Kočni sistemi - opšta diskusija
Re: VW Golf VII
Tako nekako bih se saglasio s tim sto ne verujem ni u sta generalno jer ocito ima danas modela gde kocnice nisu na nivou 21. veka.
Re: VW Golf VII
Sasvim sam ubeđen da su na Zapadu (da ne kažem u Švabiji) ove stvari oko osnovnih bezbednosnih sistema vrlo strogo propisani i kontrolisani. Ako Golf ima toliki zaustavni put, onda kola te klase i namene tako i trebaju da koče.
Nije to Srbija gde FAS 'ladno izostavi/nemontira ABS na Puntu i pusti ga tako ubogaljenog u prodaju skoro bez zadnjih kočnica, a ove naše prodane seronye to ne smeju ni da pomenu...
Nije to Srbija gde FAS 'ladno izostavi/nemontira ABS na Puntu i pusti ga tako ubogaljenog u prodaju skoro bez zadnjih kočnica, a ove naše prodane seronye to ne smeju ni da pomenu...
Re: VW Golf VII
Prost test
Na autu na kome su loši amortizeri se izmeri zaustavni put a zatim se promene i merenje se pomeri, razlika je minimum 5 metara
SAT i svi koji rade merenje obično mere na istim mestima gde imaju svoje neke repere, a ako to piše u više časopisa to znači da nešto nije u redu
I sasvim je logično što reče mrBig, ako Golf tako koči a ostali uglavnom bolje onda bi to tako trebalo i biti
Na autu na kome su loši amortizeri se izmeri zaustavni put a zatim se promene i merenje se pomeri, razlika je minimum 5 metara
SAT i svi koji rade merenje obično mere na istim mestima gde imaju svoje neke repere, a ako to piše u više časopisa to znači da nešto nije u redu
I sasvim je logično što reče mrBig, ako Golf tako koči a ostali uglavnom bolje onda bi to tako trebalo i biti
Re: VW Golf VII
Što je toliki problem okačiti linkove tih testova ? Ja bi ih rado video i zbog toga ne bih kupio novi Golf - kao i vi...
Re: Kočioni sistemi - opšta diskusija
Novi ( aktuelni ) polo ima po nekim testovima jedne od najboljih kočnica u klasi. A kad sam ga imao, utvrdio sam, da su kočnice pod svakom kritkom, posebno kod malo dinamičnije vožnje, jednostavno nisu bile dorasle avtomobilu, sad ili je bio moj neki falš ili su svi takvi ne znam, jer nekako nemam želje da vozim nekog polota
Re: Kočioni sistemi - opšta diskusija
A možda je i do vozača, guma, podloge, subjektivnog osećaja. ;-)
Često ljudi zamene tvrdoću papuče, tj silu serva i karakteristike pločica, sa objektivno dobrim kočenjem. Ja, lično, volim kada papučica u početku lako hvata, ali za ozbiljnije kočenje da mora da se stisne muški. Tako trimovane kočnice omogućavaju bolju kontrolu na granici trakcije (a pre nego što se upali ABS). Korisno po klizavom.
Tapatalk
Često ljudi zamene tvrdoću papuče, tj silu serva i karakteristike pločica, sa objektivno dobrim kočenjem. Ja, lično, volim kada papučica u početku lako hvata, ali za ozbiljnije kočenje da mora da se stisne muški. Tako trimovane kočnice omogućavaju bolju kontrolu na granici trakcije (a pre nego što se upali ABS). Korisno po klizavom.
Tapatalk
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Mozda ali isto je bilo sa zimskima i letnima gumama, ja volim oštrije kočnice, da reagiraju onako "muški", ali kod polota je bio slučaj da su trebale koji delič sekunde da reagiraju, posebno je bilo to osetno na silazenju sa avtoputa, par puta sam se stvarno ucvikao. Slično ( samo u dosta manjem obsegu) pojavilo se kod focusa pre nego sam zamenio pločice ali polo je bio nov, tako da nije problem u pločicama. Slična, ako ne i gora situacija sa kočnicama je bila i kod corse C 2006 godište, koji nikada u 5 godina koliko smo ju imali nije radila ručna ko što treba, a glavne kočnice su bile nikakve, a menjao sam diskove skoro svaki servis, pokušavao svašta i ništa nije bilo dobro. Druga priča je astra H 1.9 cdti, to koči ko ludo
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Upravo tako. Isto tako bi neko reko za trkačke automobile kako imaju grozne kočnice jer ti uglavnom treba velika snaga da bi stisnuo a istina je skroz suprotna. Najbitniji parametar dobrih kočnica je fading odnosno gubljenje svojih performansi nakon više uzastopnih kočenja.nidza je napisao:
Često ljudi zamene tvrdoću papuče, tj silu serva i karakteristike pločica, sa objektivno dobrim kočenjem.
U putničkom automobilu na zaustavni put na hladnim kočnicama najviše utiču gume i vešanje i ako je istina da golf ima 7 metara slabiji rezultat u najjeftinijem modelu to je stvarno sramota. Verujem da najveći uticaj imaju 195/65/15 gume u poređenju sa 205/55/16 a moguće da utiče i to što golf u 1.2 tsi nema multilink vešanje pozadi.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
ftj je napisao:Upravo tako. Isto tako bi neko reko za trkačke automobile kako imaju grozne kočnice jer ti uglavnom treba velika snaga da bi stisnuo a istina je skroz suprotna. Najbitniji parametar dobrih kočnica je fading odnosno gubljenje svojih performansi nakon više uzastopnih kočenja.nidza je napisao:
Često ljudi zamene tvrdoću papuče, tj silu serva i karakteristike pločica, sa objektivno dobrim kočenjem.
o tome se radi...a na to veliki uticaj ima kvalitet, podesenost i sama velicina kocnica. danas ce svaki auto moci, ma koliko lose i male kocnice imao, da ih zablokira tj upali abs u jednom panicnom kocenju...
@heroj - pa ti sad svodis to na licni nivo, zar ne? rekao si clio rs a ne draganov clio rs ( koji nije aktuelan, vec je aktuelan restilizovan ), ali nije ni bitno, ako tih 10cm nesto znaci, eto mecka kao tvoja koci bolje od klija kao moj
ono sto sam ja hteo da kazem je da na te testove mnogo faktora utice, prvo u teoriji kad gledas nov auto ( pocev od najprostije stvari - guma na kojima ti dodje auto pa nadalje ) pa onda u praksi ( u kakvom je stanju konkretan auto, amortizeri, kocnice i kociona tecnost, gume, samo opterecenje itd )...
i onda vrlo lako u gradu u zivom saobracaju manje treba da zakoci ispravan auto sa kocionim putem od 40m koji je neko tamo negde nekad izmerio nego auto kome je na nekom testu izmereno 36m ali je na celestonkama, sa losim amortima i punim gepekom gluposti...
jedno je teorija a drugo praksa...
edit - @ftj - u f1 da bi uopste dobio kocnicu kakva treba da bude moras da ih zagrejes...
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Samo da napomenem, Stila sam pre nešto manje od dve godine počastio Ate pločicama i diskovima (svi točkovi), i to kad je leglo na svoje je je po mom ukusu kako treba svaki auto da koči. Na stranu što diskovi izgledaju kao ogledalo, bez rđe, prelepo.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- Puzo81
- Postovi: 3265
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
ATE
Uzivam u kocenju,kad kocim a to nije cesto
Uzivam u kocenju,kad kocim a to nije cesto
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Stavio sam i na Alfu, doduše sa Textar pro diskovima. Ubija kako koči, nego je leglo mnogo brzo, kao da diskovi neće da nadžive pločice. Sa manje od 4k po disku i ne moraju, samo neka dobro koče.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Dragane,opusteno,vec sam rekao da tvoj auto ima bolje kocnice,nemoj da se nerviras
Ni moja C klasa nije aktuelna...
Poenta je da si znao o cemu pricam i namerno si izvrnuo da ispadne kako izmisljam,sto moras priznati,nije lepo
Ni moja C klasa nije aktuelna...
Poenta je da si znao o cemu pricam i namerno si izvrnuo da ispadne kako izmisljam,sto moras priznati,nije lepo
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Sa testa AMS, kočenje 100-0km/h
Golf VII 2.0TDI - 34,4m
Focus - 36,1m
Civic - 36,7m
308 - 37,1m
Astra - 37,8m
i30 - 39m
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3
Golf VII 2.0TDI - 34,4m
Focus - 36,1m
Civic - 36,7m
308 - 37,1m
Astra - 37,8m
i30 - 39m
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... tml?show=3