Slažem se, u tom izolovanom slučaju odmah po zameni u posudi još nema razmene tečnosti kroz sistem.Morse je napisao: ↑19 Feb 2022, 21:26Ako se zameni (neposredno) pre merenja, nema načina da se tek tako kontaminira tečnost u posudi,ljubitelj je napisao: ↑19 Feb 2022, 08:06
Ne slažem se sa procenom da može da ostane iszolovana tečnost u posudi u odnosu na tečnost u sistemu, pogotovu kod ABS vozila jer tečost kruži tokom korišćenja sistema sa jedne strane a sa druge jer ako ostane stara tečnost u cevima prilično brzo se voda proširi i na posudu tj tečnost u njoj.
Slično kao što se mastilo kada se sipa samo jedna kap u delić neke posude vrlo brzo proširi na celu zapreminu.
Ali kada se normalno vozi auto i koriste kočnice, kontaminira se i tečnost u posudi samo je pitanje posle koliko ciklusa pritiskanja kočnica i koliko aktivacije ABSa ( a on se aktivira radi provere pri svakom paljenju auta na vrlo kratko).
Poenta je da nezavisno od tehničkog pregleda redovno održavanje kočnica smatram veoma bitnim, toliko bitnim da je meni ta zamena kočione tečnosti već godinama ritual koji se ne propušta.
Jednostavnim ne želim rizik tog tipa da ima previše vlage i posledično mogučćeg otkaza kočnica.
Da se ja pitam, to merenje vlage na tehničkom bio uvrstio u prioritet, dalelko važnije od toga da li rade podizači prozora ili slično što je danas povod za pad na tehničkom a mislim da je sporedno.