradi kako treba, u tom slučaju je pouzdan koliko i G368, a minimalno invazivan za ugradnju.

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 12:01
od Grujic
Ja bih ipak stari klasicni alarm koji je nezavisan...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 12:25
od sasa lbg
Ja na tvom mestu ne bih ni ugrađivao alarm, zeder je dovoljan za francuza a može i bez njega.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 13:00
od Grujic
Moze i zeder, al nikako bez icega.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 14:02
od boske87
Moram nesto da ugradim jer vec su pokusali da mi ukradu auto.
Razbijen mi je leptir prozor na levim vratima, a kontakt brava je polomnjena. Tj u bravi je ostala lomilica ili kako se to zove. E sad ne znam sta ih je sprecilo.

E sad vec sam uradio promenu obd, promena konektora. I sad razmisljam sa cim dodatno zastititi.

Imam full kasko uplacen

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 14:06
od boske87
Evo i slike

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 14:15
od Saša
Neko je verovatno naišao... Imao si veliku sreću.

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 14:42
od Risto
Ja bi išao na Zeder...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 15:24
od Grujic
A jos bolje oba

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 15:37
od boske87
Gledao sam cene.
Cobra 4615 - 250eur
Zeder - 230
I jos kad sve na sve to doda kasko koji placam 350eur, izadje bas mnogo. Tako da cu veroatno za prvo vreme morati da biram izmedju alarma ili zedera.
Pri ovom pokusaju kradje sam imao stetu oko 400eur(pokrinevno sa kaskom sa mojim ucescem od 50eur) + 4 nedelje bez auta.

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 15:54
od ljuba
Pa kako mogu da upale auto sa lomilicom? Zar nema kljuc neki kod isli sl. To postoji bar 15 god.. znaci mora kombinacija mehanicki / elektronski..

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 16:03
od Nikolaa
kapiram da sjebu bravu da bi dobili kontakt, a time i pristup preko OBDa, a onda ukodiraju sami sebi kljuc :)
razmisljam naglas moze da me ispravi ko zna :D


ko ugradjuje tu 4615 cobru u bgu? neke preporuke?

Re: Ugradnja alarma Peugeot 508

Poslato: 04 Jul 2017, 16:57
od Saša
Ne pale auto na taj način već lome zaključanu bravu volana, da bi moglo da se upravlja autom. Motor se pali na drugi način.