Deklarisana snaga & utisak u vožnji
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Meni je m52 u e39 radio bez vibracija skroz, otvoris haubu, stavis ruku na ventil deklu i nista ne osecas, takodje je bio izuzetno tih, sa zatvorenom haubom skoro da nema sanse da ga cujes.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
To je to, nikakav dodatni balans mu ne treba valjda, niti protivtegovi na radilici. On je u savršenom balansu.
Problem sa R6 su unutrašnji otpori i to više ne može da zadovolji trenutne kriterijume potrošnje i ekologije.
Problem sa R6 su unutrašnji otpori i to više ne može da zadovolji trenutne kriterijume potrošnje i ekologije.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Najuravnoteženiji motori, sa najmanjim vibracijama su bokseri, R6 i V12.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Vrlo bitna stvar je pojedinačna zapremina cilindra. Skroz uprošćeno, što je manja (povećanim brojem cilindara) u odnosu na ukupnu zapreminu motora to je rad mirniji
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Meni samo nije jasno zasto je dodjavola onaj 3000cc motor u tojoti R4?!
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Zato oni ogromni americki v8 motori sto imaju skoro litru zapremine po cilindru onako na leru prde kao da su pokvareni?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Manje cilindara znači manje unutrašnjih otpora, tj motor je ekonomičniji. Motori na brodovima su ogromni ko zgrada, ali imaju malo cilindara (V12, ili R12 recimo, od kojih je svaki cilindar kao okno lifta u soliteru).
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Secam se da onaj najveci brodski turbodizel ima skoro 2000l po cilindru, a 14 cilindara, zlo :shock:
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Uf, kad potopi gas....
Suma umre
Suma umre
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Upravo zbog ove pojedinačne zapremine po cilindru. To je zapravo način kako rade kamionski/traktorski motori. Velika zapremina izdeljena na što manji broj cilindara pravi veliki obrtni momenat koji se održava ogromnim zamajcem i sve to imamo na relativno malim obrtajima motora. Kad se na to doda glomazni turbo, onda...nikaragva je napisao:Meni samo nije jasno zasto je dodjavola onaj 3000cc motor u tojoti R4?!
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
MAN TGA 430 je bio redni sestak a imao je preko 10l zapremine, vozio sam ga vise puta.
Neverovatno startan jos od ler gasa, tj. Od 500rpm, tu je vec vukao kao divlji, inace iako mu "zuti" obrtaji krecu od 2000, a crveni od 2500 u automatskom rezimu skoro nikad nece preci ni 1000rpm, prazan na ravnom menja brzine na oko 700-800rpm i pod punim gasom.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Neverovatno startan jos od ler gasa, tj. Od 500rpm, tu je vec vukao kao divlji, inace iako mu "zuti" obrtaji krecu od 2000, a crveni od 2500 u automatskom rezimu skoro nikad nece preci ni 1000rpm, prazan na ravnom menja brzine na oko 700-800rpm i pod punim gasom.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ne volim motore sa velikom zapreminom i malim brojem cilindara. Sve preko 500 kubika po cilindru mi je preterano za vrhunsku rafiniranost u radu, a preko 600 mi je neprihvatljivo. Mada, to nije jedini parametar, naravno...
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Pretpostavljam da je za miran rad takodje bitan onaj odnose bore-stroke, tj. Precnik i hod klipa.
Sto duzi hod klipa to veci udar ili gresim?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Sto duzi hod klipa to veci udar ili gresim?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Pročitaj one linkove što sam okačio, tu su neki najbitniji parametri. Poprilično je pitko za laike.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ako mislis na one linkove za r5 i r6 motore nisam video nesto bitno o bore/stroke odnosu ili gresim ipak?
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2