Cim dodje do atmosferskog pritiska na crevu za usis izmedju turba i leptira (kada je otvoren rasteretni CBP ili blowoff ventil) ventil za usis gasova iz kartera iza turba ce biti zatvoren i nece vise imati vezu sa karterom.ljubitelj je napisao: Cim pustis gas aktivira se CBV (kompresor bajpas) ventil koji prespoji kompresorsko kolo cime debelo crevo za uljne pare koje povezuje usis kompresora i karter dolazi na atmosferski pritisak koji vlada u kucistu filtera vazduha.
Time je prostor kartera na atmo pritisku.
Turbo vs atmo iste snage
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo vs atmo iste snage
To da. Samo treba da se prevazidje misljenje da je turbo sinonim za divljanje.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Turbo vs atmo iste snage
Off topic
DW
Oćeš sliku zarđale astre clasic stare 2-3 godine?? Ili Insihnije zarđale gde god kamičak udario? Prva slika može odma, a druga za dan - dva. Pusti Reno, e ne palim se ja na to!
kapor
Problem je što atmo motor ne ume da potera 80% vozača, a turbo može svako.
kvcali
Problem i jeste u malim turbo motorima koji su lako na limitu.
DW
Oćeš sliku zarđale astre clasic stare 2-3 godine?? Ili Insihnije zarđale gde god kamičak udario? Prva slika može odma, a druga za dan - dva. Pusti Reno, e ne palim se ja na to!
kapor
Problem je što atmo motor ne ume da potera 80% vozača, a turbo može svako.
kvcali
Problem i jeste u malim turbo motorima koji su lako na limitu.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Turbo vs atmo iste snage
A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocaraokvcali je napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
Poslednja izmena od Floyd u 04 Feb 2013, 21:46, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Na to sam i mislio. Da mali turbaci nisu za te stvari ni namenjeni.
mad max
Al isto tako 80% vozaca i ne voli da potera auto.Drugi je problem sto je kod nas tako sanje da mi hocemo sto jeftiniji auto a da ide kao ferari e to ne moze.
mad max
Al isto tako 80% vozaca i ne voli da potera auto.Drugi je problem sto je kod nas tako sanje da mi hocemo sto jeftiniji auto a da ide kao ferari e to ne moze.
Re: Turbo vs atmo iste snage
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Turbo vs atmo iste snage
Sta ces kad ne moze dapotegne sa 1000 obrtaja.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Floyd je napisao:A kako da zaboravis tamo neki 1.6 turbo od 210ks...sad si me razocaraokvcali je napisao:sto da ne, ako ces da divljas neces uzeti fiatov 0.9 multier turbo, ecobust 1.0, 1.2 tsi i ostale igrackice, nego lepo od 2.0 pa na dalje i vozi misko
dobro to je vec relativno ozbiljniji motorcic za ove gore pobrojane i narocito sto se nalazi u manjem automobilu, al zamisli fokusa 1.0 turbo, pa nasta to lici, mislim da ima i 3 cilindra pride, fiat 2 ma ajte molim vas
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Turbo vs atmo iste snage
Taj Fordov 1.0 je na nivou npr. Opelovog 1.8 atmo od čini mi se 125-130ks, s tim da ga verovatno šije u elastičnosti. Fiatov 0.875 Twinair takođe verovatno dosta lepši za vožnju od 1.2-1.4 atmosferca. Nije za trke, ali nisu ni ovi takmaci bez turbine.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo vs atmo iste snage
Taj Opelov motor koji spominjes je star 2 decenije...
Brzine idu u H-a !!!
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Turbo vs atmo iste snage
Nema veze, baš zato. Ima istu snagu kao 1.0 Ecoboost a za poslednjih 15ak koliko sam upoznat atmo motori nisu imali neki drastičan tehnološki proboj. Dao sam Opela kao primer.
Vozićete uskoro svi kosačice, 1.6+ biće privilegija trulih bogataša
Vozićete uskoro svi kosačice, 1.6+ biće privilegija trulih bogataša
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Turbo vs atmo iste snage
Ma to ce da traje 100k ili dok ne prodje garancija i u dunav, zato kazem (ako ga dohvati neki sa teskom nogom)
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Turbo vs atmo iste snage
Upravo tako, 16v motor treba znati voziti da se izvuce maksimalna snaga. Nagariti auto ne znaci stisnuti ga samo kod preticanja, nego ga bukvalno loziti. Znam poprilican broj ljudi koji ovako voze i nemaju problem s tim sto voze atmosferce. Plus, svi oni su "budale" koje 90% vremena voze pun gas i za njih i nije turbo motor.MAD MAX je napisao:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...