au sto se raspisaste o ovim pritiscima,stvarno svasta ima da se procita...
imao sam ja kolegu ( koji se u automobile razume kao marica u kriv ... ), seo sa njim u njegov punto i skakucemo po putu ko blesavi, pitam ga ja covece na koliko si ti bre napumpao ove gume, kaze on "pumpao sam na benzinskoj, skala je isla do 10, ja napumpao do pola"
gaginjo sigurno postoji preporuceni pritisak za tvoj auto i ja sam siguran da nije ni 2,5 i nemoj ga ni pumpati na taj pritisak, ja bih poslusao mangea u ovoj situaciji, probao sa 2,3-2,4b u ovoj situaciji i to napred. kod mene su gume /45 i 800+kg na prednjoj osovini i preporuceno je do 2,4b napred, ja pumpam na 2,2 hladno i auto se dobro ponasa... na nekom track day-u bih sigurno pumpao drugacije, ali s obzirom na to da se kod nas auto ne vozi uvek na limitu ( ti sigurno ne dovodis te svoje 17ice do limita cesto ) ali se vozi po nasim kaldrmama, ja bih uvek vozio sa 0,1-0,2b nize nego toliko preko od preporucenog pritiska, u zivom saobracaju...
sto se tice onolike filozofije oko budget i premijum zimskih guma, mislim da se tu jednostavno ne moze naci neko sigurno pravilo. ja sam istu gumu ( gy ug7+ ) vozio na dva razlicita auta iste koncepsije i snage u razlicitoj dimenziji i razlicito su se ponasala. e, kad tome dodas jos varijabilu u smislu vise razlicitih automobila razlicitih koncepcija, onaj ko smisli generalno pravilo po kojem treba izabrati gumu je totalni apsolutni car...
i da, izmedju ug7+ i ug8, kao i izmedju dunlop ws 3d i 4d nema neke preterane razlike...