4x4
Re: Kvalitet BMW-a
Ja ne verujem previse tim snimcima, jer se dosta manipulise njima. Manipulise se sa ESPom, gumama, nacinom dodavanja gasa i jos ko zna cime...
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Kvalitet BMW-a
A kada ideš unazad?Laki021 je napisao:
Izbrkao si opet.
Prednja je VUCA.
Zadnji je POGON.
Dakle, zadnji pogon je bolji od prednje vuce, tako se pravilno kaze.
Pravilno su oba pogona, a vuče vas traktor kada se zaglavite.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Kvalitet BMW-a
Ruku na srce, 4x4 je prosečnom vozaču potreban kao rupa u glavi. Otišao sam jednom na Kop Nivom, zezanja radi, i nikad više. Sem što može da sama sebi napravi parking mesto drugih prednosti u ovom slučaju nema. Jednom Stilo nije mogao da se uspne do Rtnja kad je palo pola metra svežeg snega, ali više smo se zezali nego što smo bili u nekom ozbiljnom problemu. Pitanje koliko bi i u tom slučaju pomogao 4x4 jer nam je klirens bio problem, ne pogon.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Kvalitet BMW-a
Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23814
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet BMW-a
Usput, ono sto pominju kao mehanicki sistem na Audiju je TORSEN diff, koji nece moci da krene ako recimo prednja osovina proklizava 100%, mora da se stisne kocnica da bi krenuo u takvim slucajevima, ili naravno da elektronika odradi. Inace slazem se da se na ovim snimcima dosta manipulise.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kvalitet BMW-a
sa svime se slazem...ftj je napisao:Zadnja vuča je ok za sneg al samo ako ne naiđeš na uzbrdicu sa neutabanim snegom a to ti se u Srbiji može desiti jednom ili nijednom godišnje. Po ravnom je manje više isto za vožnju kao prednja vuča dok je 4x4 svakako najbolji izbor za sneg. A kako dolazi hladno vreme tako 4x4 postaje sve popularniji i mnogi i kupe 4x4 zbog utiska koji steknu u ladnim danima.
a propo zadnjeg pogona ili vuce, kako god, imao sam priliku pre 6-7g da idem iz bg za sm, i da u gradu bude malo iznad nule, a posle aerodroma bude u minusu, uz ledenu kisu. bio sam starim kliom na gotovo novim letnjim gumama, osetio da se klize i usporio i bez problema se odvezao kuci, a kad sam stao na pumpu pre naplatne ( onu prvu, manju ) vidim 3-4 stranca bmw-a parkirana jedan iza drugog, medjutim kad sam prosao pored njih da platim videh da je svaki lupljen odnapred. ako se dobro secam svi su bili razlicite verzije e46...
zadnja vuca je super, ali sa njom treba i biti obazriv, obazriviji nego sa prednjom, i njena najveca prednost nad prednjom, pored boljeg balansa auta i starta iz mesta je veca mogucnost zabave u voznji... e sad, koliko je to vecini vozaca bitno, to je drugo pitanje...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet BMW-a
U realnom životu nije mnogo bitno je jer 95% vozača ne zna da se zabavlja sa zadnjim pogonom.
Ne može da se poredi ponašanje prednjeg i zadnjeg pogona po snegu jer je prednji u svemu u prednosti u takvim situacijama.
Ne može da se poredi ponašanje prednjeg i zadnjeg pogona po snegu jer je prednji u svemu u prednosti u takvim situacijama.
Re: Kvalitet BMW-a
a kakva je situacija sa porscheom koji ima motor pozadi i zadnji pogon ?
Re: Kvalitet BMW-a
Vec par strana pricate o stvarima koje smo prosle godine do sitnih crevca razvlacili ali u drugoj temi. Cak se i klipovi sa YT ponavljaju iz teme od prosle god.
Mislim, ok je da citam opet, ali je interesantnija prica o losem kvalitetu BMW-a.
sent from my HTC Sensation
Mislim, ok je da citam opet, ali je interesantnija prica o losem kvalitetu BMW-a.
sent from my HTC Sensation
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
A zasto bi iko vozio AWD sa letnjim gumama po snegu?
Ustvari, zasto bi iko vozio letnje gume po snegu, osim ako bas bas nema para za zimske?
Ustvari, zasto bi iko vozio letnje gume po snegu, osim ako bas bas nema para za zimske?
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma
Salu na stranu, klip samo dobro ilustruje razliku izmedju zimskih i letnjih guma.
Druga je stvar sto se Bimmer bez zimskih ne bi ni mrdnuo iz mesta
Salu na stranu, klip samo dobro ilustruje razliku izmedju zimskih i letnjih guma.
Druga je stvar sto se Bimmer bez zimskih ne bi ni mrdnuo iz mesta
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
naravno da mozesFloyd je napisao:Pa po Audistima sa njihovim quattro pogonom mozes da se probijas kroz sneg i bez guma
ja na ovom klipu nigde ne vidim audi...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
I koji debil treba da budes da bi snimio ovakvu glupost
Re: Pogon na svim točkovima - opšta diskusija
Ili malo mucnes glavom ,pa skapiras da je klip o razlici u zimskim i letnjim gumama,od korisnika pod nazivom:
TyreReview,ili ti ljudi koji testiraju gume.
A snimak lepo pokazuje kako i sa RWD moze lagano da se vozi po snegu,i to sa dosta sirokim gumama i jakim motorom...
Gume idu na prvo mesto,pa tek onda pogon.
Ja takodje nisam imao problem sa novim zimskim gumama,dok kada su se istrosile pred menjanje,dzaba sve,po snegu je bilo natezanje,a senjak postane nocna mora...
Mnogi se osile sa AWD,ne kapirajuci da auto sa takvim pogonom jednako ili losije od RWD-a skrece,jednako ili cesto losije koci,pa se zalecu usled dobrog gripa pri dodavanju gasa...
TyreReview,ili ti ljudi koji testiraju gume.
A snimak lepo pokazuje kako i sa RWD moze lagano da se vozi po snegu,i to sa dosta sirokim gumama i jakim motorom...
Gume idu na prvo mesto,pa tek onda pogon.
Ja takodje nisam imao problem sa novim zimskim gumama,dok kada su se istrosile pred menjanje,dzaba sve,po snegu je bilo natezanje,a senjak postane nocna mora...
Mnogi se osile sa AWD,ne kapirajuci da auto sa takvim pogonom jednako ili losije od RWD-a skrece,jednako ili cesto losije koci,pa se zalecu usled dobrog gripa pri dodavanju gasa...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.