Pošto je ovde za te uže rezervne točkove napisano baš sve i svašta, "konsultovao" sam upravo uputstvo koje je došlo uz mog Punta (pošto on ima taj "ćopavac", jelte), pa vi iz toga izvedite analogiju za druge slične penumatike i automobile:
- reč je o posebnom tubeless pneumatiku namenjenom samo za tu svrhu, dimenzije 135/80 R14 (puna oznaka pneumatika: 135/80 B14 84M, felne: 4B x 14" ET 43)
- maksimalna dozvoljena brzina sa njim je 80 km/h
- duva se na pritisak od 2.8 bara (regularni letnji pneumatici kod Punta se za standardno opterećenje duvaju na 2.0 napred, odnosno 1.9 bar pozadi - dimenzija 165/70 R14)
- vek trajanja mu je 3000 km
- maksimalna nosivost je 500 kg (to piše konkretno ovom mom Pirelli pneumatiku - pri gore pomenutom pritisku od 2800 kPa, odnosno 2.8 bar)
- može da se montira napred ili pozadi, po želji - ali... na njega ne mogu da se montiraju lanci tako da se samo iz tog razloga mora staviti pozadi (ili napred - ako imate zadnji pogon), odnosno na mesto pogonskog točka u tom slučaju morate prebaciti pneumatik standardne dimenzije, pa na njega staviti lance.
- proizvođač naglašava da ovaj rezervni točak služi samo da se odvezete do najbližeg vulkanizera i ništa više, da se izbegavaju nagla ubrzavanja i kočenja jer se sa njime menjaju performanse automobila. Ne sme se koristiti na drugom automobilu, niti točak sa drugog automobila na njemu (verovatno iz razloga sigurnosti - projektovan je za auto ove težine i dimenzija). Takođe, ne smeju se koristiti ni dva ovakva točka istovremeno, niti se na njega stavlja ona plastična ratkapna.