Protekt
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Protekt
Po zakonu ne moze na upravljacke tockove ni za putnicke.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Одг: Protekt
Na osnovu cega pandur kad zaustavi vozilo klasifikuje gumu-da li je protekt il ne?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23797
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Protekt
Члан 86.
Уређаји за кретање возила као што су точкови и гусенице морају бити конструисани и изведени од таквог материјала да не оштећују коловозни застор.
Пнеуматици на возилима морају бити декларисаних димензија од стране произвођача возила, зависно од највеће конструктивне брзине кретања возила и највеће дозвољене масе возила на коме су пнеуматици постављени.
Пнеуматици морају бити хомологовани према једнообразним техничким условима.
Пнеуматици на истој осовини возила морају бити једнаки по типу, врсти (летњи, зимски), констукцији (радијални, дијагонални и са укрштеним појасевима), носивости и димензијама.
Дубина газећег слоја пнуматика мора бити виша од фабрички дозвољене дубине означене TWI ознакама, односно ако исте не постоје најмања дозвољена дубина је 1,6 mm за врсте L и М1 и 2 mm за остале врсте возила.
На моторним возилима могу се користити обновљени пнеуматици, осим на управљајућим точковима.
Обновљени пнеуматици који се користе на туристичким и међуградским аутобусима морају бити декларисани да се могу користити до брзина 100 km/h.
Обновљени пнеуматици морају на бочној страни пнеуматика имати ознаку „RETREAD”, поред тога морају имати и четвороцифрену ознаку недеље и године када је извршено обнављање, и морају бити хомологовани према једнообразним техничким условима.
Уређаји за кретање возила као што су точкови и гусенице морају бити конструисани и изведени од таквог материјала да не оштећују коловозни застор.
Пнеуматици на возилима морају бити декларисаних димензија од стране произвођача возила, зависно од највеће конструктивне брзине кретања возила и највеће дозвољене масе возила на коме су пнеуматици постављени.
Пнеуматици морају бити хомологовани према једнообразним техничким условима.
Пнеуматици на истој осовини возила морају бити једнаки по типу, врсти (летњи, зимски), констукцији (радијални, дијагонални и са укрштеним појасевима), носивости и димензијама.
Дубина газећег слоја пнуматика мора бити виша од фабрички дозвољене дубине означене TWI ознакама, односно ако исте не постоје најмања дозвољена дубина је 1,6 mm за врсте L и М1 и 2 mm за остале врсте возила.
На моторним возилима могу се користити обновљени пнеуматици, осим на управљајућим точковима.
Обновљени пнеуматици који се користе на туристичким и међуградским аутобусима морају бити декларисани да се могу користити до брзина 100 km/h.
Обновљени пнеуматици морају на бочној страни пнеуматика имати ознаку „RETREAD”, поред тога морају имати и четвороцифрену ознаку недеље и године када је извршено обнављање, и морају бити хомологовани према једнообразним техничким условима.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Одг: Protekt
Jasno,blagodarim.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
a sta cemo sa zakonom koji zabranjuje upotrebu ovakvih pneumatika na upravljackim/pogonskim tockovima?
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
Vi onda stavite na one koji nisu upravljački sve dok se taj zakon ne promeni, a promeniće se uskoro jer je totalni promašaj i mora da se uskladi sa EU zakonima Po EU zakonima RETREAD gume se deklarišu kao nove od 2008. godine i voze se na svim točkovima.milosdoktorabs je napisao:a sta cemo sa zakonom koji zabranjuje upotrebu ovakvih pneumatika na upravljackim/pogonskim tockovima?
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
Ne znam da li je bilo pitanje, zanima me gde u EU su proizvedene? Pošto vidim da se to navodi kao neki plus s to je obično priča da se sakrije minus (tipa BG, RO, i slično)
HUAWEI P6 via TT
HUAWEI P6 via TT
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
Mislim da cene niste dobro pozicionirali...
Kod nas su gume najskuplje skoro u evropi pa samim tim ste imali sansu da odredite konkurentne cene a to znaci ipak jeftinjje za bar 30 %. Bas zbog visokih marzi u srbiji ste to mogli izvesti vrlo lako...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Kod nas su gume najskuplje skoro u evropi pa samim tim ste imali sansu da odredite konkurentne cene a to znaci ipak jeftinjje za bar 30 %. Bas zbog visokih marzi u srbiji ste to mogli izvesti vrlo lako...
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
Cene su...
Da dam 5000 dinara za protektiranu gumu, a npr. za 5700 dinara imam Savu Eskimo !? :trljamoci:
Da dam 5000 dinara za protektiranu gumu, a npr. za 5700 dinara imam Savu Eskimo !? :trljamoci:
- dag81
- Postovi: 7255
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foru
Kakve visoke marze, dok se odbije pdv na marzu ostane jako malo sa obzirom da se najvise prodaju 13,14,15,16 i to jeftine gume. Nikada manje marze nisu bile na gume kao poslednje dve godine. A radim sa gumama 5god.
Sto se tice cena od 16''+ su konkurentne, ispod ne po meni. Lassa Turska, Bridgestonov brend je u 15'' 45e, Hankook 50.
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Sto se tice cena od 16''+ su konkurentne, ispod ne po meni. Lassa Turska, Bridgestonov brend je u 15'' 45e, Hankook 50.
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
Visoke su marze veleprodaje i uvoznika... Oni peglaju, i vama prodaju po visokim cenama...
Oni koji uzimaju direktno od proizvodjaca uzimaju i debeli majonez inace ne bi kod nas bile toliko skupe gume...
Pre dve nedelje sam bio u nemackoj i tamo su cene lepo manje nego ovde, i to sto sam video usput...
Oni koji uzimaju direktno od proizvodjaca uzimaju i debeli majonez inace ne bi kod nas bile toliko skupe gume...
Pre dve nedelje sam bio u nemackoj i tamo su cene lepo manje nego ovde, i to sto sam video usput...
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Zimske gume sa specijalnim popustom za članove foruma!
protekt je isto sto i nova guma,u eu se to tretira kao nova...pa vidim ubise se stranci vozeci na takvim protektima.GY,DUNLOP,MICHELIN,BRIDGSTONE,HANKOK to uglavnom vidjam na njihovim kolima a ne tamo neki reatreted turbo ili kako vec
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Protekt
UNECE o obnovljenim gumama... regulative i zakoni
[url]http://www.unece.org...earch?q=retread[/url]
IZDVAJAMO:
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp ... 1-120.html
Vas zanima: Regulation No. 108 - Retreaded tyres for passenger cars and their trailers
Tu se jasno vidi koliko je napredovala ta tehnologija, da su indeksi brzine dostigli do 300km/h i šta se sve zahteva od proizvođača RETREAD, odnosno obnovljenih pneumatika.
[url]http://www.unece.org...earch?q=retread[/url]
IZDVAJAMO:
http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp ... 1-120.html
Vas zanima: Regulation No. 108 - Retreaded tyres for passenger cars and their trailers
Tu se jasno vidi koliko je napredovala ta tehnologija, da su indeksi brzine dostigli do 300km/h i šta se sve zahteva od proizvođača RETREAD, odnosno obnovljenih pneumatika.
Re: Protekt
Mene zanima jedna stvar, bez da uopste rasravljamo o tome da li su protektovae gume dobre, koliko su bolje/losije od obicnih i sl...
Nakon sto sam pogledao sta se radi sa gumama i kako se prave, zaista se zapitam kako se bre to nekome isplati...
Dakle potrebno je najpre nabaviti stare gume, skladistiti ih, otkupiti, dopremiti ih, proveriti, testirati, sortirati, skidati stari deo, lepiti novi... I sve to samo da bi jezgro gume i bok ostali stari tj da se ne bi pravili novi... Meni deluje mnogo jednostavnije i jeftinije da lepo naprave komplet novu gumu nego da se toliko trude da repariraju staru...
Znam, standardan odgovor, da se ne isplati ne bi to niko ni radio, ali svejedno, nista mi nije jasno...
Nakon sto sam pogledao sta se radi sa gumama i kako se prave, zaista se zapitam kako se bre to nekome isplati...
Dakle potrebno je najpre nabaviti stare gume, skladistiti ih, otkupiti, dopremiti ih, proveriti, testirati, sortirati, skidati stari deo, lepiti novi... I sve to samo da bi jezgro gume i bok ostali stari tj da se ne bi pravili novi... Meni deluje mnogo jednostavnije i jeftinije da lepo naprave komplet novu gumu nego da se toliko trude da repariraju staru...
Znam, standardan odgovor, da se ne isplati ne bi to niko ni radio, ali svejedno, nista mi nije jasno...
Re: Protekt
Marža prevelika proizvođačima novih guma