Zamenjeno u petak, zimske u hotelu... Leto moze da pocne
![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
![Slika](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20220327/72b37ce12219249eceec81b34bac3952.jpg)
Ok, ubedili ste memotorista je napisao: ↑26 Mar 2022, 13:16@Swiper Ako uzimaš - uzmi T005, jer ima i drugih Bridžstona.
https://www.kemoimpex.com/gume/automobi ... za-t005-ao
Po meni, šta još može biti interesantno -
https://www.kemoimpex.com/gume/automobi ... prime-3-fp
https://www.internet-prodaja-guma.com/g ... 42449.html
https://www.kemoimpex.com/gume/automobi ... sport-4-fp
Slatke muke. Hankuk, kada je dobar, je primetno bolji po suvom, ali postoje neujednačenosti među serijama, a tu je i ta mana da je malo slabiji na vlažnom od Bridžstona. Takođe, Bridžston duže radi na razvoju tih smesa koje sporije degradiraju. Ja volim tu i tamo malo oštriju vožnju po planinskom putu po lepom vremenu i zato bih možda - verovatno - i rizikovao sa Hankukom, ali mi je možda mrvicu bliže da drugome preporučim Bridžston. Takođe, kome je to bitno, Japanci su viša klasa odnosno premijum a Hankuk ipak srednja koja ima iste pretenzije.
Slatke muke kad su napljuvali sve ostale gume nizeg cenovnog razredamotorista je napisao: ↑28 Mar 2022, 13:03Tu su zapadnoevropski testovi. Postoje i redovni češki, mađarski, beloruski i ruski kojih na TR nema. Za njih treba malo guglati, nema baš objedinjenih podataka. Sasvim su korektni, a nama i zanimljiviji po tome što se pored premijuma, srednje i niže mahom azijske klase testira i istočnoevropska niža - npr. Tigar, Kama, Belšina i Kordiant. Naravno, ima naklonjenosti: TR je naklonjen Hankuku, nemci Kontinentalu, pa su tako i Rusi Nokianu. Beloruski članci su mi najobjektivniji, recimo, i među najdetaljnijima* računajući tu i zapadnoevropske.
* Oduševio sam se čitajući neke australijske, ali tih modela mahom nema u Evropi, tako da su zanimljivi samo po detaljnom pristupu.
Slatke muke. Hankuk, kada je dobar, je primetno bolji po suvom, ali postoje neujednačenosti među serijama, a tu je i ta mana da je malo slabiji na vlažnom od Bridžstona. Takođe, Bridžston duže radi na razvoju tih smesa koje sporije degradiraju. Ja volim tu i tamo malo oštriju vožnju po planinskom putu po lepom vremenu i zato bih možda - verovatno - i rizikovao sa Hankukom, ali mi je možda mrvicu bliže da drugome preporučim Bridžston. Takođe, kome je to bitno, Japanci su viša klasa odnosno premijum a Hankuk ipak srednja koja ima iste pretenzije.