Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od ADrei » 07 Apr 2014, 20:48

imao je ABT chip tako da je bio 170ps :)
ovaj 1.3vvti sigurno nije jedan od njih...

ne kontam to trkanje od semafora do semafora, sinoc staje lik sa nekim e46 320d i gleda u mene, krece da ga turira... kontam da se neko na bmw forumu sad hvali kako je sinoc oprao A5 :kezo:
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Poslednja izmena od ADrei u 07 Apr 2014, 20:55, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Markoni » 07 Apr 2014, 20:54

Pa jesi li izmerio snagu sa tim cipom?
Ne kazem da jeste taj, ali da ih ima ima ih... ;)

Tapatalk Post

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Xepoj87 » 07 Apr 2014, 21:30

Ni sa 170ks MTM cipom, taj 2.0 TDI ne moze da ide kao Clio.
Ide otprilike kao moja C klasa,ili tvoj A5,dakle na pravcu,malo sporiji od Clia.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8088
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Ji 4Tze » 07 Apr 2014, 22:39

dragvorle, imaš neki grafik snage/momenta za ovaj zamišljeni motor? :)
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragvorl » 07 Apr 2014, 22:58

Na zalost ne, moracu da trazim od mentora.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragvorl » 18 Apr 2014, 11:52

Evo ih grafici momenta i snage.
Prikačeni fajlovi
torque.JPG
power.JPG
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od McGruja » 18 Apr 2014, 12:13

Klasican benzinac

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragvorl » 18 Apr 2014, 12:18

Da, tipa onog starog VW benzinca 2.0 115 konja.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19191
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Heinz » 09 Jun 2014, 12:32

Pa i nije baš, 2.0 8V ima max 170 Nm na nekih 2500 rpm a ne 4000. Previše je to visoko za njega :)

Slika

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragvorl » 09 Jun 2014, 17:11

Dobro kolega, nemojmo sitnicariti za soma i po gore dole. :kezo:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori