Zaštita od korozije
Poslato: 06 Dec 2012, 22:27
Purpena se ne stavlja na mesto koje je direktno u dodiru sa spoljnom sredinom, konkretno sa dnevnim svetlom (UV razara purpenu). Inace se purpena obavezno oblaze zastitnim slojem pri spoljnoj primeni.
Sumnjam da je sam pod galvanizovan, to prakticno niko ne radi ni onda ni danas jer nema potrebe na ravnim limovima koji cak i nisu noseci delovi konstrukcije.
Ali ako i jeste galvanizovan a nije popucala obloga lima bolje je nista ne dirati jer ionako nema uticaja na trajnost bilo kakva intervencija. Eventualno obnoviti zastitu koja je otpala- ispucala a koja treba da omoguci hidro zaptivnu membranu.
Obicno se cinkovanjem oblazu kutijasti profili ili druga mesta gde postoji mogucnost da se sakuplja vlaga (donja polovina vrata) ili predstavljaju nosecu strukturu bitnu za nosivost karoserije (vertikale i unutrasnji prag, spoljni prag, razni profili).
Vazno je konstruktivno obezbediti ventilaciju tako da se sto brze isuse takvi delovi karoserije jer bez vlage nema niti korozije.
Na tvom mestu ja ne bih nista dirao ako nema zaista fizickog ostecenja u smislu rupe i slicno i samo obnovio zastitu. Ako smeta nogama putnika pozadi izbio cekicem u kontra smeru na priblizno pocetno stanje ali onda je potrebna obnova zastite i sa spoljne i sa unutrasnje strane.
Sumnjam da je sam pod galvanizovan, to prakticno niko ne radi ni onda ni danas jer nema potrebe na ravnim limovima koji cak i nisu noseci delovi konstrukcije.
Ali ako i jeste galvanizovan a nije popucala obloga lima bolje je nista ne dirati jer ionako nema uticaja na trajnost bilo kakva intervencija. Eventualno obnoviti zastitu koja je otpala- ispucala a koja treba da omoguci hidro zaptivnu membranu.
Obicno se cinkovanjem oblazu kutijasti profili ili druga mesta gde postoji mogucnost da se sakuplja vlaga (donja polovina vrata) ili predstavljaju nosecu strukturu bitnu za nosivost karoserije (vertikale i unutrasnji prag, spoljni prag, razni profili).
Vazno je konstruktivno obezbediti ventilaciju tako da se sto brze isuse takvi delovi karoserije jer bez vlage nema niti korozije.
Na tvom mestu ja ne bih nista dirao ako nema zaista fizickog ostecenja u smislu rupe i slicno i samo obnovio zastitu. Ako smeta nogama putnika pozadi izbio cekicem u kontra smeru na priblizno pocetno stanje ali onda je potrebna obnova zastite i sa spoljne i sa unutrasnje strane.