Turbo vs atmo iste snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Zaključana tema
Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2013, 01:10

Brkas babe i zabe Ivane, pricam ti o ozbiljnim automobilima a ne o staroj Bubi koja ma koliko ti davao gas ide kako ona hoce i Golfu kecu koji ne najbolji lek za kamen u bubregu. Cak ih ni ja ne bi vozio. Nije tolika razlika izmedju G3 i G4, bar ne sa GTI modelima, sa ostalima se nisam sretao. Bolji svakako jeste G4, ali nije to astronomska razlika.

Ne znam da li si primetio, nista nisam zamerio Golfu i VW-u generalno....

Floyd, neko je pre rekao, ne vidim o cemu je problem iskorisiti 150ks? Meni je to i malo, tj ne malo nego neka normala. Bezbedno mozes da vozis samo neki autic od 50ks sa kojim ni ne mozes da ubrzas do nekih vecih brzina. I nisam rekao da je Mecka neudobna, Mecka je mama sto se tice udobnosti za sve sem tih starih, sada vec izumrlih Citroena. Mozes sa CX-om da pratis po krivinama Mecku, doduse sa turbo verzijom koja je malo drugacije stimovana ;) Mislim kad kazem mozes da pratis, podrazumevam da budu slicne snage, a ne neki jaci merc koji bi ga u rikverc obisao :D Ali svakako nije pozeljno pratiti mecku, caletu i meni je zveknuo taj turbo motor zbog jurnjave od bg do zr za e klasom W211, a mecki nista :D
Poslednja izmena od 16_Valve_ u 05 Feb 2013, 01:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od kvcali » 05 Feb 2013, 01:18

gledao sam odavno neku emisiju u kojoj su poredili citroena sa hidrooslanjanjem i mecku s klase, predhodni model ne ovaj sad aktuelni, tako sto bi na oba auta stavili identicnu kameru i pratili sa njima po mkadamu trke konja na hipodromu,
rezultat mecka nije mogla da pridje citroenu ni priblizno sto se tice treperenja kamera, citoenova kamera snima kao da auto ide po sinama !

@walker imas VGT tj, tvoj borgwarner kkk k03
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2013, 01:23

Klarkson je mislim u Top Gear-u testirao C6 i BMW-a 5 na taj nacin, ako se ne varam. Iz BMW-a se nista nije videlo a iz Citroena jeste. Ali glupo ih je porediti po bilo cemu drugom, pogotovo sto C6 ima jako mrsavu paletu motora...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Ivan » 05 Feb 2013, 01:26

Mozda sam ja pobrkao ali mi se cini da je tema krenula u smeru dokazivanja da su raspale lesine iz proslog veka koje su usput prevazidjene bas po svim pitanjima u stvari najbolji auti i da ko to ne vidi je glup ili maneken.

Nadje se jedna stvar od 100 po kojoj je neka kanta bolja od modernog automobila i onda je to glavna prednost a 100 drugih stvari su nebitne uopste.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od Dusan » 05 Feb 2013, 01:28

16_Valve_ je napisao:
MAD MAX je napisao::plusone:
Samo baš tih 80% vozača kad probaju turbo, iznose mišljenje sa nazivom ove teme, kako "lažno prikazuju snnagu atmo motora" itd. Za njih ustvari posebno nije 16V motor.
Upravo tako, 16v motor treba znati voziti da se izvuce maksimalna snaga. Nagariti auto ne znaci stisnuti ga samo kod preticanja, nego ga bukvalno loziti.
Downshift, medjugas, i ostalo su apstraktni pojmovi. :kezo:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
16_Valve_
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od 16_Valve_ » 05 Feb 2013, 01:28

Naravno da si pobrkao Ivane. Niko nije rekao da je Golf 3 bolji od G5 GTi ili nesto slicno. Nego se cela prica vrti oko Fokusa 1.0 i toga kako je takav auto u gomili STRASNIH AUTOMOBILA koji se danas prave dobio titulu. Rekao sam da ja volim te starije automobile, i da ima primera gde su bolje izradjeni i udobniji.

Dusane, bas tako :D
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23802
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Turbo vs atmo iste snage

Post od dragvorl » 05 Feb 2013, 01:34

Ok, ova tema je davno izgubila smisao i kompas, sa REKORDNOM papazjanijom. Sada :topic_closed: .
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Zaključana tema