Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od bane valjevo » 04 Feb 2013, 23:35

Diskusija u ovoj temi od strane br. 1 je sve samo NE i normalna... Sve pocinje da se svodi na neke pausalne izjave i predvidjanja, sa konstantnim prepucavanjima izmedju razlicitih grupacija...

Postoji li mali turbo motor (nema veze koje grupacije VW, Reno, Fiat, Ford...) da se provereno zna da je dovoljno vremena u eksplotaciji i da je presao veci broj kilometara ili su vase izjave totalno nasumicne???

Vama dvojici moraju definitivno da udovolje... Neka sledece godine Golf 3 GTI bude auto godine, a one tamo moze npr neka Calibra iz '93...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 04 Feb 2013, 23:39

Evo ja ti dam moj auto da ga provozas i posle sedi u tog Fokusa 1.0, Golfa VII 1.2, Fijata ispod 1000 kubika i ostale pa cu da te pitam sta je lepse. Kad je zadnji put M3 ili M5 bio auto godine, ne radi se o golfu 3 i kalibri, nego jednostavno kao ljubitelja automobila me vredja da je Fokus 1.0 auto godine... Postoji gomila priustivih HH automobila novih na zapadu koje moze kupiti svako ko ima iole normalna primanja, a oni stave auto sa motorom od kojeg je flasa pepsija maltene veca...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl » 04 Feb 2013, 23:50

Nekad se i muzika slusala sa ploca i kaseta, pa su sad raritet. To umanjuje vrednost muzike na modernijim nosacima? :think:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Ivan » 04 Feb 2013, 23:52

Po meni je auto iz proslog veka star dve decenije, sa 1-2 zvezdice na crash testu neuporediv sa novim modernim autom sa 5 zvezdica na crash testu, udobnijem, sa vise opreme, manjom potrosnjom, vecim komforom, prostorom, izolacijom, generalno pouzdanijem itd.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 04 Feb 2013, 23:54

Ne, reprodukcija zvuka na modernim uredjajima je dosta bolja. Sto se ne moze reci za kvalitet vecine low budget novih automobila o kojima se prica. Plastika kao da je iz zatvora izasla, sedista nikakva, materijali kompletno odvratni i nikakvi motori. Ko je samo jednom provozao matorog Pezoa 405 ili neku staru Mazdu ili Tojotu zna o cemu pricam.

Bezbednost je stvarno podignuta na visi nivo, ako to nekome toliko znaci. Da su udobniji nisu uopste, potrosnju imaju manju, komfor nemaju, kao ni prostor nista veci. Pouzdanost je takodje veliki znak pitanja.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od bane valjevo » 04 Feb 2013, 23:59

Moj sledeci auto ce definitivno biti neki 15 godina star, ali dobro ocuvan primerak zlatnog doba auto industrije...

Nemacke naravno... :doubleup:
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2013, 00:01

Ako hoces stvarno da kupis human auto kupi Pezoa ili Renoa te starosti, rekao bi i Citroena ali njih je komplikovano popravljati. Nemci su tvrdji. Kad sam iz Vektre 2005. godiste seo u Klija 1991. godiste hteo sam da pevam koliko se lepse osecam u njemu i koliko ima bolja sedista i materijale...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od MAD MAX » 05 Feb 2013, 00:05

Ljudi,
ne idite iz krajnost u krajnost.
Drugo, tema gde se svi slažu i sve znaju, gde preovlađuje :plusone: :plusone: :plusone: :plusone: :plusone: :plusone: treba da bude lock.... a ne ovakva.

Nije se ovde u diskusiji dotaklo mnogo čega. Razni tipova mehaničkih kompresora, zašto nema turbo benzin promenjive geometrije turbine?
Zašto je na primer VW na 1,8 tsi pravio raznu gimnastiku, kombinaciju mehaničkog kompresora i turbine i na kraju odustao, zašto je Merc godinama gurao kompresore.
Nije paušalna ocena da turbo benzin ne valja kako neko reče. On je sve samo ne savršen. Dokaza je na svakom koraku, u svakom servisu. Ako želite motorić bez turbo rupe ide mala turbina, ako treba snage ide velika turbina, mere nigde...
Malolitražni turbo benzin je za klijentelu tipa Punto 1,2, VW 1,4 itd...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od bane valjevo » 05 Feb 2013, 00:09

Dobro, zna se da je nesrecni 1.2tse imao problema kojih je imao... I da je to sredjeno, jer je bila uslovno receno fabricka greska...

Koji su ostali problemi???
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali » 05 Feb 2013, 00:10

Pomenuh ja kompresor :ovacije: pre 5-6 strana al niko ne nastavi diskusiju
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2013, 00:13

Koliko znam Mecka nije imala nekih problema sa kompresorom. I prvi 180 i 200 kompresori su presli bas dosta kilometara...
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 05 Feb 2013, 00:14, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Floyd » 05 Feb 2013, 00:14

@16_Valve_

Mnogo si iskljuciv u diskusiji...
To sto ti volis automobile iz 90ih, atmosferske motore, HH-eve i sl. ne svrtstava te u veceg ljubitelja od nekog vlasnika npr. Suzukija SX4.

Ja npr. sebe smatram ljubiteljem automobila (cim toliko vremena trosim na citanje i diskusiju o njima) ali recimo meni HH ne odgovara, niti mi treba da takav auto...po misljenju vas nekolicine ovde ja nisam ljubitelj...zasto?
Zato sto se ne palim da mi skripe gume na semaforu, zato sto me ne zanima da isprepadam neku babu na pesackom turiranjem do 7000rpm, zato sto smatram da su ulicne trke za klince, zato sto ne zelim da zrtvujem komfor zarad "zajebanog" izgleda?

Sto se tice 1.0t motora, ja to ne bih kupio ali je jos rano da sudimo da li ce da traju 50kkm ili mozda malo vise.

A te price da se malolitrazni turbo motori raspadaju posle 50kkm ostavite za neko drugo mesto...

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT

Korisnikov avatar
bane valjevo
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od bane valjevo » 05 Feb 2013, 00:18

Floyd, odlican nacin da pominjanjem SX4 ukljucis 50% foruma u diskusiju... :D

Ovde se vec prica da ce motori trajati do prvog velikog servisa (odnosno do jedinog), pa mene zanima zasto???

Edit: Bravo, odgovorio si na moje pitanje...
bane valjevo je napisao:
Postoji li mali turbo motor (nema veze koje grupacije VW, Reno, Fiat, Ford...) da se provereno zna da je dovoljno vremena u eksplotaciji i da je presao veci broj kilometara ili su vase izjave totalno nasumicne???
Poslednja izmena od bane valjevo u 05 Feb 2013, 00:20, izmenjeno 1 put ukupno.
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl » 05 Feb 2013, 00:19

16_Valve_ je napisao: Bezbednost je stvarno podignuta na visi nivo, ako to nekome toliko znaci. Da su udobniji nisu uopste, potrosnju imaju manju, komfor nemaju, kao ni prostor nista veci. Pouzdanost je takodje veliki znak pitanja.
Boldovano ce biti u zizi u buducnosti. To sto auto ne traje da ga voze i praunucici ne treba da cudi i tesko da ce biti povratka na to. To sto nama srce hoce a dupe klokoce je druga stvar pa bi hteli sve a da bude za dz. Da svi voze nepokvarljive masine sa vecnim karoserijama i ostalim elementima auto industrija bi mogla da ode u istoriju.
MAD MAX je napisao: zašto nema turbo benzin promenjive geometrije turbine?
Ima Porsche 911, a ne ugradjuju cesto jer benzinski motor produkuje veci protok izduvnih gasova pa nije toliki problem zavrteti turbinu, sto kod dizela nije slucaj, drugi razlog je veca termicka opterecenost kod benzinaca. To ne znaci da u buducnosti nece biti vise benzinaca sa vtg.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Одг: Turbo vs atmo iste snage

Post od Day Walker » 05 Feb 2013, 00:23

Opelov 1.6t ima turbinu promenljive geometrije.

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Zaključana tema