Tigar Winter1
Re: Tigar Winter1
Samo ti lepo savetuj svojim mušterijama da ne štede na vazduhu dokle god je džabe.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Tigar Winter1
Tačno tako. Takođe pretisak raste tokom vožnje zbog grejanja pneumatika. Naravno i jedan i drugi faktor su uzeti u obzir od strane proizvođača, tako da treba povremeno kontrolisati pritisak i držati se propisanih vrednosti.Heinz je napisao:Pada pritisak sa temperaturom spoljnom, ali sigurno nije fixno +0.2. Ako ste montirali gume na +10 onda ce na -10 trebati tih +0.2 bar recimo.
Širim haos!
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Tigar Winter1
S pritiskom ili ne, wintera je jedna losa guma. Prva sezona zavara uvek, jer su tu performanse tako-tako, moze nekako da prodje. Druga sezona je ok na snegu, na mokrom ispod 7-8 stepeni katastrofa. Ima kvalitetnog gazeceg sloja mozda 0.5mm. Ja bio lud pa stavio i trece godine, osecaj na mokrom je bio kao da sam ugradio skije. A sara i dalje sasvim pristojna, po snegu kopa ok... ali snega ima 0.1% voznje u toku godine.
Uzeo sam onda nove zimske UG8, a wintere stavio pozadi. Okrenuo sam se kod Donje satornje 180 stepeni na vlaznom kolovozu, potpuno neocekivano, izleteo levo sa puta pri nekoj maloj brzini. Srecom bez posledica.
Tigar nikad vise.
Uzeo sam onda nove zimske UG8, a wintere stavio pozadi. Okrenuo sam se kod Donje satornje 180 stepeni na vlaznom kolovozu, potpuno neocekivano, izleteo levo sa puta pri nekoj maloj brzini. Srecom bez posledica.
Tigar nikad vise.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Tigar Winter1
Bez namere da te provociram ili nešto slično ali zašto si siguran da je za okretanje od 180 stepeni kriva guma?
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Tigar Winter1
I fizika je kriva, zasigurno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Tigar Winter1
Dokle će da se preteruje se u vezi Tigra? Ja sam rotirao na Stilu Alpin A3 i Winter1 između osovina jedno 4-5 zimskih sezona, razlika u DOT je bila 1 godina samo.
Razlika kolika god da je, nije veća od razlike u starosti od godinu dana. Trebao sam 100x da se okrenem jer sam redovni posetilac Kopaonika bio u tom periodu. Svaki dobar vikend se grabio da se skija dok nisam dobio klinca. Sad kad ga navučem na skijanje krećemo opet, imam alibi za do kraja života i mnogo se radujem.
Konačno pre 2 godine je A3 leteo u kantu, a na njegovo mesto je stigla nova Winter1. Tu se tek osetila razlika, na svim podlogama, OGROMNA!
Lošija jeste, druge su bolje, sporo se napreduje dok su drugi mnogo napredovali poslednjih 5-6 godina, ali ne preterujte. Nema govora da je život u opasnosti od takve gume što se ovde može pročitati. Bože sačuvaj.
Razlika kolika god da je, nije veća od razlike u starosti od godinu dana. Trebao sam 100x da se okrenem jer sam redovni posetilac Kopaonika bio u tom periodu. Svaki dobar vikend se grabio da se skija dok nisam dobio klinca. Sad kad ga navučem na skijanje krećemo opet, imam alibi za do kraja života i mnogo se radujem.
Konačno pre 2 godine je A3 leteo u kantu, a na njegovo mesto je stigla nova Winter1. Tu se tek osetila razlika, na svim podlogama, OGROMNA!
Lošija jeste, druge su bolje, sporo se napreduje dok su drugi mnogo napredovali poslednjih 5-6 godina, ali ne preterujte. Nema govora da je život u opasnosti od takve gume što se ovde može pročitati. Bože sačuvaj.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29979
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Tigar Winter1
Ne znam Nidžo, ti si izgleda ubo neku dobru seriju. Ja sa sve 4 Winter1 na Zastavi 128, vozeći normalno (pratio brzinu ostalih koji su se kretali u istom smeru) na novosadskom ap, isto imao situaciju da mi je pobeglo dupe. Padala je kiša, ali ništa strašno. Jedva sam nekako izvrteo volan i vratio ga u svoju traku, a inače je malo falilo da pokupim neki noviji Audi, pored mene u levoj traci. Bila im je druga sezona. Prosto, neka je i splet okolnosti, neka nije do guma, mene sve asocira na gume jer svi kažu i testovi pokazuju da su loše na mokrom.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Tigar Winter1
Ne znam moje iskustvo sa winterom je isto dobro. Isao sam u cg, a i cro vise puta i zimi i ali i leti
efficent greep mi ostale umotane i nikakav problem nisam imao sa winterom prosle godine...
moguce da imaju razlicite serije, ko ce ga znati.
efficent greep mi ostale umotane i nikakav problem nisam imao sa winterom prosle godine...
moguce da imaju razlicite serije, ko ce ga znati.
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Tigar Winter1
Zato što sam išao 40 na sat, u koloni, bez kocenja, cimanja volanom i slično. Svi prošli normalno, a ja ih gledam sa telecim izrazom lica sa njive.... Uostalom, znam da je do gume - u tim uslovima puta, ne vozim od juče. Pobeglo tigrovo dupe...samo polako je napisao:Bez namere da te provociram ili nešto slično ali zašto si siguran da je za okretanje od 180 stepeni kriva guma?
- Saša
- Postovi: 13024
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Tigar Winter1
Ne beži dupe tek tako samo od sebe ako ideš mirno, lagano i držiš pravac. Možda si nešto uradio čime si tome pridoneo a da nisi bio ni svestan toga.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Tigar Winter1
Pa verovatno je bio u krivini i zadnje gume su imale losije prijanjanje od prednjih. Veca misterija je kako je trojanac sa sve 4 wintere izgubio zadnji kraj.
Re: Tigar Winter1
12 komada, vise od 100.000km sa njima, uvek ravnomerno potrosene, uvek pumpane +0.3 bara u odnosu na nalepnicu za letnje gume.
Dimenzija 195/65-15, prva serija sa H indeksom brzine, ostale sa T indeksom.
Slazem se sa Nidzom, pogresan pritisak je uzrok jaceg habanja bokova od sredine gume, i to je pravilo koje ne zavisi od brenda Uzrok moze i da bude i precesto motanje volana u mestu dok auto stoji kada se bokovi bukvalno struzu o podlogu.
Dimenzija 195/65-15, prva serija sa H indeksom brzine, ostale sa T indeksom.
Slazem se sa Nidzom, pogresan pritisak je uzrok jaceg habanja bokova od sredine gume, i to je pravilo koje ne zavisi od brenda Uzrok moze i da bude i precesto motanje volana u mestu dok auto stoji kada se bokovi bukvalno struzu o podlogu.
Re: Tigar Winter1
Misterija, a vozio čovek 128-icu 20 godina staru?ftj je napisao:Pa verovatno je bio u krivini i zadnje gume su imale losije prijanjanje od prednjih. Veca misterija je kako je trojanac sa sve 4 wintere izgubio zadnji kraj.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Tigar Winter1
Mozda, ali da vidis sad sta radim sa drugim zimskim gumama, pa nikako ni namerno da uspem da ponovim to iskustvo. Nije mi jasno sto branite neodbranjivo...Saša je napisao:Ne beži dupe tek tako samo od sebe ako ideš mirno, lagano i držiš pravac. Možda si nešto uradio čime si tome pridoneo a da nisi bio ni svestan toga.
Tapatalk