Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Sta je "dobro'? Jesi li citao temu od pocetka?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Kao sto se vidi na graficima na prethodnoj strani visoki obrtaji povecavaju uticaj inercijalnih sila na elemente. Voznja na visokim obrtajima povremeno nece naskoditi motoru. E sad, ukoliko se vozi pun gas 24/7, kad je hladan i slicno to vec nece biti blagodetno za motor.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23306
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
ma da, svi hondini motori se poraspadali od voznje u visokim obrtajima
- Day Walker
- Postovi: 23306
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
To je dokaz koliko cesto se voze u visokim obrtajima
Brzine idu u H-a !!!
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Sa onim prosecnim potrosnjama od 6l za 1.8,< 9l za 2.0,i slicno,cenim da svi imamo drugacije pojmnjenje "visokih obrtaja"
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora sa biciklistima pretpostavljam...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Ja volim da ga dignem u visoke i koristim svaku priliku za to. Ali kad pogledaš - te prilike su jako retke i to je možda 2% vožnje. Ako sam prvi na semaforu, kad krećem sa naplatne rampe, kad pretičem... U svim tim slučajevima budem u visokim 5-10 sekundi i onda klaj klaj 60 na sat ili koliko se već vozi na toj deonici. Da bi konstantno vozio u visokim moraš da voziš veoma agresivno, da pretičeš non stop i preko pune, da si stalno u prekoračenju... Drugim rečima da stalno rizikuješ dozvolu ili nešto još gore. Ne vidim na koji drugi način bi digao svoj procenat vožnje u visokim obrtajima, sem da kruziram u drugoj na 80.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
I eto,sta bi ti falilo?
Kako je mogla ona gospodja u Nemackoj da predje 300km u 2. brzini...
Kako je mogla ona gospodja u Nemackoj da predje 300km u 2. brzini...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
tebe bi oprao dok si imao onaj a3 1.6b sa onolikim tockovimaADrei je napisao:meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora sa biciklistima pretpostavljam...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Dizel vs. Benzin!!!!!
I idemoooo
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
I idemoooo
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
nisi jedini koji je tako mislioADrei je napisao:moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
ne znam onda zasto sam memorisao da je motor bio 1.6b...
ubaci mi se wicker
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
A i nije bio 170 nego 140... Ima 1.3 motora koji bi ga bas namucili od semafora do semafora, a ima i onih i koji bi oprali A5icu...
Tapatalk Post
Tapatalk Post