Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Slazem se. Verzija od 86 KS gubi dah na oko 5 vec, 105 ide fino do 5500 o/min. Kada nam je na petodnevnom testu SEAT Kluba bio Leon 1.2 TSI poredili smo ga sa dizelima iste snage, i u svim rezimima je bio nesto malo brzi od dizelske brace. Ja ne znam da je neko opljuvao 1.9 TDI i 1.6 TDI kako ne idu sa svojih 105 KS. Leon je kod nas trosio prosecno 8.4 lit./100 km ako se secam za nekih 800 km predjenih. Bilo je tu svakakve voznje. I po gradu, i van grada, magistrale, autoput. Ali treba imati u vidu da je auto probalo 15ak ljudi sa ciljem da vidi kako ide. Niko nije ostao ravnodusan, i svi su se slozili da za 105 KS ide odlicno (nevezano sto je jos i 1.2).
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: BMW 316d
Ispada da može da parira i dizelima slične konjaže, i na većim brzinama, benzincima samo tako.octavia 1.6tdi 105ks 0-180 35s
octavia 1.2tsi 105ks 0-180 33s
focus 1.6tdci 109ks 0-180 41s
bmw 316d 116ks 0-180 41s
Do 100 10,4s, po meni dobre performanse, odlična potrošnja...i da, ja ne vozim VAG ali realno...šta zameriti
Kvarove predhodne verzije tog motora su rešili.
Poslednja izmena od Mladen7 u 02 Avg 2014, 22:49, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
U pravu si, i 1,6 TDI ima vrlo sličnu karakteristiku, gasi se, teško pođe.Markoni je napisao:Ja sam hteo KDman da mi kaze
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.
Tapatalk Post
Ja nisam neki šofer, ali prvo što sam osetio je to.
Nekih drugih primedbi nemam, mada glup sistem, čim prebaciš brzinu treba ponovo, i ponovo i zaboli te leva noga. I naravno potrošnja je OGROMNA na bržoj vožnji. Zato sam i pomenuo, čemu tolike brzine, a tema se raširila, a odgovora nema. Znači, čemu tolike brzine na TSI ??
maniaxxx
Žao mi je što tako misliš. 90% vozača ne zna da vozi. A većina vas što mislite da ste nešto posebno, verovatno niste. Kao i ja, koji sam prosek vozač. I kad ja "prosek" sednem u Jeti TSI ili 1,6 TDI se ugasi, a ne gasi se kilavi stojadin. Šta reći??
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Sprdanje je sklonjeno, tema otkljucana.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Bezosecajno kvacilo u Skodama.KDman je napisao:U pravu si, i 1,6 TDI ima vrlo sličnu karakteristiku, gasi se, teško pođe.Markoni je napisao:Ja sam hteo KDman da mi kaze
U odnosu na koji motor izgubi dah? U odnosu na 1.9 TDI 105 KS i 1.6 TDI 105 KS ne gubi dah recimo, naprotiv.
Tapatalk Post
Ja nisam neki šofer, ali prvo što sam osetio je to.
Nekih drugih primedbi nemam, mada glup sistem, čim prebaciš brzinu treba ponovo, i ponovo i zaboli te leva noga. I naravno potrošnja je OGROMNA na bržoj vožnji. Zato sam i pomenuo, čemu tolike brzine, a tema se raširila, a odgovora nema. Znači, čemu tolike brzine na TSI ??
maniaxxx
Žao mi je što tako misliš. 90% vozača ne zna da vozi. A većina vas što mislite da ste nešto posebno, verovatno niste. Kao i ja, koji sam prosek vozač. I kad ja "prosek" sednem u Jeti TSI ili 1,6 TDI se ugasi, a ne gasi se kilavi stojadin. Šta reći??
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Gasi se i A4 130ks pd npr a Passat sa "istim" motorom ne. Plus a4 trosi nesto manje goriva.
Da mozda i on nema snage.:roll:
Da mozda i on nema snage.:roll:
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ne kontam to sa gašenjem? Pa kako vozite benzince onda?
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ovo mi je logicno ali na onom filmicu koja stranica ranije vozac radi bas suprotno.maniaxxx je napisao:Ali treba i znati, da nema neke potrebe vrteti ga u obrtaje, više se dizelski ponaša, čak mu je i MAX brzina pri 4000 obrtaja ( sa 6 brzina i 1o5 konja ), šta je u rangu dizela...
Za 1.2motor, iako ima turbo ipak je to mali motor, odlicno vuce Oktaviju.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Covek je navikao na kvacilo koje brze otpusta nema drugog objasnjenja. Al to valjda iskusnijem vozacu moze da se desi par puta a onda skonta da treba da ga otpusta drugacije.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Normalno kvačilo imaju Škode. Ove nove čak same dodaju gas kad se pušta kvačilo, tako da se polazi veoma lako. Jedino mi se ne sviđa Hill Holder, na Alfi mnogo bolje radi, tj uključi se na pravoj uzbrdici. Na Škodi se pali i na veoma blagoj pa smeta.
Tapatalk Pro
Tapatalk Pro
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ne znam, ja na Skodi ne osecam nista, prelako ide. Nisu mi se gasile, naprotiv bas lagano krecu, ali bezosecajno.
Poslednja izmena od Laki021 u 03 Avg 2014, 17:32, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ja nisam nikako mogao sa Meganom da se dogovorim oko kvacila. Premekano mi je, nema nikakvog feedbacka
Poslednja izmena od Day Walker u 03 Avg 2014, 17:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Brzine idu u H-a !!!
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
To se slažem. Većina VW grupacije je vrlo slična. Ja sam mišljenja da ljudi više vole tako, nego da auto ima temperament. Još ekstremniji su Japanci, komande su previše lagane.
Nije to ništa slučajno, tako ljudi vole.
Tapatalk Pro
Nije to ništa slučajno, tako ljudi vole.
Tapatalk Pro
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ja sam navikao da krećem sa pojačanim lerom, možda na 1000 1100 obrta, pa kad počne da se kreće, dajem gasa. Ali ovo neće, cim, ugasi se. Na 1,6 TDI prosto nešto lupi. Kad bi vozio duže, sigurno bi navikao, ali očigledno ima nedostatak snage na malom obrtima.
Kako nemam problem sa 1,2 HTP ?? Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Niko ne komentariše, čemu 6 brzina na 1,2 TSI, a on radi od 2 pa do 5 hiljada obrta isto? Pri tom na jetiju ostavili 1 brzinu dugačkuuuu, neupotrebljivo dugačku.
Kako nemam problem sa 1,2 HTP ?? Ipak na TSI se oseća nedostatak snage kad treba krenuti. Realno, taj 1,2 TSI nikako ne može biti bolji na kretanju od 1,2 HTP. Nema logike da bude bolji, turbina ne radi, kompresija manja. I onda ubacite takav motor u teško auto. Pa ima da sastruže kvačlo, očas.
Niko ne komentariše, čemu 6 brzina na 1,2 TSI, a on radi od 2 pa do 5 hiljada obrta isto? Pri tom na jetiju ostavili 1 brzinu dugačkuuuu, neupotrebljivo dugačku.
Re: Deklarisana snaga & utisak u vožnji
Ne radi isto odakle ti to?