Platforme proizvođaća automobila
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Platforme proizvođaća automobila
Širim haos!
Re: Platforme proizvođaća automobila
Sta mu tacno dodje na prvoj slici ono iza zadnjeg tocka? rezervoar za sta?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Platforme proizvođaća automobila
Rezervoar za aditiv za DPF.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Platforme proizvođaća automobila
Je*o ih aditiv... Sto ne koriste Renoov ili Mercedesov sistem...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Platforme proizvođaća automobila
Ne moraju da krljaju dodatno gorivo u cilindre za regeneraciju, ili ga gruraju manje, a to smanjuje mogucnost slivanja goriva u karter i zacepljenje po gradskim guzvama zbog nedovoljne regeneracije.NexT je napisao:Je*o ih aditiv... Sto ne koriste Renoov ili Mercedesov sistem...
Na ovoj slici je zakacen rezervoar, sto ne znaci da ce ga svako vozilo MQB platforme imati. http://www.volkswagen.co.uk/technology/diesel/adbluemethane.master je napisao:Koji VW motori koriste ureu?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Platforme proizvođaća automobila
Mislio sam da uopšte ne koriste, odn. narem do sada nisu... ili grešim?
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Platforme proizvođaća automobila
http://www.volkswagen.co.uk/technology/diesel/adblue
Samo malo objasnjenje, jer nisam bio jasan. Rezervoar je za ureu ili DPF, ali te dve stvari nisu iste niti slicne. Urea sluzi za tretman azotnih oksida, dok je DPF za cestice cadji.
EDIT:
Ipak je za ureu, nasao sam.
http://www.zigwheels.com/videos/2012/Ma ... DF.010.swf
Samo malo objasnjenje, jer nisam bio jasan. Rezervoar je za ureu ili DPF, ali te dve stvari nisu iste niti slicne. Urea sluzi za tretman azotnih oksida, dok je DPF za cestice cadji.
EDIT:
Ipak je za ureu, nasao sam.
http://www.zigwheels.com/videos/2012/Ma ... DF.010.swf
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Platforme proizvođaća automobila
Da bi zadovoljili Euro-5, neki autobusi i kamioni imaju ove rezervoare za ureu. Znači, sada je to stiglo i do automobila... nadam se, samo dizelaša?
Ђенерал Јанковић
Re: Platforme proizvođaća automobila
ja koliko znam urea se koristi u poljoprivredi.
automobili idu na benzin i ne koriste djubrivo
automobili idu na benzin i ne koriste djubrivo
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Platforme proizvođaća automobila
Pa i jeste samo za ove poljoprivredne mašine, dizele
Re: Platforme proizvođaća automobila
Dragvorl, i dalje mu treba voznja na otvorenom da bi odradio regeneraciju, bez obzira sto koristi aditiv...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Platforme proizvođaća automobila
@Dragvorl
Da, u pitanju je rastvor uree (2/3 destilovana voda, 1/3 urea), zovu ga i Diesel Exhaust Liquid, a AdBlue je trejdmark za istu stvar.
Poenta je da se dodavanjem uree, u katalizatoru se umesto štetnih azotnih oksida, dobiju azot i vodena para. Reakcija se odvija na temperaturama 300 do 450 °C.
Kog zanima hemijiska reakcija:
4NO + 4NH3 + O2 = 4N2 + 6H2O
2NO2 + 4NH3 + O2 = 3N2 + 6H2O
NO + NO2 + 2NH3 = 2N2 + 3H2O
Napomena: NO i NO2 su azotni oksidi, NH3 je amonijak, tj urea. N2 je azot. Koga više zanima, nek čita ovo.
A sad nazad na temu!
Da, u pitanju je rastvor uree (2/3 destilovana voda, 1/3 urea), zovu ga i Diesel Exhaust Liquid, a AdBlue je trejdmark za istu stvar.
Poenta je da se dodavanjem uree, u katalizatoru se umesto štetnih azotnih oksida, dobiju azot i vodena para. Reakcija se odvija na temperaturama 300 do 450 °C.
Kog zanima hemijiska reakcija:
4NO + 4NH3 + O2 = 4N2 + 6H2O
2NO2 + 4NH3 + O2 = 3N2 + 6H2O
NO + NO2 + 2NH3 = 2N2 + 3H2O
Napomena: NO i NO2 su azotni oksidi, NH3 je amonijak, tj urea. N2 je azot. Koga više zanima, nek čita ovo.
Uroš S. je napisao:Pa i jeste samo za ove poljoprivredne mašine, dizele
Neka me dragvorl ispravi ako grešim, nisam više toliko u materiji, ali kod DPF je druga priča. Pri regeneraciji u DPF se stvara jako visoka temperaturi kako bi čestice čađi (ugljenik) sagorele u procesu pirolize. Nema veze sa aditivom.NexT je napisao:Dragvorl, i dalje mu treba voznja na otvorenom da bi odradio regeneraciju, bez obzira sto koristi aditiv...
A sad nazad na temu!
Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23812
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Platforme proizvođaća automobila
Stvar je u tome sto ako je filter cestica udaljen od motora onda je potreban aditiv koji snizava temperaturu sagorevanja cestica sa 600-650 na oko 500 celzijusa. E sad, ako se vozi stalno i uvek po gradu moguce je da treba odraditi regen u servisu ili na autoputu, ali generalno je ideja aditiva a vozac ne mora da razmislja o regeneraciji.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Platforme proizvođaća automobila
Mislim da je to bila ideja i Pezoa sa FAP filterom i aditivom, ali da je za kola u gradu ipak morala da se radi regeneracija na otvorenom....
mada mozda je nesto promenjeno do sad...
mada mozda je nesto promenjeno do sad...