Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Naravno da treba kupiti sto sigurniji auto.
Vozim isti auto, jedan ima ESP drugi nema (Cmax moj je 2009, ovaj drugi 2010 ima ESP)
Vozim dosta... forsirajuce, i nikad se ESP upalio nije
Doduse, na Focusu stvarno ne znam sta treba da mu uradis da se upali ESP
Vozim isti auto, jedan ima ESP drugi nema (Cmax moj je 2009, ovaj drugi 2010 ima ESP)
Vozim dosta... forsirajuce, i nikad se ESP upalio nije
Doduse, na Focusu stvarno ne znam sta treba da mu uradis da se upali ESP
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Pali se relativno lako, ali ne ometa i ne intervenise ozbiljnije, znas samo po treperenju lampice. Kad sam imao vrlo zajebane situacije, osetio sam itekako da reaguje, ovog leta mi je izvukao dupe na spustu iznad Risna (a dao sam i kontra volan koji sam Sumaher sve me jeblo)
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Mislim da su svi sistemi ABS, ESP, ASR ... vrlo korisni na automobilima i ako ih realno vrlo malo koristimo. Za ovih sest godina ABS mi se ukljucio tri puta ukupno i to uvek na poledici i mogu reci da i tad nije morao, jer su brzine bile male.
Ono sto je bitno, narocito za mladje vozace da shvate da auto treba voziti do granice kao da nema pomoci sistema, jer u protivnom fizika ce uciniti svoje bez obzira na sve sigurnosne sisteme koje auto poseduje. To da li bi se slupali bez njih ili ne bi, jednostavno nikada ne mozemo realno da proverimo. U svojoj vozackoj karijeri mnoge situacije sam uspeo da izbegnem i bez tih sistema, a i kad sam imao sudare neverujem da bi mi ijedan sistem pomogao, jer se uglavnom radilo ili o mojoj ludoj glavi ili nekog drugog vozaca. Super je kad nam takav sistem pomogne da ostanemo na putu ili se brze zaustavimo u nekoj iznenadnoj situaciji, ali pre svega najvazniji sigurnosni sistem je "hladna glava" vozaca.
Ono sto je bitno, narocito za mladje vozace da shvate da auto treba voziti do granice kao da nema pomoci sistema, jer u protivnom fizika ce uciniti svoje bez obzira na sve sigurnosne sisteme koje auto poseduje. To da li bi se slupali bez njih ili ne bi, jednostavno nikada ne mozemo realno da proverimo. U svojoj vozackoj karijeri mnoge situacije sam uspeo da izbegnem i bez tih sistema, a i kad sam imao sudare neverujem da bi mi ijedan sistem pomogao, jer se uglavnom radilo ili o mojoj ludoj glavi ili nekog drugog vozaca. Super je kad nam takav sistem pomogne da ostanemo na putu ili se brze zaustavimo u nekoj iznenadnoj situaciji, ali pre svega najvazniji sigurnosni sistem je "hladna glava" vozaca.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Evo, malopre mi se upalio ESP pri startovanju, pali mi se manje, vise, svaki put kada vozim pod punim gasom.
ABS mi se zaista retko pali, najcesce zimi, leti se i ne secam kada se palio, ali to je samo zato sto odmereno divljam i zato sto mi se nije desila iznenadna situacija dugo.
Nikada ne znas kada ce da zatreba.
Next, tada sam iskljucio sisteme, da nisam, ne bih dao jos jedan dobar auto za popravku
Ali sam barem uspeo da nateram ove iz skupstine da stave daljinski stubic na prilaz parkingu
ABS mi se zaista retko pali, najcesce zimi, leti se i ne secam kada se palio, ali to je samo zato sto odmereno divljam i zato sto mi se nije desila iznenadna situacija dugo.
Nikada ne znas kada ce da zatreba.
Next, tada sam iskljucio sisteme, da nisam, ne bih dao jos jedan dobar auto za popravku
Ali sam barem uspeo da nateram ove iz skupstine da stave daljinski stubic na prilaz parkingu
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Misliš na ASR verovatno? ESP se pali kada auto izgubi kontrolu.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ne, mislim na ESP, krenuo sam pod punim gasom u krivinu iz 29. u Cvijicevu
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Nidzo, ti bas bas insistiras na tom gubljenju kontrole? Aj na sledecoj kafi da se pojavis, ja cu da te provozam sasvim legalno a ti gledaj na tablu kako svetli ko da je bozic, pa mi posle javi jesmo se sjebali u jarak
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ma ajde, taj koji nije izgubio nikada kontrolu, prosto nikada nije naglo okrenuo volan ili dao pun gas u krivini
Naravno, neki to kompenzuju u isto vreme rucnom, medjugasom, kocnicom i siftovanjem telesne mase na pravu stranu, ali nama ostalima se pali ESP
Naravno, neki to kompenzuju u isto vreme rucnom, medjugasom, kocnicom i siftovanjem telesne mase na pravu stranu, ali nama ostalima se pali ESP
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Tebi sa zadnjim pogonom se ESP pali mnogo češće nego nama sa prednjom vučom.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Brate, krenuo sam da kucam post o siftovanju tvoje telesne mase po kolima, ali sam odustao jer nije izazov
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Kreni u krivinu pod punim gasom, ili uleti u krivinu pri 60 km/h, pa mi javi sta se desilo, pretposvaljam isto sto i meni, upalio se ESPPaja je napisao:Tebi sa zadnjim pogonom se ESP pali mnogo češće nego nama sa prednjom vučom.
A ako cemo iskreno, zbog naglog cimanja volana, pre ce prednjoj vuci da se pali ESP, zbog dosta veceg disbalansa tezine.
RakhilE, ja tu tehniku kada bih naucio, dobio bih besplatno sistem is S kupea, gde naginje ceo auto u kontra smeru, da da osecaj kao da se nista ne naginje u krivini.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Probaćemo gde se lakše pali.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Citroen je imao varijantu aktivnog vesanja sa siftovanjem tezista, do jaja stvar ali u Citroen realizaciji (citaj: radi pet dana pa eksplodira jer je utorak). Xantia Activa je drzala brdo godina neki rekord prolaska kroz krivinu, al me mrzi da trazim sta bese.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
@Paja
Vazi, kada budes imao 190ks i 415Nm
Elem, mozemo probati kada je auto van brzine, slalom da opicimo
Rakhile, ovo na S kupeu ne sluzi za bolji prolazak krivine, nego samo da te siftuje, da se ne naginjes.
A za te Citroenove sisteme znam, bili su revolucionarni u to vreme, i po inovativnosti i po trajnosti
Sada na novim Citroenima vise nisu poznati po inovativnosti, ali su rekord u trajnosti zadrzali
Vazi, kada budes imao 190ks i 415Nm
Elem, mozemo probati kada je auto van brzine, slalom da opicimo
Rakhile, ovo na S kupeu ne sluzi za bolji prolazak krivine, nego samo da te siftuje, da se ne naginjes.
A za te Citroenove sisteme znam, bili su revolucionarni u to vreme, i po inovativnosti i po trajnosti
Sada na novim Citroenima vise nisu poznati po inovativnosti, ali su rekord u trajnosti zadrzali
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Pa ti to imas kad ides u levu krivinu. Tj drzis balans. Ne znam samo kako se ne prevrne C u desnojXepoj87 je napisao: RakhilE, ja tu tehniku kada bih naucio, dobio bih besplatno sistem is S kupea, gde naginje ceo auto u kontra smeru, da da osecaj kao da se nista ne naginje u krivini.
(nemo' ljutis )