grujicd je napisao:Ono što mene odbija kod dizela je DPF, bar ako se auto ne izvodi na redovno na autoput. Šta je sa onim dizelima koji koriste aditiv za regeneraciju? Da li kod njih postoji problem ako se prekine postupak?
Nema potrebe.
Moj 7 godina star auto, sa 171.000km, nikakav problem sa DPF-om nije imao, vozim 95% po gradu, a cak sam jednom imao crknud DPF senzor, koji je kostao oko 50e ako se ne varam, a mozda i manje, te je nesto jebavao, odradili oni u servisu na masini regeneraciju, i kao nov
@error, kakvi to specijalni filteri?
Redovan servis je skuplji za 1,2 litre ulja sto ide vise u dizel, a i benzinac ima neke druge stvari koje dizel nema.
I meni ce 90% sledeci auto biti turbo benzinac, ali ne zbog cene servisa, vec zbog manje cene, koju cak i ja sa 30.000km, moram da otplacujem jedno 5,6 godina, ako se uzima nov auto, a i zbog brzeg grejanja i mog nacina voznje.