Muke sa kineskim felnama

Sve vezano za gume i felne
Odgovori
Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7259
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od dag81 » 02 Dec 2017, 17:32

Malopre montirane na auto, bas knap na glavcine legle.
Ali ima tu vise proizojaca.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od stefanan » 02 Dec 2017, 17:39

Bolje knap i malo šmirgla, nego lav :kezo:

Sent from my MI 5 using Tapatalk



ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od ddanijell » 02 Dec 2017, 17:44

Sta fali lafu? Sledeci put cu heineken da mi ne kukate. Nego cekaj otkud sad 57 ? Zar nije prica da je vw na 57.1 ?
I kod mene felna sa 57.0 ce leci knap.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7259
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od dag81 » 02 Dec 2017, 21:08

Pa ovaj prsten je tacno 57, kad bi bio knap jedva bih ga uglavio kad ispravljam felnu.
A na Tiguana 2013 4 ne znam kojd je, su prednje bas nalegale teze i kad sam skidao fabricki i stavljao ovaj set. Zadnji su isli normalno.

Lafu nista ne fali. Samk sto bih ja to razbusuo na 66.5 za onaj sto ja kazem fabricki prsten sa konusom sto ims vracar. I bice idealno.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od Xepoj87 » 02 Dec 2017, 21:40

I ja bih isao sa prstenom, pa onda i ne moras nista posle da menjas, a te kombinacije sa limenkom i slicno, ne bih praktikovao, i ako se ne razumem koliko je to pouzdano.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od Velja » 02 Dec 2017, 21:50


Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7259
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od dag81 » 02 Dec 2017, 21:59

Limenka apsolutno ne smeta, jedino sto je budz za probati tj za fiksiranje problema i ne izgleda lepo kad se skine tocak.
Ali nikakave veze sa bezbednoscu apsolutno.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od ddanijell » 02 Dec 2017, 23:12

dag81 je napisao:
02 Dec 2017, 21:08
Pa ovaj prsten je tacno 57, kad bi bio knap jedva bih ga uglavio kad ispravljam felnu.
A na Tiguana 2013 4 ne znam kojd je, su prednje bas nalegale teze i kad sam skidao fabricki i stavljao ovaj set. Zadnji su isli normalno.

Lafu nista ne fali. Samk sto bih ja to razbusuo na 66.5 za onaj sto ja kazem fabricki prsten sa konusom sto ims vracar. I bice idealno.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Hm , pazi razlika 57.0 i 57.1 nekome ko nije radio sa metalom (ne mislim na tebe da ne bude zabune) izgleda smesna ali pouzdano tvrdim da ako je rupa recimo u felni 57.1 i ti stavis cep/metal onaj koji je 57.0 to ne ulazi knap, tj ispadalo bi i landaralo i deluje kao da ima lufta ne znam koliko. Tako da ako ti je metal pouzdano 57.00 onda je i felna na toliko li koju stotu vise , ali daleko od 57.10.
Na ovim kineskim felnama koje imaju rupu preko 57.20 kada probas luft deluje kao da ima 2mm , iako je svega 0.2 .
Suma sumarum ako je felna 57.00 prsten od 57.10 ne bi nikako mogao da udje, sem cekicem, a i tad jako jako tesko.
Inace izgleda ono smesno sa lavom, i kao sto rekoh da sam okrenuo lim naopako da bude sjajno okolo i da se ne vidi od cega je, ne bi ni najmanje delovalo smesno, a apsolutno je sigurno i zavrsilo je posao centriranja felne pre stezanja.
Inace za felnu koji strugar to da uradi i da pogodi da bude u osi sa spoljnom rupom ?
Ne znam jel neko od vas ikad radio na nekom strugu, ako jeste zna da kada se nesto nanovo razbusuje da je umetnost pogoditi centar, i kad pogode u 5stote to bude uspeh.
Ovde nije nemoguce ako je neko radio i ima odgovarajuci alat i dovoljno veliki prihvat da moze celu felnu da zavrti , iscentriranu na konusu od spolja, i onda fiksnim nozem iznutra udje i prosiri rupu.
Ako se desi da strugar pomeri unutrasnju rupu za 1 desetu felnu mogu da bacim, ili posle da vijam vulkanizera koji ima ispravnu balanserku i konus na federu za montazu iznutra jer posle toga balansiranje na spoljnoj rupi koja je van ose nema nikakve svrhe.
Obisao sam do sad jedno 10ak vulkanizera u zadnjih 10ak godina i apsolutno svi balansiraju sa konusom spolja (alu felne).

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7259
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od dag81 » 02 Dec 2017, 23:39

Mi balansiramo.konus unutra vec 3 god mozda i jace, jer smo imali par reklamacija na balans. Od tad nema reklamacija, tj. bude osnovanih ali bas jako jako retko, mozda par godisnje. Nokian zimski u vecim dim je bas sporan, ne izadje koliko treba a skoro je neprimetno. Jedino da se duva na 5.5- 6bara pri montazi.
Bas pre neki dan Taurus 16ice i bmw original, gume nove i vrati se decko posle 3 dana i kaze trese. Stvarno pobegle tri po 20 30gr sa obe strane(znaci 50 ukupno sto je previse), jedino zadnja desna 0 0. Sta se desilo , nije mi jasno ali izgleda se guma namestila. Bio mi danas bas u prolazu, kaze sad je idealno.

Danijel, nisam merio prsten, ali imam neke sa npr 68.2 tako da kontam da je ovaj 57 kako pise. I taman je tolika razlika da moras ravnomerno da gurnes prsten da bi usao u centar a to ne moze da pravi problem. 0.2 vec moze.
Meni ne neki drugarov strugar razbusivao felne i bilo je ok.19ica jos, a vozio sam i 200 i sve super. Stavio konusne prstenove i top. A bilo je lufta oko 0.2 a sto ti kazes, seta kao da je pola cm kad uzmes ceo tocak. Obmorao 3 kruga trake, probao i to je bilo to i onda razbusio.
A tebi ako trenutno stanje ne smeta, mozda i.bolje ne dirati nista.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od ddanijell » 02 Dec 2017, 23:51

Ovo kad pomenu da guma ne izadje kod montaze i prvog pumpanja, da se ne desi da je zato meni i bezao balans ono par puta kada izvozim dan dva pa trazi vise/manje olova , a desavalo se da i pomeri mesto gde treba olovo?
Po fabrickoj spec sam uzeo 7J felne sa gumom 225, a to je za tu felnu max dimenzija koja moze.
Za 225 je adekvatna 7.5 medjutim rekoh da ne izmisljam toplu vodu ako je fabrika tako zamislila, ali sad kada si ovo pomenuo pade mi napamet da pomeranje balansa nakon inicijalne montaze i balansiranja mozda ima veze posto je uslovno receno felna za pola broja uza u odnosu na dimenziju i da samim tim je gumi teze da izadje. Znaci voznja sa necentriranom felnom na glavcinu i onim vibracijama natera gumu da se lepo rasporedi nakon 50-100km ?
Inace ove felne bih mozda mogao da zamenim za ove:


Slika

U ovom slucaju bi mi trebali samo odgovarajuci prstenovi, nema razbusivanja i mlacenja kod strugara.
5x112 audi,7.5j et 40, centralna rupa 66.4

Korisnikov avatar
stefankmn
Pobednik Garaža - Kup takmičenja
Postovi: 1335
Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od stefankmn » 03 Dec 2017, 00:05

Pa i ovo je kineska felna?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od ddanijell » 03 Dec 2017, 00:09

A moju kinesku ako razbusim dobijam japansku ? :oops:
Tamo gde sam kupio nema previse opcija, ili da sredjuju ovu pa da eto prave japanca ili da uzmem drugu kinesku sa sirom rupom.
Ili da ne radim nista. Eventualno opcija povracaj para ili dela para (ako budem dovoljno bezobrazan ali nisam takav i gledam da ne stajem na muku drugoj strani pa makar i na moju stetu).

Korisnikov avatar
jaksa
Postovi: 3567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:15
Garaža: Jugo 45

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od jaksa » 03 Dec 2017, 00:18

Izvini, nije mi nešto jasno.
Uzeo si kinesku felnu u Uno servisu, imao problema, razišao se s njima i dobio novac nazad i opet uzeo kinesku felnu?

Korisnikov avatar
stefankmn
Pobednik Garaža - Kup takmičenja
Postovi: 1335
Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od stefankmn » 03 Dec 2017, 00:24

Bas tako jakso, i sad 3 put planira da kupi kinesku felnu. Ne znam danijele al cini mi se da si rekao da ces traziti oem a do tad staviti 18" gume na tvoje oem felne.

Sto bi sad kupovao jos 1 set, radi prsten na toj felni i gotovo, ionako ces taj 3 set aki budes kupovao i na njega da radis prsten

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Muke sa kineskim felnama

Post od ddanijell » 03 Dec 2017, 00:45

LJudi slabo pratite na casu, ali donekle i razumljivo jer se tema otegla pa niste u obavezi da sve pamtite.
Inace sam isto podrobno objasnio zasto sam posle prvog seta u UNO opet odlucio za kineske i probacu u dve recenice da pojasnim po ko zna koji put.
U uno nisu znali do cega je, tvrdili su da su felne sigurno dobre jer su ih jos ugradjivali i nisu imali problema, i ja uzimam pare (objasnjeno ranije kad i kako) i trazim drugog vulkanizera koji ima felne u ponudi, objasnjavam situaciju koju sam imao, dobijam uverenje od njega da necu sigurno imati problema i da ako se desi vratice novac. Posle toga ide prica o obilasku vulkanizera okolo i trazenju tacnog problema, i konacnom razresenju.

Drugo:
Nisam ja rekao da cu kupiti ove felne sa slike iznad vec da mi prodavac nudi 2 opcije,

**da ovu moju razbusuju i da se molim da ce biti ok , a napisao sam iznad i zasto i mislim da je opravdan strah i

**opcija 2 da mi ovu kinesku zameni za drugu kinesku sa sirom rupom jer drugih felni nema u 5x112 trenutno.

Znaci ne znam sto me napadate bez razloga, nigde nisam rekao da cu treci put kupiti isto, vec pokusavam da izbalansiram sta mi je uraditi sa ovim sto imam na najbolji nacin.
Jel najbolji nacin je da se prodavcu najebem xyz i da trazim novac nazad ?
Iako bih verovatno bio u pravu i takvim potezom, nisam takav tip coveka, i sagledavam i drugu stranu koja od tog posla zivi i pokusava da mi izadje u susret nekim od resenja, a da to nije povracaj novca.

I na kraju rekao sam da ako bih prodao ovaj set da bih gotovo sigurno uzeo 18'' gume za moje oem felne.
Evo da vise ja ne bih davao ideje, ajde da cujem ako ima ko voljan da da savet sta trenutno uraditi u mom slucaju?
Sta bi po vama bilo OK resenje, ali se stavite kao da ste vi u toj situaciji, sa 1000e manje u dzepu, tockovima koji nisu ok ali trenutno mogu da se voze ok posle centriranja limenom obujmicom.
Znaci tastatura je vasa i da cujem predloge, ali pametne i ne podjebavanja , pogotovu sto vecina naroda danas ovde moze samo da zamislja da pljune i ovih 1000e na 4 tocka, a ne da ovo stavi u stranu i jos investira dalje i dalje.
Eto zaista me zanima koje je vase misljenje u vezi STA DALJE.
Poslednja izmena od ddanijell u 03 Dec 2017, 00:49, izmenjeno 3 puta ukupno.

Odgovori