Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
- grujicd
- Postovi: 8790
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
I kod nas je tako, ako ti to znači raskrsnica.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ti sistemi prepoznavanja znakova su generalno losi. Na zadnjih par automobila sto sam vise vozio ako je situacija samo malo nestandardnija odmah pobrljavi. Cesto prijavi na autoputu da je ogranicenje 30 i sl I to po Holandiji, mogu zamisliti po malo haoticnijim zemljama tek tamo kako li radi.
- Gazu
- Postovi: 2433
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
@pedalaš, jel ovo tvoj auto?pedalaš je napisao: ↑27 Nov 2024, 10:01Meni je prosto neverovatno da ti danas možeš kupiti premijum vozilo i od čak 100-150 hiljada evra koje u stanradnoj opremi ima manje naprednih sistema aktivne bezbednosti nego bazna Toyota Aygo X ili bazni Yaris ili manje nego japanska "radna mašina" poput D-Max-a, koji danas i kao "klotara" ima i poluatonomnu vožnju.
Viđao sam ga povremeno u Novom Sadu u vožnji, mada ne znam da li to ima više takvih - tako iscrtanih.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ne, nije moj. A slažem se da je D-Max uz razne opcione dodatke veoma vizuelno atraktivan.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Meni je na citiranom spisku Dačije interesantan samo "Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici". Jer, kod Škode, njenih modela Scala i Fabija, ako ne izabereš motor koji uparen sa DSG menjačem, ta Škoda u standardnoj opremi uglavnom uopšte nema "Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici". Što je meni neobično za 2024. godinu. A posebno da Dačija bude bolje opremljena od Škode.Saša je napisao: ↑28 Nov 2024, 14:29Bogami i bazni Sandero ima već puno toga (iskopirao sam samo deo spiska koji se uglavnom odnosi na sigurnosnu opremu):
- Regulator i limiter brzine
- Senzor za kišu
- Sigurnosni pojasevi sa zatezačem i limiterom sile
- Sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova sa upozorenjem na prekoračenje brzine
- Sistem automatskog kočenja u slučaju nužde sa prepoznavanjem pešaka i biciklista
- Sistem protiv blokiranja točkova (ABS)
- Sistem za hitne pozive
- Sistem za indirektnu kontrolu pritiska u pneumaticima
- Sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP)
- Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici (HSA)
- Sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci (LKA)
- Sistem upozorenja o napuštanju saobraćajne trake (LDW)
- Sistem za upozorenje od čeonog udara
- Sistem za upozorenje na umor vozača
- Parking senzori pozadi
- Treće kočiono svetlo
- Upozorenje na nezakopčane sigurnosne pojaseve (sva sedišta)
- Tritačkovni središnji sigurnosni pojas pozadi
- Prednji vazdušni jastuci za vozača i suvozača
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Spominjao si da neki koce prenaglo neki rade fluidno. Jel moze neka tvoja rang lista? Iako je nezahvalno po celom brendu, ali recimo znam da jeep radi to naglo a recimo moje iskustvo da je vw u proseku ok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2433
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Baš to!pedalaš je napisao:Ne, nije moj. A slažem se da je D-Max uz razne opcione dodatke veoma vizuelno atraktivan.
Sent from my Motorola Edge 50 Fusion using Tapatalk