Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl » 04 Feb 2013, 21:39

ljubitelj je napisao: Cim pustis gas aktivira se CBV (kompresor bajpas) ventil koji prespoji kompresorsko kolo cime debelo crevo za uljne pare koje povezuje usis kompresora i karter dolazi na atmosferski pritisak koji vlada u kucistu filtera vazduha.
Time je prostor kartera na atmo pritisku.
Cim dodje do atmosferskog pritiska na crevu za usis izmedju turba i leptira (kada je otvoren rasteretni CBP ili blowoff ventil) ventil za usis gasova iz kartera iza turba ce biti zatvoren i nece vise imati vezu sa karterom.
Prikačeni fajlovi
Untitled.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor » 04 Feb 2013, 21:41

To da. Samo treba da se prevazidje misljenje da je turbo sinonim za divljanje.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali » 04 Feb 2013, 21:43

sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od MAD MAX » 04 Feb 2013, 21:45

Off topic
DW
Oćeš sliku zarđale astre clasic stare 2-3 godine?? Ili Insihnije zarđale gde god kamičak udario? Prva slika može odma, a druga za dan - dva. Pusti Reno, e ne palim se ja na to!


kapor
Problem je što atmo motor ne ume da potera 80% vozača, a turbo može svako.

kvcali
Problem i jeste u malim turbo motorima koji su lako na limitu.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd » 04 Feb 2013, 21:46

kvcali je napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocarao :mrgreen:
Poslednja izmena od Floyd u 04 Feb 2013, 21:46, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor » 04 Feb 2013, 21:46

Na to sam i mislio. Da mali turbaci nisu za te stvari ni namenjeni.

mad max

Al isto tako 80% vozaca i ne voli da potera auto.Drugi je problem sto je kod nas tako sanje da mi hocemo sto jeftiniji auto a da ide kao ferari e to ne moze.

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od MAD MAX » 04 Feb 2013, 21:55

:plusone:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kapor » 04 Feb 2013, 22:05

Sta ces kad ne moze dapotegne sa 1000 obrtaja. :D

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali » 04 Feb 2013, 22:13

Floyd je napisao:
kvcali je napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocarao :mrgreen:

dobro to je vec relativno ozbiljniji motorcic za ove gore pobrojane i narocito sto se nalazi u manjem automobilu, al zamisli fokusa 1.0 turbo, pa nasta to lici, mislim da ima i 3 cilindra pride, fiat 2 ma ajte molim vas :glavomuzid:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Uroš S. » 04 Feb 2013, 22:19

Taj Fordov 1.0 je na nivou npr. Opelovog 1.8 atmo od čini mi se 125-130ks, s tim da ga verovatno šije u elastičnosti. Fiatov 0.875 Twinair takođe verovatno dosta lepši za vožnju od 1.2-1.4 atmosferca. Nije za trke, ali nisu ni ovi takmaci bez turbine.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker » 04 Feb 2013, 22:22

Taj Opelov motor koji spominjes je star 2 decenije...
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Uroš S. » 04 Feb 2013, 22:24

Nema veze, baš zato. Ima istu snagu kao 1.0 Ecoboost a za poslednjih 15ak koliko sam upoznat atmo motori nisu imali neki drastičan tehnološki proboj. Dao sam Opela kao primer.

Vozićete uskoro svi kosačice, 1.6+ biće privilegija trulih bogataša :mrgreen:

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker » 04 Feb 2013, 22:28

U moju garazu trocilindras nece nikad uci :D
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali » 04 Feb 2013, 22:28

Ma to ce da traje 100k ili dok ne prodje garancija i u dunav, zato kazem (ako ga dohvati neki sa teskom nogom)
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 04 Feb 2013, 22:32

MAD MAX je napisao::plusone:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Upravo tako, 16v motor treba znati voziti da se izvuce maksimalna snaga. Nagariti auto ne znaci stisnuti ga samo kod preticanja, nego ga bukvalno loziti. Znam poprilican broj ljudi koji ovako voze i nemaju problem s tim sto voze atmosferce. Plus, svi oni su "budale" koje 90% vremena voze pun gas i za njih i nije turbo motor.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Zaključana tema