Letnje gume
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Letnje gume
Pa ne znam koliko ti ćale prelazi i kuda najviše vozi, ali nekako mi ta Fulda bolje zvuči.
Posetite www.garaza.rs !
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Letnje gume
Aj nemoj da nas ložiš da kupuješ ćaletu gume čovek daje pare garantOgi je napisao:Hocu da kupim za caleta 2 letnje gume, vozi Astru karavan 97 godiste.
Dimenzija 175 65 14. Ivan ima Fulda Ecocontrol koje preporucuje a ima i Keber Dynaxer, sve u T indexu.
Sta vi kazete za ove dve gume?
Odgovor mi je potreban... ODMAH !
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Letnje gume
Kupio sam 2 Fulde Ecocontrol. Proizvedene pre mesec i po, dva.
@Sharance Pa sta je tu toliko cudno, doslo je vreme da ja kupim nekada u zivotu nesto caletu, da se bar malo oduzim sto me je citav zivot trpeo.
Kupio sam mu gume od MOJIH para.
@Sharance Pa sta je tu toliko cudno, doslo je vreme da ja kupim nekada u zivotu nesto caletu, da se bar malo oduzim sto me je citav zivot trpeo.
Kupio sam mu gume od MOJIH para.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Letnje gume
Ajte, pustite coveka...-nije vam fora
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Letnje gume
Veceras namontirane Dunlop Sport Maxx RT 205/55R16 91Y na Passata od drugara.
Naravno odmah u usledio test, lagane voznje. Prvi utisak, iako sportska guma mekano i tiho upija neravnije, perfektno.
Prvo je drugar vozio, negde do pred Iriski i onda mi je prepustio da se uspnem.
Krenuo lagano, prva krivina, ona sto se i ne moze nazvati krivinom prolazim 100-110 sigruno, reko ajde da je osetim, druga krivina malo brze i shvatam da kao da nisam ni usao u krivinu, sine. Tada je moje pitanje bilo: ''Jel smem pun gas kao da je moj?'' Kaze cepaj koliko moze. mmmmmm i onda je krenuo gas gas gaaaaas
Neverovatno kako guma drzi pravac, ne mozes je odlepiti sa asfalta, uletanje u krivinu kako hoces, prolazak putanjom kojom zamislis bez vrdanja i tempo je bio sve zesci da vidimo granice. Naravno granicu nismo dokucili, a samo jednom sam se popnuo, ali sa obzirom na sve brza uletanja u krivine, nisam gledao na sat ali ispod 90 mislim da nijejednu nisam prosao, a bilo je saobracaja i u krivinama, komentarisem kako je motor slab i da bi trebao bar jedan 1.8T sa chipom da bi se doslo do granice gume, mozda, tj. da bi se priblizili granici. Odusevljen, odusevljen i mislim da bolju i upravljiviju gumu do sad nisam vozio, prosto se lebi za asfalt, ali bukvalno a na volanu se oseti gde si i sta si. ESP je ponekad odradio korekciju, tj. ASR(kad sam ga nabiojao u obrataje na izlascima iz krivina) jer ja zadnji kraj nisam osetio da mi je pobegao ni u jednom momentu, a bogme ni prednji(tj. lazem jesam jednom ali tek krenuo malo preko nosa ali sam bas preterao pri samomom vrhu) ali ni to nije bilo nista alarmantno niti nebezbedno, ni blizu nekog izletanja ili pomisli da cu izgubiti grip ili kontrolu.
Guma je bruka, bruka, a mogu da zamislim kako se tek ponasa, i gde joj je u stvari limit kad se vozi na nekom spustenom autu, u siroj dimenziji kad je bolesna za 16''. Znaci perfektno mekana, a odlicno prenosi sta je ispod podloge sto ja izuzetno cenim jer ne krece da kliza naglo nego mic po mic, tj. i ako malo proklizi proklizava postepeno ne da izgubi grip totalno, neravninama na putu se prilagodjava i u krivinama, prosto ''grize'' asfalt. A da, nisam napomenuo da su i zadnji amortizeri losiji(ne iscureli) i da ce biti zamenjeni uskro a i da je auto karavan, odnosno moj bivsi sivi Paja.
Ja odusevljen, drugar za sad vidim isto, ali on je nije extremno istestirao. Kad smo se vratili bas sam joj onako ocistio gazni sloj prstom, lepe se prsti. Uspeli smo da joj onaj zastitni sloj skinemo za 30ak km. :mrgreen1
Sve preporuke, kome treba grip, upravljivost da odrzi auto i kad vozi na granicama, a na kraju i udobnost.
Evo jedne slike gume, kad se predje prstom preko nje kao gumica je.
Naravno odmah u usledio test, lagane voznje. Prvi utisak, iako sportska guma mekano i tiho upija neravnije, perfektno.
Prvo je drugar vozio, negde do pred Iriski i onda mi je prepustio da se uspnem.
Krenuo lagano, prva krivina, ona sto se i ne moze nazvati krivinom prolazim 100-110 sigruno, reko ajde da je osetim, druga krivina malo brze i shvatam da kao da nisam ni usao u krivinu, sine. Tada je moje pitanje bilo: ''Jel smem pun gas kao da je moj?'' Kaze cepaj koliko moze. mmmmmm i onda je krenuo gas gas gaaaaas
Neverovatno kako guma drzi pravac, ne mozes je odlepiti sa asfalta, uletanje u krivinu kako hoces, prolazak putanjom kojom zamislis bez vrdanja i tempo je bio sve zesci da vidimo granice. Naravno granicu nismo dokucili, a samo jednom sam se popnuo, ali sa obzirom na sve brza uletanja u krivine, nisam gledao na sat ali ispod 90 mislim da nijejednu nisam prosao, a bilo je saobracaja i u krivinama, komentarisem kako je motor slab i da bi trebao bar jedan 1.8T sa chipom da bi se doslo do granice gume, mozda, tj. da bi se priblizili granici. Odusevljen, odusevljen i mislim da bolju i upravljiviju gumu do sad nisam vozio, prosto se lebi za asfalt, ali bukvalno a na volanu se oseti gde si i sta si. ESP je ponekad odradio korekciju, tj. ASR(kad sam ga nabiojao u obrataje na izlascima iz krivina) jer ja zadnji kraj nisam osetio da mi je pobegao ni u jednom momentu, a bogme ni prednji(tj. lazem jesam jednom ali tek krenuo malo preko nosa ali sam bas preterao pri samomom vrhu) ali ni to nije bilo nista alarmantno niti nebezbedno, ni blizu nekog izletanja ili pomisli da cu izgubiti grip ili kontrolu.
Guma je bruka, bruka, a mogu da zamislim kako se tek ponasa, i gde joj je u stvari limit kad se vozi na nekom spustenom autu, u siroj dimenziji kad je bolesna za 16''. Znaci perfektno mekana, a odlicno prenosi sta je ispod podloge sto ja izuzetno cenim jer ne krece da kliza naglo nego mic po mic, tj. i ako malo proklizi proklizava postepeno ne da izgubi grip totalno, neravninama na putu se prilagodjava i u krivinama, prosto ''grize'' asfalt. A da, nisam napomenuo da su i zadnji amortizeri losiji(ne iscureli) i da ce biti zamenjeni uskro a i da je auto karavan, odnosno moj bivsi sivi Paja.
Ja odusevljen, drugar za sad vidim isto, ali on je nije extremno istestirao. Kad smo se vratili bas sam joj onako ocistio gazni sloj prstom, lepe se prsti. Uspeli smo da joj onaj zastitni sloj skinemo za 30ak km. :mrgreen1
Sve preporuke, kome treba grip, upravljivost da odrzi auto i kad vozi na granicama, a na kraju i udobnost.
Evo jedne slike gume, kad se predje prstom preko nje kao gumica je.
Re: Letnje gume
jos jedan post za Dunlop. jEBOTE KAKO DRZE.
Vozim cipovani E 220. ibarskom sam isao lagano, bilo dosta sudara i radara, i onda pentranje na Zlatibor, u proseku sa 80-110 po krivinama. Ni u jednom jedinom trenutku se ni ESP nije palio, a kamoli da sam osetio nesigurnost i bezanje auta. Guma je savrsena.
Vozim cipovani E 220. ibarskom sam isao lagano, bilo dosta sudara i radara, i onda pentranje na Zlatibor, u proseku sa 80-110 po krivinama. Ni u jednom jedinom trenutku se ni ESP nije palio, a kamoli da sam osetio nesigurnost i bezanje auta. Guma je savrsena.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Letnje gume
Dunlop rulez !!! Doduse, nije da sam isprobao neku drugu gumu te klase (tipa Saver ili Efficientgrip) ali Fastresponse su do dzadza !!!!!!!!
- ivancho
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Vracar-Zemun
- Kontakt:
Re: Letnje gume
Jos za Dunlop Sp Maxx RT, obuli Opstinu Zemun sa istim i momci prezadovoljni, pogotovo sto moraju da stignu svuda jako brzo
Re: Letnje gume
Ja sam se nažalost razočarao u Dunlop, znam da je u pitanju model koji je daleko od reprezentativnog za ovu firmu (SP SPORT 2050M), ali kad se jednom opečem... Do sad su mi se najbolje pokazale Continental i Pirelli.
Re: Letnje gume
Danas sam se vracao sa Zl, i vozio malo brze jer je bila mnogo manja guzva nego juce. Jos jednom, drze kao blentave.
Re: Letnje gume
dag bre sumaheru...dag81 je napisao: Naravno granicu nismo dokucili, a samo jednom sam se popnuo, ali sa obzirom na sve brza uletanja u krivine, nisam gledao na sat ali ispod 90 mislim da nijejednu nisam prosao,
ja sam pre neku noc prosao iriskim, stvarno drzi put bolje nego pre ( iskreno ne znam zasto ), ali nisam rs-om mogao bas svaku krivinu preko 90kmh. jbg ipak je pasat - pasat
nhf koji je motor u pitanju nisi napisao do kraja?
Re: Letnje gume
Danas sam naucio nesto novo, na tezi nacin naravno.
Danas mi inace dan sve ide kako ne treba, pa tako bi i sa planiranom zamenom guma.
Odem kod vulkanizera, dogovorim zamenu, sacekam lepo da covek zavrsi sta je imao pre mene i kad sam dosao na red, vidi on bmw i skonta da je RFT i kaze, e pa ja to ne mogu... Kaze moze da proba al opasno je jer moze felna da pukne tako da to ne radi... Za to treba posebna oprema a u celoj Lozani samo par vulkanizera je ima. Odem do jednog, provozam se 10km, al gospoda rade subotom do 12h (za malo sam zakasnio), kao i manje vise svi vulkanizeri ovde, tako da danas nisam uspeo da zamenem gume.
Ali bar sam naucio, vecina vulkanizera ne dira rft i zamena rft kosta dva puta vise...
Da sam ovo znao ranije verovatno bi to bila kap koja bi prevagnula da uzmem obicne gume...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Danas mi inace dan sve ide kako ne treba, pa tako bi i sa planiranom zamenom guma.
Odem kod vulkanizera, dogovorim zamenu, sacekam lepo da covek zavrsi sta je imao pre mene i kad sam dosao na red, vidi on bmw i skonta da je RFT i kaze, e pa ja to ne mogu... Kaze moze da proba al opasno je jer moze felna da pukne tako da to ne radi... Za to treba posebna oprema a u celoj Lozani samo par vulkanizera je ima. Odem do jednog, provozam se 10km, al gospoda rade subotom do 12h (za malo sam zakasnio), kao i manje vise svi vulkanizeri ovde, tako da danas nisam uspeo da zamenem gume.
Ali bar sam naucio, vecina vulkanizera ne dira rft i zamena rft kosta dva puta vise...
Da sam ovo znao ranije verovatno bi to bila kap koja bi prevagnula da uzmem obicne gume...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk