KDman je napisao:Ja sam navikao da krećem sa pojačanim lerom, možda na 1000 1100 obrta, pa kad počne da se kreće, dajem gasa. Ali ovo neće, cim, ugasi se. Na 1,6 TDI prosto nešto lupi. Kad bi vozio duže, sigurno bi navikao, ali očigledno ima nedostatak snage na malom obrtima.
Kako nemam problem sa 1,2 HTP ?? Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Niko ne komentariše, čemu 6 brzina na 1,2 TSI, a on radi od 2 pa do 5 hiljada obrta isto? Pri tom na jetiju ostavili 1 brzinu dugačkuuuu, neupotrebljivo dugačku.
Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
KD, kad naučiš da puštaš kvačilo, nijedan auto ti neće praviti problem. Škoda je čak dobar primer auta koji se lako vozi, čak prelako.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Puštam kvačilo dok ne počne da hvata, onda dajem gas. Pre toga eventualno pojačam ler gas. Ja mislim da bolje i školskije nema. Jedino da lupim gas 2000 obrtaja i da tako počinjem sa kretanjem. Sa 1,2 TSI drukčije nemože, jer ako digneš na 1600-1800 odma kreće da skače više i krećeš recimo na 2000. Isto je i sa 1,6 TDI na golf 6
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Taj 1.2 TSI o kome pricas lagano krece bez gasa, ja licno probao vise puta. Znaci prva brzina i otpustis kvacilo malo sporije nego sto bi ga normalno otpustio i krece. Evo moze i Uros da potvrdi, ako je probao na svom autu.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ecoboost isto tako, bez gasa krece...
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Using Tapatalk
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Podigneš haubu da pojačaš ler gas na motoru, pa krećeš ili postoji neki drugi način za podizanje ler gasa iz kabine?KDman je napisao:Puštam kvačilo dok ne počne da hvata, onda dajem gas. Pre toga eventualno pojačam ler gas.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Može kod Keca iz '75te
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Nemam pojma meni je sve to isto. Jedina drastična razlika je bila u meganu 1.6b, toliko je osetljivo kvačilo i gas, da ti treba vremena da se navikneš.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ja jos nisam vozio auto koji ne moze na ler gasu krenuti na ravnom ako lepo doziras kvacilo.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Evo moj clio.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Masa zamajca.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ojacna korpa lamele.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Turbina radi od oko 250 obrtaja koliko postigne anlaser , tj stalno radi kada god motor radi.KDman je napisao: Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Obrtni moment, posredno kompresija, je veci kod svakog turbo motora koji sam imao prilike da probam. Taj 1.2TSI ocekujem da je isto tako zbog samog nacina rada turbo motora osim ako nije megaglomazna turbina sa velikom inercijom.
Uvek mozes da dodas gas i na 1300 obrtaja npr ako mislis da nema dovoljno momenta pri 1100. Tada se nce gasiti.
Ja volim mekane komande, kvacilo posebno ali tako da brzo i jasno hvata.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Mala je turbina na 1.2tsi i oseca se da izuzetno brzo "spool-uje", nacin na koji se vozi 1.2tsi makar ovaj stariji tip kod urosa me podseca na 2.0 8v 115ks ko je imao prilike da proba taj motor u pasatu b5.5 ili golfu 3 gti 8v.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ili u mojoj Fabiji Pa onda meni bolji motor ne treba od 1.2 TSI, biće sve OK.
Samo još da Octavia preleži dečije bolesti, ili da VW napravi akcijsku cenu za G7 kod nas sa tim motorom
Samo još da Octavia preleži dečije bolesti, ili da VW napravi akcijsku cenu za G7 kod nas sa tim motorom