Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Oću čim naučim da vozim, izbegavam rupe po kružnom putu i slikam u isto vreme.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Kako se ponasa motor na ovako niskim obrtajima?Sluzbeni dizel 2.2 HDi od 120ks i 290 Nm se ne buni kad je na ovako niskim obrtajima ali 1.6Hdi stavlja do znanja da mu ispod 1750 obrtaja ne prija.Ja oba uvek drzim u polju max. obrtnog momenta(1750-2500) jer volim kad je optimalan broj da povuce ako zagusti.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
L ima neko čudo koje sugeriše promene brzina i stalno traži da se šalta jako rano. Na ravnom ne ne buni, ali ako treba da povuče muči se sa ovako niskih obrtaja. Ovo je bilo na ravnom putu iza nekih kamiona i nije smetalo.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Da li tecno vuce motor, da li se buni kada se vozi i salta ispod ili tik preko 1000 obrtaja s obzirom da je poveliki obrtni relativno lagan auto a pri tome jos i dizel?
Novije dizele nisam vozio, onim starim klasicnim nisu smetali niski obrtaji.
I u kojoj je to brzini 4. toj , taj snimak ?
Novije dizele nisam vozio, onim starim klasicnim nisu smetali niski obrtaji.
I u kojoj je to brzini 4. toj , taj snimak ?
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
16v motor lakse "dise" na visim obrtajima, ne bih ga ja terao toliko nisko. Moj matori 8v zadrhti na tim obrtajima, 16v sigurno to teze dozivljava, al opet sam siguran da ga ne spustas toliko, nego da je trenutna situacija bila u pitanju.
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Upravo. Gledao sam da slikam i preživim, a ne na koliko sam obrtaja.
@ Ljubitelj
Ne znam u kojoj brzini je bio kad sam slikao, al bi mogla da bude 4. ili 5. Mislim da nije bila 6.
Buni se kad se doda gas na preniskim obrtajima. Nije kao kod atmo dizela gde ubaciš u 3. i voziš ceo dan.
@ Ljubitelj
Ne znam u kojoj brzini je bio kad sam slikao, al bi mogla da bude 4. ili 5. Mislim da nije bila 6.
Buni se kad se doda gas na preniskim obrtajima. Nije kao kod atmo dizela gde ubaciš u 3. i voziš ceo dan.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Može i on u trećoj ceo dan. To što se čuje mu ne smeta, jedino zbog izbacivanja čađi treba nagaziti povremeno, ne valja stalno tako voziti. Čak i iz niskih obrtaja ako lagano doziraš gas neće da se buni.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Al onda ja moram da naučim da lagano dajem gas, a to mi se ne mili. Stečene navike su čudo.
U suštini potrošnja nikada nije bila parametar koji me je opterećivao osim kad sam prošle godine promašio pumpu pa izašao na auto put kod Leskovca na rezervi, pa sam vozio 80 km/h do pumpe kod Naisa i jedva se dovukao na isparenjima.
U suštini potrošnja nikada nije bila parametar koji me je opterećivao osim kad sam prošle godine promašio pumpu pa izašao na auto put kod Leskovca na rezervi, pa sam vozio 80 km/h do pumpe kod Naisa i jedva se dovukao na isparenjima.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Vozi kako hoćeš. Taj motor ima 100 vrsta zaštite.
Ono što treba da znaš, što manji obrtaji, viša brzina (što je moguće viša), manji gas -- manja potrošnja (ako ti je bitno).
To jeste, najmanja potrošnja je ispod 1800rpm (granica turbo rupe), kad nadpritisak turba tek javlja, kad misliš da se motor "muči". To "mučenje" ne postoji, osim što se može javiti i trzakanje kad se pretera, kad se baš zađe u turbo rupu, znači neudobnost.
Na malim obrtajima ide mali gas, što rekli profff, liz gas. Stvar je umešnosti da se "to" iskoristi, a u preticanje i dve brzine dole.
Radi čišćenja DPF filtera, usisa i ventila, "duni" ga do 3500-4000 koji minut vožnje, bar posle 200km grada ili lagane vožnje. I ne štedi ga...
Ono što treba da znaš, što manji obrtaji, viša brzina (što je moguće viša), manji gas -- manja potrošnja (ako ti je bitno).
To jeste, najmanja potrošnja je ispod 1800rpm (granica turbo rupe), kad nadpritisak turba tek javlja, kad misliš da se motor "muči". To "mučenje" ne postoji, osim što se može javiti i trzakanje kad se pretera, kad se baš zađe u turbo rupu, znači neudobnost.
Na malim obrtajima ide mali gas, što rekli profff, liz gas. Stvar je umešnosti da se "to" iskoristi, a u preticanje i dve brzine dole.
Radi čišćenja DPF filtera, usisa i ventila, "duni" ga do 3500-4000 koji minut vožnje, bar posle 200km grada ili lagane vožnje. I ne štedi ga...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Na to sam mislio, stabilna voznja kada je mali zahtev za potrebama motora.nidza je napisao: Čak i iz niskih obrtaja ako lagano doziraš gas neće da se buni.
Tapatalk 4
Nekako mi je logicno da se i ovaj turbo motor uz toliki moment vozi glatko i pri 1000 obrtaja a salta na oko 1500 u sledecu brzinu slicno kao turbo benzinac.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Tako se ne voze automobili. Šleperi možda.
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Ne vole dizeli tako niske obrtaje. A ni plivajuci.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Šta znači ne vole? I šta će da bude plivajućem osim ako potapa gas pri tako niskim obrtajima u visokim stepenima prenosa?
Re: Fiat 500L 1.6mjet Bicolore
Nisam vozio doticni 1.6, ali generalno na svim dizelima koje sam vozio, od 1.4 do 3.0, niski obrtaji su ispod 1500, i tu vec pocinju da se osecaju blage vibracije kojih nema recimo na 1700 obrtaja, gde je najveci obrtni.
100 obrtaja gore/dole, ali generalno, to je neka granica ispod koje ne bi trebalo ici. Bar iz mog iskustva sa dizelima.
A ako su vece vibracije, one direkt uticu na plivajuci.
100 obrtaja gore/dole, ali generalno, to je neka granica ispod koje ne bi trebalo ici. Bar iz mog iskustva sa dizelima.
A ako su vece vibracije, one direkt uticu na plivajuci.