Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od McGruja » 07 Apr 2014, 18:03

Sta je "dobro'? Jesi li citao temu od pocetka?

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23799
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragvorl » 07 Apr 2014, 18:23

Kao sto se vidi na graficima na prethodnoj strani visoki obrtaji povecavaju uticaj inercijalnih sila na elemente. Voznja na visokim obrtajima povremeno nece naskoditi motoru. E sad, ukoliko se vozi pun gas 24/7, kad je hladan i slicno to vec nece biti blagodetno za motor.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Day Walker » 07 Apr 2014, 18:25

Rusite sneska hondasima :)
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragan » 07 Apr 2014, 19:18

ma da, svi hondini motori se poraspadali od voznje u visokim obrtajima :)

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23306
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Day Walker » 07 Apr 2014, 19:28

To je dokaz koliko cesto se voze u visokim obrtajima :mangup:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Xepoj87 » 07 Apr 2014, 19:45

Sa onim prosecnim potrosnjama od 6l za 1.8,< 9l za 2.0,i slicno,cenim da svi imamo drugacije pojmnjenje "visokih obrtaja" :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od ADrei » 07 Apr 2014, 19:46

meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora :D sa biciklistima pretpostavljam...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8365
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od grujicd » 07 Apr 2014, 19:52

Ja volim da ga dignem u visoke i koristim svaku priliku za to. Ali kad pogledaš - te prilike su jako retke i to je možda 2% vožnje. Ako sam prvi na semaforu, kad krećem sa naplatne rampe, kad pretičem... U svim tim slučajevima budem u visokim 5-10 sekundi i onda klaj klaj 60 na sat ili koliko se već vozi na toj deonici. Da bi konstantno vozio u visokim moraš da voziš veoma agresivno, da pretičeš non stop i preko pune, da si stalno u prekoračenju... Drugim rečima da stalno rizikuješ dozvolu ili nešto još gore. Ne vidim na koji drugi način bi digao svoj procenat vožnje u visokim obrtajima, sem da kruziram u drugoj na 80.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Xepoj87 » 07 Apr 2014, 19:54

I eto,sta bi ti falilo?
Kako je mogla ona gospodja u Nemackoj da predje 300km u 2. brzini...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45779
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Geza » 07 Apr 2014, 20:09

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragan » 07 Apr 2014, 20:30

ADrei je napisao:meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora :D sa biciklistima pretpostavljam...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
tebe bi oprao dok si imao onaj a3 1.6b sa onolikim tockovima :mrgreen:

ADrei
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od ADrei » 07 Apr 2014, 20:38

moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso :mrgreen:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10469
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od TheWickerMan » 07 Apr 2014, 20:41

Dizel vs. Benzin!!!!!


I idemoooo :kokice:

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9218
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od dragan » 07 Apr 2014, 20:42

ADrei je napisao:moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso :mrgreen:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
nisi jedini koji je tako mislio :kezo:

ne znam onda zasto sam memorisao da je motor bio 1.6b...
ubaci mi se wicker :kezo:

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9721
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Post od Markoni » 07 Apr 2014, 20:44

A i nije bio 170 nego 140... Ima 1.3 motora koji bi ga bas namucili od semafora do semafora, a ima i onih i koji bi oprali A5icu...

Tapatalk Post

Odgovori