7 stepeni DSG

Tehnička pitanja i objašnjenja
kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 02 Nov 2022, 09:14

Dešava mi se da pri jačem gasu osetim udarac prilikom šaltanja. To se dešava već duže vreme, zadnjih 50 000 km. Bio kod majstora za menjače, pregledao ga, kaže menjač u top stanju.
Sad ne znam šta da radim. Jedino mi na pamet pada neki nosač menjača ili motora.

To se dešava samo pri punom obrtnom momentu, recimo kad su niski obrtaji, a gas pristisnut 70%. U principu kad menja brzine pod velikim naporom.
Ovo nema veze sa brojem obrtaja, nego samo sa obrtnim momentom.
Kad se vozi normalno, ili kad ga teram u obrtaje ne oseća se šaltanje, nego samo kad se motor "napne".

Osećaj je kao kod manuelnog kad je loš nosač oa se oseti udarac u momentu puštanja kvačila.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 19887
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 7 stepeni DSG

Post od nidza » 02 Nov 2022, 09:42

Poluosovina, kardan, diferencijal? Vidi da li tvoj quattro ima neku boljku na većim km.

kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 02 Nov 2022, 10:37

Ja se ne razumem mnogo, al šta ima da lupa kardan ili poluosovina prilikom puštanja kvačila? Mislim, ko zna. Da je do toga valjda bi lupalo uvek, a ne samo pod punim gasom. Ne znam dal običan majstor može da vidi dal su nosači dobri

Korisnikov avatar
Starfury
Postovi: 22
Pridružio se: 23 Maj 2021, 10:49

Re: 7 stepeni DSG

Post od Starfury » 02 Nov 2022, 10:45

Proveri nosac motora(levi i desni), obavezno silen blokove i prednje stabilizatore, generelno proverio ceo trap, normalan majstor uglavnom pregleda trap i ostalo prilikom redovnog servisa.

kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 15 Nov 2022, 22:29

Ipak sam zvao drugog majstora. Kaže da je kvačilo pri kraju i zato trza ponekad. Idem sledeće nedelje pa ćemo da vidimo. Samo mi nije jasno kako od 100 šaltanja trzne 2 puta, a 98 šalta lepo...

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 6709
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 7 stepeni DSG

Post od dag81 » 15 Nov 2022, 23:09

Nije savrsen.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9791
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: 7 stepeni DSG

Post od Ivan » 16 Nov 2022, 11:35

kojot je napisao:
02 Nov 2022, 09:14
Dešava mi se da pri jačem gasu osetim udarac prilikom šaltanja. To se dešava već duže vreme, zadnjih 50 000 km.
kojot je napisao:
08 Okt 2022, 23:52
Audi A5 2010. god
278 000 km

Auto je kod mene oko 20 000 km i mogu da podelim prve utiske.
:think:
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 16 Nov 2022, 13:10

Kupljen od poznanika druže. Znam mu istoriju duže nego što je kod mene. On je menjao nosač motora dok je bio kod njega, ali nije rešeno. Ja nešto mislim da je nosač menjača...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 19887
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 7 stepeni DSG

Post od nidza » 16 Nov 2022, 14:23

Koliko je to izraženo? Možda je prosto očekivano na većoj km?

kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 16 Nov 2022, 16:32

To se dešava baš u određenim situacijama. To je kad usporavam do 2 brzine pa hoću naglo da ubrzam sa puno gasa. Onda on ne prešaltava u nižu nego gura sa max obrtnim momentom da izvuče u drugoj, pa u trećoj i onda iz 3 u 4 ponekad desi se da osetim trzaj, cimanje, nije praćeno zvukom ali oseti se prilično. Znači samo pri jakom gasu, ali kad ne prebaci u nižu. Što znači samo pod opterećenjem... Bio kod majstora kaže menjač top. I onda pomislih na nosač. Osećaj je kao kad na manuelcu kome je pukao nosač pustite kvačilo.

ljubitelj
Postovi: 9358
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 7 stepeni DSG

Post od ljubitelj » 16 Nov 2022, 17:58

Pa to je DSG, manuelni u osnovi menjač i on ima svoj rprogram/ritam promene parnih u neparne brzine...ne sećam se tačno ali on ne može da tečno menja sve brzine usvim kombinacija,ma. Takva mu je konstrukcija, nije kao automatik sa planetarnim prenosom gde ni u jednom kombinaciji šaltanja nema tržanja (opet takva je konstrukcija da oni mekano šalataju i pri naglom dodavanju gasa jer nema prekida u prenosu, nema efekta otpuštanja kvačila)..

A da prosto promeniš stil vožnje jer svakako menjač sa toliko km iza sebe je u većem riziku da otkaže pri takvim naglim promenama opterećenja.
Ako je već majstor gledao i rekoao da je ok ne znam kako bi sam proverio dalje njegovr rad.

Nosač motora, nosač menjača i svi nosači kada jednom popuste onda su trajno popustili i stalno su problem u svakoj brzini menjača pri svakom opterećenju i svaki put.
Nema ono čas je nosač dobar a čas je loš pa onda opet dobar.... barem ja nisam čuo da je moguće.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 22553
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 7 stepeni DSG

Post od dragvorl » 16 Nov 2022, 19:30

Ne moze da menja trenutno brzine koje su na istom vratilu, tj. koja nije spremna. Ako ubrzavas nece biti spremna iz pete treca nego sedma, i ne moze iz seste u cetvrtu, na primer.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

kojot
Postovi: 314
Pridružio se: 05 Okt 2018, 22:33

Re: 7 stepeni DSG

Post od kojot » 16 Nov 2022, 19:34

To vraćanje iz više u nižu se dešava munjevito. Kod naglog ubrzavanja iz 5 vraća u 2, iz 7 u 3. Mada, dobro kažete, brže promeni iz 5 u 2 nego iz 7 u 3. I kod rih naglih ubrzanja sve je normalno.

Odgovori