Vidi, ne moras mozda svake godine, ali ono, proceni, ja sam recimo radio jednom godisnje NAKON promene guma. Ima ovde jos ljudi koji tako rade ali valjda je sramota reci.
Da, ne valja mu nešto na trapu. Ali kako će to da sazna, ako ne ode na optiku?
Treba da sačeka da mu pojede bok gume i tako je trajno uništi, pa da onda radi optiku ili popravku?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Na motornom vozilu postoje sistem upravljanja i sistem oslanjanja.
Ne postoji nešto što je "prednji trap" a da nema veze sa sistemom upravljanja. Dakle, podešava se raspon na sistemu upravljanja, koji utiče i na sistem oslanjanja.
Dalje, ne postoje 4 spone napred, nego 2 kraja (nazubljene) letve volana i 2 kraja spone.
Takođe, ne postoji "ogibljenje" niti "vešanje", jer niti imate gibanj, niti negde nešto visi.
Znam dosta ljudi koji se ne razumeju u automobile i savetujem ih da rade reglažu trapa bar jednom godišnje ili minimum na svakih 15k km. Može to i više, ali potrebno je uzeti u obzir stanje puteva u Srbiji.
ftj napisao: 02 Nov 2019, 19:15
Zakon u SRB ne pravi razliku izmedju pogona. U praksi, na primer na kopaoniku kad pada sneg jačim intenzitetom, policajac ce te pustiti da se penjes na planinu samo sa zimskim ako vidi da imas 4x4, ako nemas trazice da montiras lance.
Da potvrdim ovo i iz mog iskustva, da policija prema Kopu pušta 4x4 tamo gde 2x4 moraju da stave lance. Ali opet zimi imam lance u gepeku za svaki slučaj.
Sto bi svake godine radio reglazu trapa? Dok ne krene da povlaci volan u neku stranu sve je ok. Uostalom zasta sluzi tehnicki? Oni kazu kada je potrebna reglaza.
ftj napisao: 02 Nov 2019, 19:15
Zakon u SRB ne pravi razliku izmedju pogona. U praksi, na primer na kopaoniku kad pada sneg jačim intenzitetom, policajac ce te pustiti da se penjes na planinu samo sa zimskim ako vidi da imas 4x4, ako nemas trazice da montiras lance.
Da potvrdim ovo i iz mog iskustva, da policija prema Kopu pušta 4x4 tamo gde 2x4 moraju da stave lance. Ali opet zimi imam lance u gepeku za svaki slučaj.
Da.
Ja kažem da sam 4x4.
Jednom je doduše bilo gusto, bus nizbrdo je preprečio čitav put i morali smo da stanemo svi. Bilo malo stani pani, ali ukoso sam uspeo da krenem i posle lagano do vrha.
A170T napisao: 03 Nov 2019, 13:53
Sto bi svake godine radio reglazu trapa? Dok ne krene da povlaci volan u neku stranu sve je ok. Uostalom zasta sluzi tehnicki? Oni kazu kada je potrebna reglaza.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
Tehnicki? Daj ne zezaj. Pa mi na pragu 2020 godine ne proveravamo izduvne gasove, mnogo automobila dime crno, izbacuje rak iz auspuha i svi oni prodju tehnicki. Trulezi isto tako. Posle sto je zagadjeno.
Meni su prosle godine u Nemackoj na sluzbenom menjali gume i nisu radili geometriju. Ja na 2 auta godinama vec menjam gume i nikad problem sa geometrijom. Nekoliko prijatelja isto, 10+ godina menjanja, sve voznja u Srbiji. Ko hoce neka radi, svako ima svoju logiku. Na kraju krajeva provera geometrije bez namestanja je dosta jeftinija, pa se i to moze uraditi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Za automobile sa jednostavnim trapom i uskim gumama mozda i nije potrrba optika cesto, ali za aute sa kompleksnijim trapom i sirokim gumama verovatno jeste.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Dare4x4 napisao: 02 Nov 2019, 17:08
haha, onda svaki moj auto spada u tih 1% štelujućih
Evo slikao sam sad po maraku pa se ne vide oznake u stepenima na ovom ekscentričnom šrafu ali vidi se kako su u fabrici obeležili položaj kako je bilo.
Okretanjem ovog šrafa podešava se nagib zadnjih točkova.